کد مطلب: 30936

تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس تهران فردا | تعطیلی مدارس تهران سه شنبه

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس تهران و استان ها | مدارس فردا سه شنبه 7 آذر تعطیل اعلام شد ؟

با وجود آلودگی سطح نارنجی در تهران و کلانشهر ها و ورود سامانه بارشی به کشور احتمال تعطیلی مدارس تهران و استان های دیگر بشدت قوی شده است. جزئیات تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس تهران و استان ها | مدارس فردا سه شنبه 7 آذر تعطیل اعلام شد ؟

این روزها به علت آلودگی تعطیلی مدارس تهران در بورس اخبار قرار گرفته است. بحث تعطیلی مدارس تهران از اول پاییز و با شروع سرما و آلودگی هوا داغ می شود. در چند روز اخیر آلودگی هوا و گاها سرمای شدید باعث تعطیلی مدارس تهران شده است. آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 7 آذر 1402 را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران سه شنبه ۷ آذر ماه

با توجه به آلودگی شدید در تهران و کلانشهر ها و ورود سامانه بارشی از غرب کشور احتمال می رود مدارس در برخی استان تعطیل اعلام شود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

هشدار بارش باران و برف در ۱۶ استان و تعطیلی مدارس تهران و استان ها

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

فردا سه‌شنبه در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش‌ها شدت می‌گیرد. همچنین در مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها روز چهارشنبه در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور ادامه دارد و روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم می‌شود. روز جمعه در سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

با توجه به پیش‌بینی وزش باد انتظار می‌رود از اواسط وقت امروز به‌تدریج از غلظت آلاینده‌های جو کلان‌شهرهای تهران و کرج کاسته شود. دریای خزر امروز و سه‌شنبه و خلیج‌فارس از سه‌شنبه تا پنجشنبه مواج است.

تعطیلی مدارس تهران / مدارس تهران فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره تعطیلی مدارس تهران سه شنبه پرداخته شده است.

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در خصوص فعالیت سامانه بارشی برای فردا در استان‌های تهران و البرز هشدار زرد صادر شده است.

سازمان هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در خصوص فعالیت سامانه بارشی برای فردا در استان‌های تهران و البرز هشدار زرد صادر شده است.

از شهروندان تهرانی خواسته شد از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، دریاچه سدها و دیگر تأسیسات آبی پر خطر و همچنین کوهنوردی خودداری کنند.

طبق آخرین اخبار و پیگیری های خبرنگار ما تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران در روز سه شنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

تعطیلی مدارس تهران / تعطیلی مدارس تالش بدلیل وزش باد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی مدارس شهرستان تالش در شیفت عصر به دلیل وزش باد شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، حنظله مرزبند امروز اظهار کرد: واحدهای آموزشی تمام مقاطع تحصیلی تالش عصر امروز به دلیل وزش باد و قطعی برق در برخی مناطق این شهرستان تعطیل است.

وی افزود: واحدهای آموزشی شهرستان تالش در شیف صبح امروز نیز تعطیل شده بود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است.

وزش باد گرم که از عصر روز شنبه در مناطق مختلف گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب حریق در عرصه های جنگلی اکثر مناطق استان شد.

منبع: صفحه اقتصاد/ ایلنا/ دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی