کد مطلب: 30911

تعطیلی مدارس مشهد | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

تعطیلی مدارس تهران و 7 استان دیگر فردا | کدام مقاطع تحصیلی تعطیل شدند؟

خبر مهمی درباره احتمال تعطیلی مدارس کشور فردا دوشنبه 6 آذر 1402 در سایت های خبری منتشر شده است. در این خبر آخرین اخبار تعطیلی مدارس تهران، البرز و کرج و اصفهان؛ تبریز، مشهد، سیستان و بلوچستان، خوزستان و استان های دیگر برای فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و بارش باران شدید اطلاع رسانی میشود.

تعطیلی مدارس تهران و 7 استان دیگر فردا | کدام مقاطع تحصیلی تعطیل شدند؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا دوشنبه ۶ آذر  ۱۴۰۲ مدارس کرج و شهرهای استان البرز به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا

در این خبر آخرین اخبار تعطیلی مدارس تهران، البرز و کرج برای فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و نیز با توجه به عوامل مختلف اطلاع رسانی می شود.

ایا فردا مدارس تهران تعطیل است

پیرو سوال مکرر کاربران سایت ممتازنیوز در خصوص اینکه ایا فردا مدارس تهران تعطیل است، روابط عمومی آموزش و پرورش در پاسخ اظهار داشت: تا این لحظه اطلاعیه و دستورالعملی از طرف استانداری تهران به ما ابلاغ نشده است، در صورت اعلام بلافاصله اطلاع رسانی میگردد.

اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به پایداری هوا در روزهای شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ آذرماه) از انباشت غلظت ذرات آلاینده و در نتیجه افزایش آلودگی هوا خبر داد.

وی همچنین از مردم عزیز خواست به شایعات کانال های تلگرامی و سایت های متفرقه توجه نکرده و اخبار تعطیلی مدارس را فقط از سایت های خبری معتبر دریافت کنند.

آخرین استعلام از مراجع ذیصلاح و بروزرسانی این خبر امروز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت: 14:12 انجام شده است.

جدیدترین اطلاعیه ها در این صفحه از سایت خبرگزاری ممتاز نیوز momtaznews.com اطلاع رسانی میگردد.

تعطیلی مدارس تهران فردا

با توجه به سوال مکرر کاربران سایت در مورد اینکه آیا فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است یا خیر به اطلاع می رساند، به اطلاع می رساند امروز جلسه ستاد مدیریت بحران پیرامون این موضوع تشکیل شده و با توجه به وضعیت آلودگی هوا، در خصوص تعطیلی مدارس فردا در استان تهران تصمیم گیری خواهد شد.

در شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ به علت افزایش آلودگی هوا منتشر شده که آموزش و پرورش آنرا تائید نکرده است.

به اطلاع میرساند وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت 13:00 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس (150) قرار دارد.

تعطیلی مدارس البرز

به گزارش ممتاز نیوز، طبق استعلام انجام شده از آموزش و پرورش استان البرز در خصوص تعطیلی مدارس البرز فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ به اطلاع می رساند: تا این لحظه خبر موثقی در مورد تعطیلی مدارس کرج و سایر شهرستانهای استان البرز منتشر نشده است.

جدیدترین اخبار مدارس البرز در این صفحه از خبرگزاری ممتازنیوز اطلاع رسانی میگردد.

سایر شهرها

هر گونه خبر فوری در خصوص تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ در شهرهای مختلف کشور از طریق همین صفحه اطلاع رسانی می گردد.

وضعیت آب و هوا در کشور ممکن است موجب تعطیلی مدارس برخی از شهرها در روز دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ شود که به محض اعلام از سوی نهادهای مربوطه بلافاصله از طریق سایت خبری ممتاز نیوز اطلاع رسانی میشود.

متاسفانه در شبکه‌های مجازی مشاهده میشود که شایعات بسیاری منتشر شده و برخی نیز به آن توجه می‌کنند لذا اکیدا توصیه میشود تنها به خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر مراجعه کرده و منتظر اعلام رسمی مسؤولان مربوطه باشند.

هوای تهران در وضعیت نارنجی و ناسالم 

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران امروز یکشنبه در حالی همچون روزهای گذشته با قرار گرفتن روی عدد ۱۳۴ در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) قرار دارد که ۶ نقطه از شهر دارای وضعیت قرمز است.

در این شرایط بهتر است کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی از تردد در فضای باز خودداری کنند.

تا این لحظه تنظیم خبر فردا دوشنبه ششم آذر ۱۴۰۲ همه مدارس استان البرز باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی امروز نیست.

مگر اینکه تا قبل از فردا شدت آلودگی یا سردی هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع: ممتاز نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی