کد مطلب: 32204

کرمان موتور | سایت فروش کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

سایت ثبت نام فروش اقساطی محصولات کرمان موتور باز شد | 300 میلیون تومان ارزانتر و بدون قرعه کشی جک بخرید؛ تحویل فوری + مشخصات و عکس

دور جدید فروش محصولات کرمان موتور بدون قرعه کشی و شرایط بسیار استثنایی در فروردین 1403 آغاز شد.

سایت ثبت نام فروش اقساطی محصولات کرمان موتور باز شد | 300 میلیون تومان ارزانتر و بدون قرعه کشی جک بخرید؛ تحویل فوری + مشخصات و عکس

در حال حاضر قیمت بازار آزاد خودروی کی‌ام‌سی X5 کرمان موتور حدود 350 میلیون تومان گرانتر از قیمت مصوب آن در بازار معامله می‌شود به همین دلیل فروش اقساطی این خودرو با تقاضای بالایی روبروست.

در روزهای اخیر قیمت خودرو دوباره روندی اصلاحی پیدا کرده است. این اتفاق بعد از آن رخ داد که قیمت دلار از ۶۰ هزار تومان عقب نشینی کرد. از‌طرف دیگر در یک ماه گذشته برخی از خودروهای داخلی بین صد میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که بخشی از این افزایش قیمت‌ها اصلاح شود.

با وجود نوسان قیمت خودرو در بازار به دلیل اینکه قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده‌ است، بسیاری از مردم همچنان برای خرید خودروهای اقساطی تمایل دارند و در بازار آزاد خریدار چندانی وجود ندارد، به همین دلیل در این گزارش به شرایط فروش اقساطی خودروی پرطرفدار کی ام سی X5 پرداخته شده‌ است.

این خودرو هم‌اکنون دارای قیمت مصوب یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان است، اما در بازار آزاد قیمت آن تا یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان هم معامله می‌شود. در‌حال حاضر طرح فروش اقساطی این خودرو به صورت ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه در شرکت کرمان موتور وجود دارد.

کرمان موتور

جزئیات فروش اقساطی کرمان موتور

جزئیات فروش اقساطی این خودرو از این قرار است که در زمان ثبت نام فرد باید ۸۰۰ میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند و ماهانه اقساطی به مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۱۰۰ تومان نیز پرداخت کند. همچنین در فروش اقساطی ۲۴ ماهه فرد باید ۸۰۰ میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز و ماهانه هم اقساطی به مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت کند.

با توجه به اینکه ۳ ماهه این خودرو تحویل داده می‌شود مدل تحویلی خودرو به مشتریان ۱۴۰۳ خواهد بود و سند آن تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و در صورت تاخیر در تحویل ماهانه ۳ درصد شرکت جریمه پرداخت خواهد کرد.

نخستین قسط فروش شرکت ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و تمام هزینه های بیمه مالیات، عوارض و … به عهده خریدار خواهد بود.

این خودرو ورژن جدیدتر جک اس ۵ است که مشخصات فنی آن شامل دو موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ، ۱۵۰ اسب بخار قدرت، ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور و موتوری با استاندارد آلایندگی یورو است. این خودرو با ویژگی شتاب حدود ۱۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی کی‌ام‌سی X5 کرمان موتور

برند سهول (Sehol) زیرمجموعه کمپانی جک محسوب می‌شود. این برند نوپا در سال ۲۰۱۸ و با نام سول (Sol) تاسیس شد. جالب اینکه سهول یا سول نتیجه همکاری جک با کمپانی بزرگ فولکس واگن و برند سئات است و یک شرکت مشترک (جوینت ونچر) به‌شمار می‌رود. سهول X6 یا کی ام سی X5 از پلتفرم جک S5 بهره می‌برد. از این رو اشتراکات فنی این دو خودرو بسیار زیاد است و عمده تفاوت آنها به طراحی ظاهری و داخلی و همچنین امکانات مربوط می‌شود.

کرمان موتور

کی ام سی X5 در سرزمین مادری با دو موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به‌فروش می‌رسد. موتور به‌کاررفته در مدل پایه ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن.متر گشتاور دارد. اما موتور مدل پرچمدار این کراس اوور خوش‌استیل نزدیک به ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ الی ۳۰۰ نیوتن.متر (بسته به کالیبراسیون) گشتاور تولید می‌کند. خوشبختانه کی ام سی X5 در ایران با موتور قوی‌تر عرضه خواهد شد. این موتور استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و به دلیل تجهیز به توربوشارژر نیازمند سوخت باکیفیت است.

وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را یک گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر بر عهده دارد. مثل اکثر کراس‌اوورهای چینی، در این خودرو نیز نیروی موتور به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

درباره شتاب کی ام سی X5 اطلاعات رسمی موجود نیست، ولی با توجه به اشتراکات فنی این خودرو با فیس‌لیفت جک S5 و وزنی مشابه، می‌توان شتاب آن را حدود ۱۱ ثانیه تخمین زد. در رابطه با حداکثر سرعت کی ام سی X5 نیز اطلاعات موثقی وجود ندارد، اما برخی سایت‌های چینی و روسی این فاکتور را برای مدل ضعیف‌تر ۱۵۰ اسب بخاری، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت درج کرده‌اند. مثل شتاب، شاید بتوان حداکثر سرعت کی ام سی X5 را نیز همانند فیس‌لیفت جک S5 در حدود ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی کرد.

مصرف سوخت ترکیبی آورده جدید کرمان موتور، حدود ۸.۵ لیتر برآورد می‌شود. گفتنی است باک این کراس اوور گنجایش ۵۵ لیتر سوخت را دارد.

سیستم تعلیق کی ام سی X5 در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی یا همان مولتی لینک است. انتظار می‌رود به‌لطف این ویژگی، سرنشینان X5 سفرهای راحتی را تجربه کنند. خوشبختانه هر چهار چرخ این کراس‌اوور کامپکت به ترمز دیسکی مجهز است؛ بنابراین، قدرت توقف‌پذیری باید در سطح مناسبی باشد.

کرمان موتور

آپشن ها و امکانات کی ام سی x5  کرمان موتور

کروز کنترل دارد
کروز کنترل هوشمند دارد
کنترل ایستایی در سربالایی دارد
کنترل سرعت در سرازیری ندارد
کنترل کشش دارد
کنترل پایداری دارد
اتو پارک ندارد
سنسور جلو دارد
سنسور عقب دارد
رادار نقطه کور ندارد
رادار تغییر لاین ندارد
رادار تصادف جلو ندارد
رادار تصادف عقب ندارد
ترمز ضدقفل دارد
توزیع نیروی ترمز دارد
ترمز کمکی ندارد
ترمز اضطراری ندارد
ترمز پارک برقی دارد
اتولایت دارد
چراغ روز دارد
دکمه‌های کنترلی فرمان دارد
گرم‌کن فرمان ندارد
نمایشگر اطلاعات و سرگرمی دارد
ناوبری دارد
نمایشگر هدآپ ندارد
دوربین عقب دارد
دوربین ۳۶۰ درجه دارد
کیسه هوا دارد (۴ عدد)
ورود بدون کلید دارد
استارت بدون کلید دارد
تهویه اتوماتیک دارد
صندلی برقی راننده دارد
صندلی برقی سرنشین جلو ندارد
گرم‌کن صندلی جلو دارد
سردکن صندلی جلو ندارد
آینه بغل برقی دارد
گرم‌کن آینه بغل دارد
پانوراما دارد
سانروف دارد

کرمان موتور

امکانات رفاهی KMC X5 کرمان موتور

کی ام سی ایکس 5 در زمینه آپشن ها و امکانات رفاهی عملکرد خوبی دارد و حتی از نسخه قبلی خود نیز امکانات بیشتری را در اختیار خریداران قرار می دهد؛ مواردی نظیر شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12.5 اینچی و کلید های کنترل از روی فرمان، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور باران، صندلی راننده با تنظیم برقی و مموری صندلی، گرمکن صندلی های جلو، صفحه کیلومتر دیجیتالی، دسته دنده الکترونیکی، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی و اتوهلد آپشن های شاخصی هستند که روی کراس اور جدید کرمان موتور به چشم می خورند.

کرمان موتور

درون کابین هیچ وجه اشتراکی بین کی ام سی X5 و جک S5 نمی‌توان پیدا کرد. محصول جدید کرمان موتور، کابین به مراتب مدرن‌تری دارد و از امکانات بیشتری سود می‌برد. نمایشگر ایستاده موجود در قسمت میانی داشبورد، شاخص‌ترین المان کابین X5 به‌شمار می‌رود. این نمایشگر اندازه‌ای برابر با ۱۲.۸ اینچ دارد و از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. پشت فرمان خوش‌فرم خودرو خبری از نشانگر‌های آنالوگ نیست و یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار می‌دهد.

روی کنسول میانی کی ام سی X5 از اهرم دنده نیز خبری نیست، زیرا این کار به‌وسیله یک دکمه گردان و به‌صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد. با توجه به حذف این اهرم، کنسول میانی شکیل‌تر و خلوت‌تر شده و محفظه‌هایی را برای قرار دادن لیوان و اشیای کوچک دارد. سانروف پانورامیک دیگر برتری X5 به جک S5 است و وجود آن را باید به فال نیک گرفت. این ویژگی معمولا در خودروهای لوکس و رده‌بالا به چشم می‌خورد. این کراس اوور به سیستم صوتی ۶۰۰ واتی با آمپلی‌فایر اختصاصی و ۱۱ بلندگو نیز مجهز است.

کرمان موتور

آنچه دیگران میخوانند
  • ناشناس ارسالی در

    ساطی ۲۴ ماهه فرد باید ۸۰۰ میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز و ماهانه هم اقساطی به مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت کند.
    بااین شرایط تمام شده چند تا حالا حساب کردین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی