کد مطلب: 32392

فروش اقساطی 2 خودروی جذاب کرمان موتور | با ماهی 5 میلیون تومان خودروی لاکچری سوار شوید

شرایط فروش فوری لیزینگی دو خودروی جذاب در برخی از نمایندگی‌های کرمان موتور اعلام شد.

 فروش اقساطی 2 خودروی جذاب کرمان موتور | با ماهی 5 میلیون تومان خودروی لاکچری سوار شوید

روش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

شرایط فروش فوری لیزینگی جک J4 مدل ۱۴۰۲ در برخی از نمایندگی‌های کرمان موتور اعلام شد.

جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند. جک جی۴ در سال ۲۰۱۲ با نام Heuye A30 در نمایشگاه گوانژو رونمایی شد و سال ۲۰۱۳ به دست مشتریان چینی رسید، اما رانندگان ایرانی ۳ سال بعد توانستند پشت فرمان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور بنشینند.

فراخوان طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی جک E50A منتشر شد.

 بر اساس جزییات طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی کرمان موتور که خودروی جک E50A در نظر گرفته شده، قیمت قطعی و نهایی این خودرو یک میلیارد و 325 میلیون تومان است.

فراخوان طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی جک E50A منتشر شد.

 بر اساس جزییات طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی کرمان موتور که خودروی جک E50A در نظر گرفته شده، قیمت قطعی و نهایی این خودرو یک میلیارد و 325 میلیون تومان است

در این طرح خودرو جک E50A با تخفیف نقدی ۲۵ میلیون تومانی و همچنین تسهیلات بانکی ۶۰۰ میلیون تومانی عرضه شده است.

گفتنی است، ثبت نام تاکسی برقی جک E50A از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود و همچنین گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری به همراه گارانتی ۵ ساله باتری یا 200 هزار کیلومتر برای این خودرو ارایه شده است. البته در زمان ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های فرسوده باید 400 میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت واریز کنند.

ارایه تسهیلات برای خرید تاکسی برقی

در طرح مذکور، 600 میلیون تومان تسهیلات توسط شرکت کرمان موتور ارائه شده‌ است. متقاضیان می‌توانند دوره های بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه، 48 ماهه و 60 ماهه را انتخاب کنند. همچنین در این طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید نیز در نظر گرفته شده است.

در تسهیلات 600 میلیون تومانی اقساط 12 ماهه بدون بهره است. در این روش اقساطی فرد باید ماهانه 50 میلیون تومان پرداخت کند. در 24 ماهه کارمزد 2 درصدی وجود دارد و فرد باید ماهانه 26 میلیون و 200 هزار تومان واریز کند. در طرح اقساط 36 ماهه با کارمزد 4 درصدی فرد باید ماهانه 18 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت کند. اقساط 48 ماهه این طرح با کارمزد 6 درصدی ماهانه 14 میلیون و 400 هزار تومان است. در 60 ماهه که کارمزدی 8 درصدی دارد فرد باید ماهانه 12 میلیون و 500 هزار تومان واریز کند.

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول را از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد.

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول جک جی۴، کی‌ام‌سی تی۸ و BAC X3pro را از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد

کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

در این طرح فروش قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان،  KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون  تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 در ۱۴۰۳ اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه کند.

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد.کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

در این طرح فروش قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون  تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

فروش فوری خودرو نقد و اقساط

تیگو ۸ پرو هیبرید پلاس نیز با قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ تومان از بازار قابل خریداری است. با توجه به قیمت کارخاته ای این خودروی هیبریدی خریداران سودی حدود ۲۰۰ میلیون تومانی را نصیب خود می کنند.

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو برای ۴ محصول اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد ۴ محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید.

طرح فروش محصول جدید کرمان موتور، بک ایکس ۳ برای اولین بار آغاز می شود.

فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط

این شرایط تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

مشخصات فنی:

موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

حجم موتور: ۱۴۹۸ سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: ۱۴۰ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۱۱.۴ ثانیه

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی