کد مطلب: 30932

وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

بدون کارمزد و ضامن وام فوری 300 میلیونی بگیرید | شرایط وام فوری یک روزه رئیسی به همه مردم

برای دریافت دو وام فوری 300 و 350 میلیونی کم سود و بدون کارمزد می توانید به این دو بانک مراجعه کنید. جزئیات دریافت وام فوری آنی را در ادامه مطلب بخوانید.

بدون کارمزد و ضامن وام فوری 300 میلیونی بگیرید | شرایط وام فوری یک روزه رئیسی به همه مردم

دولت در روزهای اخیر خبر جذابی درباره پرداخت وام فوری دو بانک به‌ عنوان یک وجه کمکی برای مردم داد . وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بدون کارمزد و ضامن وام فوری 300 میلیون تومانی بگیرید

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد ابتدا در شورای فقهی و بعد در بدنه بانک مرکزی مصوب شد و با ابلاغ رییس کل بانک مرکزی از ٢٠ روز گذشته در محیط پایلوت به اجرا رسید و امروز آغاز همگانی شدن این خدمت بانکی است.

محمدحسین حسین‌زاده، در مراسم رونمایی از وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد با بیان اینکه وام بدون کارمزد نماد وحدت جهان اسلام است، اظهار داشت : وام بدون کارمزد ریشه شرعی دارد و نه ریشه اقتصادی، ریشه شرعی از این بابت که برخی از فتاوای جهان معتقد هستند که نباید مزد وام را از طرف وام گیرنده در قالب کارمزد گرفته شود و این اقدام شرعی نیست، از این رو در این باره سلسله اقداماتی انجام دادیم که این اقدامات سرعت بسیار بالایی گرفت و همچنین از سوی دولت و بانک مرکزی حمایت شد.

وی ادامه داد: برای وام بدون کارمزد باید مراکز هزینه شناسایی می‌شد که اصل این هزینه‌ها شعب و سرپرستی و توابع  است و با همت تمام نهادها و دستگاه‌های مرتبط بانک دیجیتال و بدون شعبه پیاده شد و ٨٠ درصد هزینه‌ها حذف شد. اما هزینه‌هایی وجود دارد مانند اعتبارسنجی، خدمات عضویت و ... که برای این نوع هزینه‌ها هم برنامه‌ریزی و این بخشی از هزینه‌ها را هم مدیریت کردیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت افزود: هزینه‌های غیر عملیاتی هم وجود دارد که ریسک نقدینگی را باید از محل درآمد غیر علمیاتی پوشش دهیم و از این طریق توانستیم اهداف را محقق داریم که البته نظاماتی دارد.

حسین‌زاده با بیان اینکه از امروز امکان وام‌دهی بدون کارمزد تا سقف ٣٠٠ میلیون تومان برای عموم مردم وجود دارد، گفت: ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد ابتدا در شورای فقهی و بعد در بدنه بانک مرکزی مصوب شد و با ابلاغ رییس کل بانک مرکزی از ٢٠ روز گذشته در محیط پایلوت به اجرا رسید و امروز آغاز همگانی شدن این خدمت بانکی است.

وام فوری

اگر متقاضی وام ٣۵٠ میلیونی هستید این روش را امتحان کنید

ایرنا نوشت: معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت که در قالب طرح نهضت ملی مسکن، به واجدین شرایطی که به روستاهها مهاجرت کنند، تسهیلات سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصدی تعلق می گیرد.

مجید جودی روز یکشنبه در مراسم افتتاح راه روستایی مشهدی کلای بابل در جمع خبرنگاران بیان داشت: در قالب نهضت ملی مسکن، برای سالجاری و سال آینده یک میلیون واحد در روستاههای کشور احداث و به واجدین شرایط اهدا خواهد شد.

وی با بیان این که اگر افرادی که واجد شرایط دریافت مسکن در طرح نهضت ملی باشند و علاقمند به مهاجرت در روستا باشند، وام سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصد و زمان بازپرداخت ۲۰ ساله دریافت می کنند، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در شهرها وام پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد که پیش بینی ما آن است متقاضیان، طرح وام مسکن روستایی را ترجیح دهند.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت سیزدهم وام مسکن روستایی از ۲ هزار میلیارد ریال به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت، بیان داشت: پیش بینی می شود در سالجاری ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی از این خدمات بهره مند شوند.

جودی اظهار داشت: آمار متوسط مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور ۵۴ درصد است که این آمار برای استان مازندران ۵۷ درصد می باشد.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: مشارکت مردم در طرح های بنیاد مسکن ستودنی است و این امر نشان از آن دارد که مردم به توسعه ی طرح های زیرساختی روستاههای خود اهتمام جدی دارند.

این مقام مسوول اضافه کرد: در طرح مقاوم سازی خانه های روستایی استان مازندران سه درصد از میانگین کشوری جلوتر است و با اقدامات انجام شده در سال های پیش رو این آمار به مراتب افزایش خواهد یافت.

طرح آسفالت سه کیلومتر از راه روستایی مشهدی کلای بابل با اعتبار حدود یکصد و ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و شش بخش می باشد.

منبع: ایلنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی