کد مطلب: 31039

وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

وام فوری یک روزه 500 میلیونی دولت به همه مردم | آسان وام فوری آنلاین بدون ضامن دولتی بگیرید

وام آنلاین بانک مهر؛ سامانه تسهیلات بانک مهر ایران hamrahbank.qmb.ir و جزئیات تکمیلی در مورد وام آنلاین و شرایط دریافت این وام و سایر تسهیلات بانک مهر ایران را در دیجی سرگرمی بخوانید.

وام فوری یک روزه 500 میلیونی دولت به همه مردم | آسان وام فوری آنلاین بدون ضامن دولتی بگیرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.

شرایط وام فوری 50 تا 200 میلیونی غیرحضوری و بدون ضامن

مراجعه به بانک ها برای انجام کارهای مختلف می تواند پروسه ای سخت و وقت گیر باشد. اکثر افراد شاغل زمان کافی برای مراجعه به بانک و انجام امورات مختلف مانند دریافت وام یا اطلاع از شرایط دریافت انواع تسهیلات را ندارند. بانک مهر ایران برای حل این مشکل و صرفه جویی در وقت و هزینه های مشتریان خود، اقدام به طراحی یک سامانه آنلاین برای دریافت تسهیلات بانک مهر ایران و پیگیری درخواست های خود برای دریافت وام کرده است.

سامانه تسهیلات بانک مهر ایران hamrahbank.qmb.ir، به کاربران و مشتریان این بانک کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن و در تمام ساعات شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل، از شرایط دریافت وام مطلع شده، درخواست های خود را پیگیری کرده، اعتبار سنجی حساب بانکی خود را انجام داده و حتی درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند. در اندیشه معاصر، تمامی نکات مربوط به سامانه تسهیلات بانک مهر ایران، نحوه ثبت درخواست، پیگیری آنلاین و نحوه اعتبار سنجی حساب بانکی بررسی شده است.

معرفی سامانه وام فوری بانک مهر hamrahbank.qmb.ir

سامانه تسهیلات بانک مهر ایران یک سامانه برای کاربران این بانک است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، بتوانند کارهای بانکی مربوط به پیگیری و ثبت درخواست وام و تسهیلات خود را انجام بدهند. این سامانه به منظور سهولت کار برای مشتریان بانک مهر طراحی شده و برای استفاده از خدمات و امکانات آن، باید اطلاعات مربوط به شناسایی حساب بانکی کاربران را در صفحه اول وارد کرد. در ادامه این بخش به معرفی سامانه تسهیلات بانک مهر به نشانیhamrahbank.qmb.irپرداخته و برخی از خدمات آن را معرفی خواهد شد.

برخی از خدمات سامانه تسهیلات بانک مهر ایران شامل درخواست وام فوری، درخواست کالا کارت و دریافت وام فوری بانک مهر ایران است. درخواست برای تمامی این وام ها کاملا آنلاین بوده و کاربران می توانند در هر ساعتی از روز، حتی روزهای تعطیل، از منزل خود به این سامانه مراجعه کرده و درخواست های خود را برای دریافت تسهیلات بانک مهر به ثبت برسانند.

این سامانه تا حدود بسیار زیادی در وقت و هزینه کاربران صرفه جویی می کند. چرا که با استفاده از این سامانه، دیگر نیازی نیست تا به شعبه های مختلف بانک مهر ایران مراجعه کرد.

بدیهی است که تنها کاربران و مشتریان بانک مهر ایران می توانند از سامانه تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنند. به همین دلیل برای ورود به این سامانه و دسترسی به خدمات کامل آن، باید حتما کد ملی و شماره مشتری را داشته باشند. در صورتی که افراد هنوز یکی از مشتریان بانک مهر ایران نیستند، می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک مهر ایران، یک حساب بانکی در این بانک ایجاد کنند. در ادامه درباره هر کدام از خدمات ارائه شده توسط سامانه آنلاین تسهیلات بانک مهر ایران بیشتر توضیح داده شده است.

نحوه ورود به سامانه وام فوری بانک مهر hamrahbank.qmb.ir

برای ورود به سامانه آنلاین تسهیلات بانک مهر ایران، می توان از آدرس hamrahbank.qmb.ir استفاده کرد. این سامانه سایت بانک مهر ایران نبوده و تنها سامانه ای برای ثبت درخواست و پیگیری تسهیلات این بانک است. برای ورود به این سامانه می توان آدرس اینترنتی آن را به طور مستقیم در مرورگر وارد کرد. ورود به این سامانه از تمامی دستگاه ها مانند گوشی های موبایل و کامپیوترهای شخصی امکان پذیر است. در ادامه نحوه ورود به سامانه تسهیلات بانک مهر ایران توضیح داده شده است.

در ابتدای ورود کاربران به سامانه تسهیلات بانک مهر، صفحه ورود به حساب کاربری قرار دارد. برای دسترسی به بخش کاربری، افراد باید اطلاعات خود را در این بخش وارد کنند. این اطلاعات شامل کد ملی صاحب حساب به همراه شماره مشتری فرد می شوند. در صورتی که فرد شماره مشتری خود را نمی داند کافی است تا به شماره حساب خود مراجعه کند.

بخش سوم شماره حساب که با خط تیره جدا شده است و یک عدد ۸ رقمی است، شماره مشتری افراد است. پس از وارد کردن کد ملی و شماره مشتری، کاربران باید کد امنیتی را هم وارد کرده و سپس روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنند.

وام فوری

پس از کلیک روی دکمه تایید و ادامه، سامانه برای شماره تلفن کاربر یک پیامک حاوی کد تایید ارسال خواهد کرد. این شماره تلفن همان شماره تلفنی است که با نام کاربر در بانک به ثبت رسیده است. پس از دریافت این پیامک، کاربران باید کدی که ارسال شده است را به همان ترتیب در باکس مربوطه وارد کرده و روی دکمه ورود به سامانه کلیک کنند.پس از کلیک بر روی دکمه ورود به سامانه، کاربران به بخش حساب کاربری رفته و می توانند عملیات مورد نظر خود را انجام بدهند. در صورتی که کاربران دیگر به شماره تلفنی که در بانک ثبت کرده اند دسترسی نداشته باشند، باید به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را تغییر بدهند. در صورتی که کاربران به شماره تلفن خود دسترسی داشته و همچنان کد تایید را دریافت نکرده اند، باید تنظیمات ارسال پیامک خود را بررسی کنند.

وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰ میلیون تومان

مهندس «حمیدرضا توسلی» گفت: سقف وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۵۰ میلیون تومان بوده و به‌زودی بهبودهای دیگری برای آن فراهم می‌شود. روند همگرای فناوری اطلاعات و کسب‌وکار سریع‌تر شده و این ۲ بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند. این روند در بانک‌ها تجلی بیشتری نیز دارد.

این بانک در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با طرح «وام فوری آنلاین» برنده جایز دکتر نوربخش شد.

مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به تبیین مزایای این طرح پرداخت.

توسلی با بیان این مطلب که خدمت وام فوری آنلاین این بانک در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برنده جایز دکتر نوربخش شد، اظهار داشت: با این خدمت مشتریان با رتبه اعتباری A و B می‌توانند مستقل از زمان و مکان، در هر کجا و هر وقت وام خود را دریافت کنند.

وی افزود: سقف این وام ۵۰ میلیون تومان بوده و به‌زودی بهبودهای دیگری برای آن فراهم می‌شود. روند همگرای فناوری اطلاعات و کسب‌وکار سریع‌تر شده و این ۲ بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند. این روند در بانک‌ها تجلی بیشتری نیز دارد.

توسلی خاطرنشان ساخت: با تلاش‌هایی که طی ۲ سال گذشته در بانک صورت گرفته، امروز بیش از ۶۰ درصد خدمات‌رسانی بانک از طریق کانال‌های غیرحضوری در حال انجام است. اکنون موضوع متنوع‌سازی و افزایش کیفیت خدمات فناوری‌محور از طریق کانال‌های غیرحضوری در اولویت بانک قرارداد.

وی گفت: ایجاد و متنوع‌سازی اکوسیستم‌های مرتبط با بانک و توسعه نئوبانک (کیوبانک) از دیگر اولویت‌های فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار بانک است. چشم‌انداز بانک مبنی بر توسعه شمولیت مالی نیز به عنوان یک رویکرد کلی مطرح است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده از چک دیجیتال، سفته دیجیتال، بهبود مدل‌های رتبه‌بندی مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده بر مبنای رتبه‌بندی مشتریان را از دیگر برنامه‌های بانک دانست.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تلاش است که محصولات و مشوق‌های بیشتری را بر بستر خدمات غیرحضوری ارائه دهد و موضوع داده‌محور شدن خدمات بانک را مهمترین راهبرد بانک در فعالیت‌های پیش رو بیان کرد.

توسلی در پایان اظهار امیدواری کرد موضوع وام فوری به‌زودی بتواند در ساحت خدمت به مردم نقش مؤثری داشته باشد.

نحوه درخواست وام فوری بانک مهر

همان طور که پیش تر اشاره شد، سامانه تسهیلات بانک مهر ایران برای درخواست آنلاین وام و انواع تسهیلات است. پس از ورود به این سامانه، افراد می توانند به بخش درخواست وام رفته و انواع وام هایی که در این سامانه قابل درخواست و پیگیری است را مشاهده کنند. کاربر باید از بین وام های موجود وام فوری را انتخاب کرده و روی آن کلیک کند. سپس کاربر می تواند سایر مراحل را سپری کند. در ادامه این بخش نحوه درخواست وام فوری بانک مهر به صورت کامل توضیح داده شده است.

پس از کلیک بر روی گزینه وام فوری، کاربران به بخش شرایط و قوانین درخواست وام رجوع داده می شوند. در این بخش تمامی شرایط درخواست وام فوری نوشته شده است. کاربران برای این وام که تنها تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و با سود ۴ درصد است نیازی به ضامن ندارند. اما برای دریافت این وام باید از مرحله اعتبار سنجی عبور کرده و در رده مشتریان A یا B قرار بگیرند. کسانی که بدهی قبلی یا چک برگشتی داشته باشند نمی توانند این وام را دریافت کنند.

کاربران پس از مطالعه تمامی شرایط و کلیک بر روی گزینه تایید و ادامه، وارد مرحله دوم ثبت درخواست خواهند شد. در این مرحله کاربران باید حساب خود را در بین موارد موجود انتخاب کرده و هزینه ای معادل ۳۵۰.۰۰۰ ریال پرداخت کنند تا بانک حساب آن ها را اعتبار سنجی کند.

پس از انجام اعتبار سنجی، در صورتی که کاربران شرایط لازم برای دریافت وام فوری را داشته باشند، به مرحله امضای قرارداد می روند.

لازم به ذکر است که در صورتی که کاربر در اعتبارسنجی نتواند قبول بشود، هزینه اعتبارسنجی به وی بازگردانده نخواهد شد. برای دریافت این وام نیازی به ضامن نبوده و تنها باید یک قرارداد بین کاربران و بانک تنظیم شود. این قرارداد از پیش تنظیم شده بوده و کاربران می توانند آن را به صورت آنلاین امضا کنند. به همین دلیل در هیچ مرحله ای برای دریافت وام فوری نیازی به حضور آن ها در بانک نیست.

وام فوری

وام فوری/ راهنمای ثبت درخواست کالا کارت بانک مهر

یکی دیگر از تسهیلاتی که در سامانه تسهیلات بانک مهر ایران وجود دارد، گزینه درخواست کالا کارت است. افرادی که بتوانند کالا کارت ها را دریافت کنند، می توانند به صورت قسطی و با کارمزد ۴ درصد، از تمامی فروشگاه های طرف قرارداد با بانک مهر ایران کالا خریداری کنند. بانک مهر ایران دو نوع کالا کارت با نام های کالا کارت انفرادی و کالا کارت سازمانی دارد. در اندیشه معاصر و در راهنمای ثبت درخواست کالا کارت بانک مهر، نحوه ثبت درخواست برای هر دو نوع کالا کارت ارائه شده است.

در ابتدا باید از بین گزینه های موجود هنگام ورود به سامانه تسهیلات بانک مهر، به بخش درخواست وام رفته و از بین وام های قابل استفاده، روی گزینه درخواست کالا کارت کلیک کرد. با کلیک به روی این بخش، کاربران به بخش انتخاب کالا کارت مورد نظر خود منتقل می شوند. همان طور که در تصویر مشاهده می شود، درخواست کالا کارت، دومین گزینه موجود در بین وام های بانک مهر ایران است.

در مرحله بعدی، کاربران باید بین کالا کارت انفرادی و کالا کارت سازمانی یک گزینه را انتخاب کنند. کالا کارت انفرادی به افرادی داده می شود که به صورت شخصی برای دریافت کالا کارت اقدام می کنند. در صورتی که کالا کارت سازمانی به افرادی داده می شود که در یک سازمان مشغول به کار هستند و می توانند با اعتبار این سازمان کالا کارت خود را دریافت کنند. همان طور که در تصویر مشاهده می شود، کاربران می توانند بسته به شرایط خود، یکی از کالا کارت ها را انتخاب کنند.

کالا کارت انفرادی اولین گزینه ای است که در صفحه انتخاب کالا کارت مشاهده می شود. با انتخاب این گزینه افراد می توانند به صورت شخصی کالا کارت خود را از بانک مهر ایران دریافت کنند. نحوه ثبت درخواست کالا کارت انفرادی بسیار ساده است.

تنها کافی است تا قوانین را خوانده و مدارکی مبنی بر داشتن درآمد ثابت را بارگذاری کرد. تضمین گرفتن کالا کارت به صورت انفرادی با چک یا گواهی کسر از حقوق است. در صورتی که افراد اقساط خود را پرداخت نکنند، مبلغ قسط از حقوق ثابت آن ها کسر خواهد شد.

دومین انتخاب برای دریافت کالا کارت، دریافت کالا کارت سازمانی است. افرادی که در سازمان های طرف قرارداد با بانک مهر ایران مشغول به کار هستند، می توانند این کالا کارت را دریافت کنند.

نحوه ثبت درخواست کالا کارت سازمانی کمی ساده تر است. تنها کافی است تا افراد نام سازمان و شماره سازمانی خود را وارد کنند.

فیش حقوقی افراد در این سازمان ها حکم ضمانت آن ها برای دریافت کالا کارت را اجرا خواهد کرد.

میزان مبلغ دریافتی برای درخواست کالا کارت انفرادی یا سازمانی به میزان اعتبارسنجی افراد بستگی دارد. برخی از افراد می توانند بدون ضامن و تنها با گذاشتن فیش حقوقی، کالا کارت خود را دریافت کنند. اما افرادی که شرایط دریافت کالا کارت بدون ضامن را نداشته باشند، باید ابتدا ضامن آورده و سپس کالا کارت خود را دریافت کنند.

سامانه درخواست آنلاین وام فوری و پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک های عاملی که ارائه وام جزو خدمات آن هاست باید سامانه ای برای ثبت نام و درخواست وام خود طراحی کنند تا مشتریان بانک در سریع ترین زمان بتوانند درخواست خود را ثبت کنند و پس از بررسی های لازم توسط بانک برای ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

بانک مهر ایران نیز برای مشتریان خود و متقاضیان دریافت وام از این بانک سامانه ای را تحت عنوان سامانه درخواست آنلاین تسهیلات و پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر گرفته است تا عملیات درخواست تسهیلات را سهولت ببخشد. در ادامه نحوه ورود به این سامانه بررسی خواهد شد.

برای ورود به سامانه درخواست وام بانک مهر ایران ابتدا باید به سایت این بانک به آدرس qmb.ir مراجعه شده و از منوی بالای صفحه بخش پیشخوان مجازی انتخاب شود.

در بخش پیشخوان مجازی، بخشی تحت عنوان تسهیلات آنلاین بانکی در نظر گرفته شده است که متقاضی باید بر روی آن کلیک نماید.

پس از طی مراحل ذکر شده مشتریان به بخشی هدایت می شوند که با وارد کردن شماره مشتری، کد ملی و کد امنیتی در نظر گرفته شده می توانند وارد سامانه درخواست وام بانک مهر ایران شده و درخواست خود را ثبت نمایند.بدیهی است که پس از ورود به سامانه درخواست وام، اطلاعاتی از کاربر خواسته می شود که با ثبت آن ها عملیات درخواست وام تکمیل شده و در مراحل بعد این درخواست باید از سوی مراجع مربوطه در بانک بررسی شود.

در صورتی که درخواست متقاضی با ضوابط اعطای وام بانک مهر ایران هماهنگی داشته باشد، بانک اطلاع رسانی های لازم را در خصوص طی کردن باقی مراحل انجام خواهد داد.

وام فوری

شرایط وام بانک مهر ایران در طرح‌های تسهیلات مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. درحال حاضر انواع وام قرض الحسنه مهر ایران شامل موارد زیر است:

طرح تسهیلات امتیازی

اعتبار در حساب جاری

وام کالا کارت

مهریار

سفر کارت

شرایط وام فوری امتیازی مهر ایران

جهت پاسخگویی مناسب به متقاضیان (به ویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر)، وام بانک قرض الحسنه مهر ایران به موجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب به افراد ارائه می‌شود. بر همین اساس، افرادی که حساب قرض الحسنه (جاری یا پس انداز) دارند، با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک می‌توانند از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره‌مند شوند.

در همین راستا، بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به میانگین گردش حساب، مبلغ تسهیلات قابل استفاده را به متقاضیان ارائه می‌کند. شرایط تسهیلات امتیازی مهر ایران براساس میانگین حساب بالاتر و پایین‌تر به صورت زیر است:

اگر شرایط ایجاد میانگین‌های حساب بالاتری را دارید، می‌توانید در فاصله زمانی کوتاه‌تری (برای مثال ۳ الی ۶ ماه)، تسهیلات را دریافت کنید.

چنانچه توانایی ایجاد میانگین‌های حساب کمتری را دارید، در فاصله زمانی طولانی‌تری (برای مثال ۷ الی ۱۲ ماه) می‌توانید از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوید.

در بخش زیر، دو مثال از تسهیلات امتیازی بانک قرض الحسنه مهر ایران براساس فاصله زمانی طولانی‎تر و کوتاه‌تر آمده است:

اگر توانایی بازپرداخت اقساط ماهیانه به مبلغ بیش از ۵ میلیون ریال را دارید، در مدت کوتاه‌تری (مثلا ۱۸ الی ۳۶ ماه) می‌توانید اقساط خود را پرداخت کنید.

در صورتی که به صورت ماهیانه می‌توانید اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال را پرداخت کنید، می‌توانید تسهیلاتی با بازپرداخت اقساط طولانی‌تری (مثلا ۳۰ الی ۶۰ ماه) دریافت کنید.

در صورتی که بتوانید ماهانه بیش از ۵ میلیون ریال از اقساط را پرداخت کنید، می‌توانید مدت بازپرداخت کوتاه‌تری (به‌طور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) داشته باشید.

در صورتی که بتوانید ماهانه کمتر از ۵ میلیون ریال از اقساط را پرداخت کنید، می‌توانید مدت بازپرداخت طولانی‌تری (به‌طور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) داشته باشید.

یک مثال کامل از وام فوری امتیازی بانک مهر ایران

مشتری حقیقی که شرایط دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران را دارد؛ با کسب میانگین ۶ ماهه به میزان ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال در حساب، حدودا می‌تواند از یکی از تسهیلات قابل ارائه در جدول برحسب انتخاب خود استفاده کند:

مبلغ تسهیلات (ریال)     مدت بازپرداخت     نرخ کارمزد

۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۶ ماهه     ۴%

۷۴.۵۰۰.۰۰۰     ۱۶ ماهه     ۴%

۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰     ۶ ماهه     ۲%

۷۴.۵۰۰.۰۰۰     ۹ ماهه     بدون کارمزد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی