کد مطلب: 27448

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری و داغ رییسی برای مشاغل خانگی در تابستان | تسهیلات ویژه دولت برای وام بگیران در ۲۲ تیر + جزییات

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با تشریح جزییات دریافت تسهیلات و مجوز مشاغل خانگی از جذب ۹۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی توسط استان ها طی سال گذشته خبر داد.

وام فوری و داغ رییسی برای مشاغل خانگی در تابستان | تسهیلات ویژه دولت برای وام بگیران در ۲۲ تیر + جزییات

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

در حال حاضر مدل کسب و کارهای خانگی در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته و شیوه اشتغال خانگی و زنجیره اتصال تولیدات خانگی در کشورهای توسعه یافته از درون خانه‌ها و در قالب انعقاد قرارداد کار میان واحدهای بزرگ و متوسط تولیدی جریان پیدا کرده است. بر همین اساس موضوع اشتغال خانگی به عنوان یکی از برنامه‌های موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.

در راستای حمایت جدی دولت سیزدهم از طرح توسعه مشاغل خانگی، سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی در صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را شاهد بودیم.

در همین راستا آزیتا همتیان - رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار از صدور ۲۱۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و گفت: صدور این تعداد مجوز، اشتغال ۱۰۳ هزار نفر را در کشور به دنبال داشته است.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به ۴۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته این اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومان بود که از این میزان ۹۰ درصد تسهیلات توسط استان‌ها جذب شده است.

همتیان با تشریح جزییات نحوه دریافت مجوز مشاغل خانگی و تسهیلات آن اعلام کرد: افراد متقاضی با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار، اطلاعات هویتی و سایر مدارک مربوطه را بارگذاری کرده و مجوز را به صورت برخط دریافت می‌کنند.

وی گفت: متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی نیز برای دریافت تسهیلات باید به سامانه طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند که پس از ثبت‌نام صورت گرفته کارشناسان وزارت کار از طرح و مکان اجرای آن بازدید کرده و در صورت تأیید، روند پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود که این روند در خصوص مجوزهای پشتیبانقدری طولانی‌تر است.

در حال حاضر دو نوع مجوز مستقل و پشتیبان در حوزه مشاغل خانگی وجود دارد که مجوز مستقل برای افرادی است که می‌خواهند به‌طور مستقل فعالیت داشته باشند ولی درخصوص مجوزهای پشتیبانی که مدل کارفرمایی است، افراد باید کارآفرینی داشته باشند و عده ای را مشغول به کار کنند.

 

سقف تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی مستقل ۱۵۰ میلیون تومان و مشاغل خانگی پشتیبان ۴ میلیارد تومان به ازای اشتغالزایی برای ۴۰ نفر است که تسهیلات به شکل قرض الحسنه و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.

به گزارش ایسنا، متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی برای دریافت تسهیلات باید به سامانه طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به نشانی https://smkh.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ٥٠ میلیون تومان بود، در سال ١٤٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

 «ابوذر سروش» روز (پنجشنبه) در سومین همایش ملی قرض نیکو با بیان اینکه در کشور ٢ بانک قرض الحسنه داریم افزود: سهم این ٢ بانک از قرض الحسنه پس انداز کشور به ٣٠ درصد، از قرض الحسنه جاری به ۴.۵ درصد و از کل نقدینگی بانکی کشور به چهار درصد رسیده و حدود ٢٠ میلیون نفر عضو دارند.

وی اظهار داشت: سال گذشته آمار تسهیلات قرض الحسنه کشور بدون این ٢ بانک ١٨٠ همت (هزار میلیارد تومان) بوده و این ٢ بانک به طور مجزا ١٧٠ همت تسهیلات پرداخت کردند. یعنی حدود ۴٨ درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور در سال ١۴٠١ مربوط به ٢ بانک قرض‌الحسنه بود.

معاون نظارت بانک مرکزی خاطرنشان‌کرد: از نظر شاخص های بانکی، مطالبات امسال در شبکه بانکی به ۴.۵ درصد رسیده که پیشتر حتی به ١١ درصد هم رسیده بود. اما در بانک های قرض الحسنه یک درصد است که نسبت به شبکه بانکی عددی قابل تحسین است و باید گفت که مردم ما خوش حساب هستند.

سروش به موضوع خدمات الکترونیک در بانک‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون بخش عمده خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب به صورت غیر حضوری انجام می شود و امضای الکترونیک و حتی سفته الکترونیک نیز در حال نهایی شدن است.

وی درباره کارمزد بانک های قرض الحسنه نیز گفت: طبق برنامه ریزی قرار شد که ساماندهی خوبی در حوزه کارمزد انجام شود که در مدل جدید هر سال کارمزد دریافت نخواهد شد، بلکه فقط یک بار و یک مبلغ ثابت حدود ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهد شد.

این مقام مسوول گفت: البته در بانک قرض الحسنه رسالت نیز حتی همین کارمزد هم دریافت نخواهد شد و فقط رقم ثابت آن دریافت می‌شود و قرار است کارمزد وام های زیر ١٠ میلیون تومان نیز صفر باشد.

وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران برای مشتریان این بانک در شعب آن در سراسر کشور قابل دریافت است.

وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران ابلاغ شد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی ار بهترین بانک‌های قرض‌الحسنه در کشور طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که درصدد پرداخت وام 200 میلیونی برای آن دسته از مشتریانی است که نه دارای بدهی حساب باشند و نه سابقه چک برگشتی داشته باشند.

 به نقل از اقتصاد آنلاین، اگر به دنبال وام درصدپایین هستید با طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی دریافت کنید. در ادامه شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴درصدی بانک مهر ایران را توضیح خواهیم داد.

برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی ابتدا باید در یکی شعب بانک مهر ایران حساب باز کنید. حساب‌های قرض‌الحسنه مهر ایران مشمول دریافت این وام خواهند شد. وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد. برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید. جزئیات کامل و شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شامل موارد زیر است:

دوره بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ۶۰ ماه است.

طبق آنچه اشاره کردیم رقم سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازپرداخت ۶۰ ماه ۴ درصد است. مجموع رقم وام و سود وام ۱۴۰۲ مهرایران به ۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تومان می رسد.

طبق قوانین بانک مهر ایران، قسط ماهانه ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان برای وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی در نظرگرفته شده است.

بسیاری از مخاطبان تکراتو از شرایط پرداخت این وام ناراضی هستند و به نظر می‌رسد مدعیات بانک در ابلاغیه رسمی با آنچه در شعبه‌ها از مشتریان خواسته می‌شود تناقض دارد. تجربه شما چیست؟ در صورتی که هر نکته‌ای در خصوص این وام دارید موضوع را با ما در میان بگذارید.

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی