کد مطلب: 32464

واریز 15 میلیون تومان به حساب پرتفوی سهامداران عدالت | سود سهام 15 میلیونی همین لحظه در حساب ها

امروز یکشنبه (25 اردیبهشت 1403)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 8 میلیون506 هزار و 275 تومان رسید.

واریز 15 میلیون تومان به حساب پرتفوی سهامداران عدالت | سود سهام 15 میلیونی همین لحظه در حساب ها

 شاخص کل بازار بورس نیز با 4604 واحد کاهش در ارتفاع 2.260.312 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 417 واحدی قرار گرفته است.

 ارزش معاملات امروز بازار بورس4037 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 7806 هزار میلیارد تومان قرار داد. 

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فملی،وامید،کگل،فارس،وشبندر،فولاد،سدشت صورت گرفت و شاخص های آریا،مادیرا،وهور،سپیدار،توسن،غصینو،بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 16 اردیبهشت 1403

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (16 اردیبهشت 1403) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 8 میلیون و 452 هزار و608 تومان رسید.

همه استان‌ها دارای مجمع سرمایه‌گذاری سهام عدالت می‌شوند

دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: تا پایان امسال همه استان‌های کشور دارای مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت شده و از مزایای آن به ویژه در توسعه منطقه برخوردار خواهند شد.

مهدی حاجی‌وند روز یکشنبه در حاشیه نشست تبیین راه اندازی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان گلستان به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ارزش مجموع سهام عدالت ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بود که ۳۰ میلیون نفر به طور غیرمستقیم و بقیه مستقیم سهامدار آن هستند.

وی ادامه داد: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان‌ها از نیمه پایانی سال قبل به صورت آزمایشی از زنجان و خراسان شمالی راه‌اندازی شد و امسال نیز این مجمع در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته وی مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در هر استان بعد از حسابرسی، انتشار آگهی و تعیین افراد داوطلب برای عضویت در مجمع با مراجعه و ثبت نام در سامانه‌ و برگزاری انتخابات به صورت آنلاین، برگزیده خواهند شد.

مشاور رییس سازمان بورس، به‌روزرسانی فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان‌ها، تعیین تکلیف و پرداخت مطالبات باقی مانده از گذشته، واگذاری تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان در هر استان و حضور در سرمایه‌گذاری بورس و توسعه زیرساختی استانی را از مزایای راه‌اندازی مجمع استانی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت برشمرد.

همه استان‌ها دارای مجمع سرمایه‌گذاری سهام عدالت می‌شوند

پرداخت سود سهام عدالت از خرداد ۱۴۰۳

مشاور رییس سازمان بورس گفت: پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در سال مالی ۱۴۰۲، خرداد ماه سال جاری (۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله قبل سال ۱۴۰۲ به ترتیب آذر و شب عید به حساب سهامداران واریز شده بود.

وی از سهامداران عدالت خواست از فروش سهام خودداری کنند چراکه ضمن تعلق گرفتن سود سالانه، متناسب با تورم در جامعه دارایی افزایش می یابد.

وی ارزش سهام عدالت هر فرد را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی