کد مطلب: 32137

مستمری بگیران کمیته امداد | حقوق مستمری بگیران کمیته امداد

آغاز واریز مابه التفاوت حقوق فروردین مستمری بگیران از این ساعت | 4/500/000 تومان در جیب این مستمری بگیران

جزئیات جدید از تاریخ اولین واریزی بحساب مستمری بگیران تامین اجتماعی،بهزیستی و کمیته امداد با رقمی شگفت انگیز منتشر شد که با هم می خوانیم.

آغاز واریز مابه التفاوت حقوق فروردین مستمری بگیران از این ساعت | 4/500/000 تومان در جیب این مستمری بگیران

جزئیات جدید واریزی برای مستمری بگیران اعلام شد. 

افزایش حقوق مستمری بگیران از این تاریخ

حسن ایزدان خواستار اجرای قانون در افزایش مستمری بازنشستگان شد.

در آخرین نشست شورایعالی کار، حداقل مزد کارگران ۳۵ درصد و مزد سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه مبلغ ثابت افزایش یافت؛ اما به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تاریخ جدید واریز مبلغ حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

در فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا از 20 فروردین حقوق خود را تا 30 فروردین دریافت می کنند.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جدید با افزایش 20 درصدی همراه است.

یعنی کف حقوق بازنشستگان از 7 میلیون تومان به 9 میلیون تومان رسیده است.

البته بر اساس آخرین خبرهای رسیده احتمال می رود این افزایش حقوق 2 میلیونی با حقوق اردیبهشت ماه واریز شود و در فروردین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران طبق روال سال قبل واریز شود.

بر اساس روال ماه های قبل بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی  طبق ماه های قبل بر اساس حروف الفبا از 20 فروردین حقوق خود را تا 30 فروردین دریافت می کنند.

زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین مستمری بگیران تامین اجتماعی

مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته خبر داد و گفت: حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

حسینی گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در سال جدید نیز مانند سال گذشته برای پرداخت مستمری بازنشستگان نیازی به استقراض از سیستم بانکی پیدا نکند.

مستمری بگیران

حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد 4 میلیون 500 می شود

افزایش 30 درصدی برای مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 تائید شد.

از فروردین ۱۴۰۳ به ازای هر مستمری بگیر بهزیستی و کمیته امداد نفری ۹۱۰ هزار تومان در ۲۰ فروردین واریز خواهد شد.

30 درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تائید شد.در سال قبل مددجویان بهزیستی و کمته امداد به ازای هر نفر رقمی برابر با ۷۰۰ هزار تومان واریزی داشتند.

بنابراین با افزایش ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۳ یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد ۹۱۰ هزار تومان ویک خانواده ۲ نفره نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

این مبلغ همین طور به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا می کند.

و خانواده ۵ نفره حدودا نزدیک به ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

طبق اخبار های شنیده شده حقوق مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد در سال آتی ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. و افزایش حقوق بازنشستگان ۲۰ درصد و برای کارگران ۳۵ درصد است. 

فتاحی با بیان اینکه براساس قانون، مستمری مددجویان امسال باید ۴۰ درصد افزایش می‌یافت، گفت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یافت و از شهریورماه نیز ۲۰ درصد افزایش دیگر انجام شد تا رشد ۴۰ درصدی پرداختی مستمری محقق شود.

حسین فتاحی، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در مصاحبه خود که در تاریخ ۱۷ بهمن سال گذشته داشت،اظهارکرد: از آنجایی که بخشی از بودجه و اعتبارات کمیته امداد از محل اعتبارات عمومی کشور تأمین می‌شود، لازم است با نمایندگان مجلس تعامل خوبی داشته باشیم. از سوی دیگر آنها نیز دغدغه‌ها و مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را به امداد منتقل می‌کنند و ما نیز در جهت رفع این موانع، گزارشاتی به ریاست و معاونت‌های مختلف ارائه می‌کنیم.

وی افزود: ثمره تعاملات با نمایندگان، تصویب قوانینی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مددجویان تحت پوشش خواهد بود، همچنین در سنوات مختلف بعد از انقلاب، قوانین حمایتی خوبی جهت رفاه حال محرومان به تصویب رسیده که از جمله آنها می‌توان به بحث معافیت از هزینه‌های دادرسی، معافیت‌های مالیاتی، معافیت از پرداخت ارزش افزوده و… اشاره کرد.

فتاحی گفت: در ابتدای دوره مجلس یازدهم، مقام معظم رهبری خواستار توجه به اقشار ضعیف جامعه از مجلس بودند که با توجه به گزارشات موجود، بخشی از دغدغه‌ها برطرف شده و بخش دیگر با تعاملاتی که با مجلس داریم در آینده مرتفع خواهد شد. از دیگر عواملی که در دوره مجلس یازدهم، ما و نمایندگان را به یکدیگر نزدیک می‌کرد، حضور مؤثر نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه بود که از نزدیک با مشکلات مردم روبرو می‌شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با اشاره به معافیت‌های مختلف در قوانین گفت: در خصوص بحث‌های مالیاتی، در قانون ارزش افزوده لحاظ شده بخشی از مالیات دریافتی باید جهت جبران هزینه‌های محرومان و افراد تحت پوشش امداد و سازمان بهزیستی، به این افراد عودت داده شود؛ البته به دلیل اینکه آئین نامه اجرایی این امر در دولت همچنان در حال بررسی است، هنوز به طور کامل اجرا نشده است.

فتاحی با بیان اینکه در حوزه مسائل حمایتی و معیشتی شاهد رشد خوبی در تسهیلات اشتغال بودیم، گفت: از ابتدای مجلس یازدهم تسهیلات بانکی اشتغالزایی ۴ هزار و ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۲ این رقم به ۳۵ همت افزایش یافت که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. تسهیلات یاد شده در بودجه سال ۱۴۰۳ هم پیش‌بینی شده و به ۳۵ همت رسیده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: همچنین در مجلس یازدهم بحث مسکن محرومان مطرح شد که مبالغ خوبی برای کمیته امداد و بهزیستی پیش‌بینی کردند؛ آمارهایی که در خصوص مسکن محرومان وجود دارد از منابعی است که مجلس در اختیار قرار داد.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال ۱۳۹۹ به ازای هر یک نفر میزان مستمری ۱۹۸ هزار تومان بود گفت که این رقم در سال ۱۴۰۳ احتمالاً به یک میلیون تومان افزایش می‌یابد.

فتاحی در ادامه به دو قانونی که در دستور کار مجلس بوده است نیز اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه اشتغال، کمیته امداد به عنوان یکی از نهادهای اصلی ایجاد اشتغال در کشور در ماده ۶ قانون برنامه هفتم مشخص و مقرر شد دولت آن نیازها و امکانات لازم را در اختیار امداد قرار دهند. همچنین دولت و مجلس در ماده ۳۱ همانند برنامه ششم توسعه کشور، مجدداً به تفاهم رسیدند که علاوه بر یارانه‌های نقدی که مددجویان تحت پوشش دریافت می‌کنند، هر سال حداقل مستمری خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی بر مبنای متوسط ۲۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار تصویب شود.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه در ماده ۳۱ بند الحاقی ۲ مطرح شد که کمیته امداد و بهزیستی با هدف توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار افراد تحت پوشش خود و افراد کم درآمد جامعه در طرح‌های اشتغال خرد و خانگی با رویکرد زنجیره‌های تولیدی و تعیین سهم در رشد تولید ملی، آنها را دارای شغل پایدار کنند، افزود: در همین راستا دولت نیز مکلف شده است تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های خیرین و نهادهای عمومی را در اختیار کمیته امداد قرار دهد.

وی با اشاره به دیگر موارد مطرح شده در برنامه هفتم توسعه گفت: در برنامه هفتم توسعه، همانطور که در بودجه سنواتی سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده بود، تعرفه مشترکان آب و برق و گاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که سقف حدود مصرف را رعایت کنند، رایگان اعلام شد. از سوی دیگر در بحث انشعابات آب و برق و گاز، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه صدور پروانه ساختمانی و انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب معاف شدند.

فتاحی گفت: در بودجه ۱۴۰۳ نیز تسهیلات اشتغال ۳۵ همت برای کمیته امداد در نظر گرفته و همچنین معافیت پرداخت حق بیمه صندوق بیمه همگانی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، معافیت از پرداخت حق بیمه پایه سالانه صندوق بیمه همگانی، وام‌های رفاه دانشجویی که با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت خواهد شد، مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال در قانون بودجه سنواتی در خصوص مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تصویب شد که در صورتی که این افراد در سه دهک پایین درآمدی قرار داشته باشند، وام مسکن به میزان چهار میلیارد ریال به این افراد اختصاص خواهد یافت.

فتاحی همچنین به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان اشاره و اعلام کرد که این مصوبات در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که به شورای نگهبان ارسال شده و بعد از تأیید به عنوان قانون ابلاغ خواهد شد.

وی درباره آمار عملکرد معاضدت های حقوقی به مددجویان در استان‌ها در نه ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: ۱۳۹۱ دعاوی حقوقی، ۷۱۰ دعاوی امور حسبی، ۹۶۰ دعاوی مالی، ۵۰۱ دعاوی ثبتی و ۳۸۴ دعاوی کیفری در این مدت داشته ایم.

آنچه دیگران میخوانند
  • کیوان ارسالی در

    باسلام دعای خیر اینجانب کیوان شکوری ناشنوا هستم مدت5سال است بیماری نورباتی گرفتگی عضلانی دارم معلول شدید هستم کمردرددارم خونه نیشتی هستم هیچ کاری نمی‌توانم انجام هم خونه نیشتی هستم وضع باباهم خوب نیست بامن کمک کند از مسئولین تقاضا دارم بامن کمک کنید تحصیلات بنده‌ لیسانس عمران است ولی هیچ اداریی مشقول به کارنیست از شما مسئولین محترم تقاضا ی کمک دارم امیدوارم که خداوند شما را سلامت نگدارد. تقاضا کننده کیوان

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدمت شما لطفاً هرچی سریعتر معوقات هفت ماهه گذشته وماده 27قانون حمایت معلولین شدید وخیلی شدیدراواریزکتیددولت عیدی مددجویان راغیرقانونی حساب کرده ومامعلولین نیازی به عیدی دولت اسلامی نداریم وقت معوقات عقب مانده راواریزکنیددم عیده نیازشون داریم

  • مهدی ارسالی در

    با سلام بنده سرپرست خانواده و معلولیت متوسط واقعا برای سرپرستان معلول سخت است اول از خدا بعدش از مسولین درخواست کمک داریم با تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدردروغ هرکه پارتی داره وام کمیته بهش دادن هرکس نداشت بخدا حیچ وامی دریافت نکرد بقران ادم سراغ دارم واجب کمک بوده اما پارتی ندارد وام بهش ندادن چه کمکی اقای فتاحی چرا دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      هنوز هیچ واریزی برام ندیختن او از عیدی که ما معلولین داشتیم.این هم از امروز ۲۱ با این دروغها کجا رو میخان بگیرند

  • ناشناس ارسالی در

    اخه یک خوانواده سه نفره دولیون چه حقوقی خودت مسعول بادوملیون یک ما میتونی یگزرونی که یک فرد تحت حمایت کمیته یابهزستی بگزرونه خجالت بکشید انقدرکمک کمک بیست درصد فلان نکنیدخجالت داره

  • ناشناس ارسالی در

    بهزیستی 5ماه مابتفاوت سال 1402پرداخت نکرد عیدی ردهم قعطع کردن این مابتفاوت 5ماه سال 1402 کیی می خوان پرداخت بکن یانکن اینم بهزیستی خورد یی آب روش نوش جون کرد مامعلولهاتواین کشور جز بدبخترین اقشار جامعه هستیم هیچ مسئولی براش مهم نیست که یک معلول چه جوری گذارن زندگی می کنه چه بدبختی های داره اززخم بستر بگیر تاپوشاک لوازام پزشکی سوند گازاستریل پماد چسب حصیری هزار کفتو زهره مار دیگه بعد هی تو طبل زورنا می کنن به حقوق معلولین 30درصد افزود شد

    • ناشناس ارسالی در

      به شما معلولها خدای خوب میرسن نا شکری نکنید خیلیها موندن.

    • ناشناس ارسالی در

      من خودم معلولم ناشکر نباشید.

  • ناشناس ارسالی در

    معوقات سال قبل روواریز کنیدلطفا

  • ناشناس ارسالی در

    چه فایده داره نظرات ما نه کسی میبینه نه اهمیتی میدن اونایی که در امد بالایی دارن چه میدونن ماها چی میکشیم همه به بچهای ایتام و کوچک رسیدگی میکنن اما اونایی که بزرگن و نهدر امدی دارن نه توان کار کردن دارن چهکار کنن ما تحت پوشش کمیته امدادیم مستمریمان بسیار کمه و خودمونم توان کار کردن نداریم اینقدر خونواده فقیر و بدبختی هستیم که گفتن نداره دولت بهمون رسیدگی نمیکنی اخه با این مستمری ۱تومن و خورده ای چکار میشه کرد هیچ کی به فکر ما نیست نتی این نظراتم بذار در کوزه ابش بخور

  • ناشناس ارسالی در

    اینکالا برگمعیشتی بدتر اعصابمونا خورد کردپول نداریم بذاریم روش که بخریمش چکار کنیم 😫😭😭

  • حسین ارسالی در

    لطف کنید اخبارتان را دقیق اطلاع رسانی بکنید،.من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم همان طوری که دولت فضل وبخشش کرده ۲۰درصد حقوقها رااضافه کرده پس ۴۰درصد همسان سازی چیشد. چرا واقعیت هارا به مردم اطلاع رسانی نمیکنید ۴۰درصد +۲۰درصد میشود ۶۰ درصد یعنی نمایندگان مجلس وخود مجلس هرچه تصویب میکند دوروغ هستش دست شمادرد نکند خوب درو غ سرهم میکنید

  • زهرا ارسالی در

    یه زن بی کس با۴تافرزند نمیتونم کارکنم غیراین حقوق دراندی نداریم وام لازم داریم میگن بودجه نیست لوازم ندارم میگن نداریم همسایمون۳تا خونه داره دست مستاجردادن رفته وام گرفته داده پسرش خونه خریده این کجاش ظلم به مانیست اخه همش پارتی بازیه فقط خدایاازخودت میخام واسه من وبجه هام بسازی وهمه مردمم که دست نیازجلو کمیته وبهزیستی نداشته باشیم

  • ناشناس ارسالی در

    هرموقع لوازم خواستم نداشتن وام بودجه نداریم پس شماها چی دارین فقط بلدین بدین ادمایی که پارتی دارن طرف میشناسم وام گرفته داده بچش خونه خریده این بی انصافی اخه بما که لازم داریم نمیدن به کسایی که ۴تاخانواده میتونه راه ببره حقوق میدن وام میدن هزارکوفت دیگه با۴تابچه یه زن تک وتنها درست نیست بقران زجرمون ندین

  • نوید ایرندگانی ارسالی در

    با سلام و درود فراوان خدمت همه قشر آسیب پذیر الخصوص معلولین عزیز ..
    سلام مسئولین کجایید چرا معوقات رو واریز نمی کنید اینم از نوروز که پر از دغدغه و غم گذشت الباقی روزای سال هم میگذره
    میخام اینو بگم همه یه روز میمیرم و میدونیم اون دنیا حساب کتابی هس بترسید از اون روز که در برابر خداوند خالق جوابگو باید باشین چه شاه و چه گدا اونجا این شخص فلان سمت رو داشت و فلان نفر پارتیش هس بترسید از غذاب خداوند .
    به داد معلولین برسین خیلی مشکلات دارن با این تورم گرانی دلار طلا مسکن و.....
    لطفا همایت شود از قانون همایت از معلولین ماده ۲۷ بابا مام زنده هستیم میخواییم زندگی کنیم با این مستمری ماه تا یک ماه گذران کنیم خودتون کلاه خودتون رو قاضی کنید.
    ادمین این صدای یه معلول هس برسون به گوش مسئولین دولتی حتی امکان جناب رئیس جمهور و وزرا
    منا الله توفیق..

  • رحیم رحیملو ارسالی در

    با عرض سلام احتراما از قریم گفتند
    نعمت روی زمین قسمت پررویان هست
    خون و دل میخورد آن کس که حیایی دارد

  • ایهان ارسالی در

    اهای تویی که این خبر رونوشتی میدونم الانم میخونی عرضه داشته باش حقوق ۲۰درصد سال قبل رو پیگر باش بگو ماهم مث فلسطین مسلمانیم خانواده داریم ابرو حیا داریم

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام زنی هستم با دوبچه یتیم بدون هیچگونه در آمدی حدود ۲ ساله کمیته حقوق منو قطع کرده شما بگید تو این جامه با این وضعیت چیکار کنم میخوام وام بگیرم برای پیش خانه میگن بودجه نداریم شما بگید چیکار کنبم

    • ناشناس ارسالی در

      ما ۳ نفریم واقعا با این تورم موندیم ت نون شبمون

  • ناشناس ارسالی در

    حقوق مستمری بگیر تامین اجتماعی خیلی کمه لطفا انصاف داشته باشید

  • بی نام ارسالی در

    سلام از خدا نمیترسبد اخبار دروغ میگید کجا بهزیستی تک نفره 900داده همون 700داده. تا مطمعن نشدیدخبر دروغ چاپپپپپپ نکنید

  • فاطمه مددجو ارسالی در

    امروز بیست فروردین۴۰۳ ساعت ۱۵ و۳۰ از مستمری کمیته و بهزیستی خبری نیست مگ قرار نبود بیستم هرماه واریز کنن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ببخشید کسی خبر داره مستمری کمیته امداد واریز شده یا نه ممنون

  • محمدرضا داودی ارسالی در

    سلام خدمت شما بنده 40 ساله متاهل فقیریتیم وازکارافتاده ام وپایم شکسته و جراحی کردم و خانه نشینم کرده وپایم پلاتین هستش وخانه نشینم نیازمندکمک مالی ودرمانی هستم لطفا کمکم کنید ازبلوچستان ایرانشهر هستم کودک زیر4سال دارم که سوءتغذیه هست بدلیل فقیربودن وناتوانی مالی ودرمانی نه یخچالی نه کولرگازی نه تلویزیونی نه فرشی هیچی نداریم لطفاکاری برامون بکنید خانمم نیازفوری جراحی داردپول ندارم ازبلوچستان ایرانشهر، بیماری آسم دارم لطفا کمکم کنید

  • زهرا برزگر ارسالی در

    باسلام من از کمیته امداد درخواست کمک کردم وام خواستم اصلا جوابی ندادن نامه نوشتم یخچالم خرابه تلویزیون نداریم پول میخواستم یه مقداری بزارم روی پیش خانمون میخواستم دکتر برم پول ندارم

  • محمد ارسالی در

    سلام من یک خانواده 5نفره هستیم سرپرست منم این عیدی .افزایش حقوق چرا به دروغ مینویسین نمی‌دونم چی کارکنم بااین خرج های به این گرونی کرایه خونه یک طرف خرج این 4نفر زن وبچه یک طرف ماندم. چیکا کنم کاری از دستم بر نمیاد

  • آیه ارسالی در

    امروز بیست فروردین هم که گذشت پس کجا مستمری بهزیستی را واریز کردن ؟؟ پولی که به حساب نیومده ؟

  • سینه سوخته .تنهاترین تنها ارسالی در

    سلام خسته نباشید در خصوص واریزی حقوق فروردین ک قرار بود نفری ۹۱۰ هزار تومن پرداخت کنید الان ک پرداخت کردین ب خانواده ۴ نفری ۲۵۵۰ هزار تومن دادین چرا و ب چه علت ولی تو اخبار و جراید و تو خبرهای مجازی و گوگل صحبت چیز دیگری است در پیام اول ک فرستادم اشتباهی زدم ۳۵۵۰ هزار تومان ولی اینجا تصحیحش میکنم ب خانواده ۴ نفری ۲۵۵۰ هزار تومان دادین با مبلغ ۹۱۰ هزار تومان خیلی فاصله داره ایا حق ما فقیر بیچاره ها خوردن داره پس کلام و گفتار دهبر کبیر انقلاب وحضرت ایت الله خامنه ای رهبر عزیز ک تمام هم وغمش طبقه مستضعف و فقیر بیچاره مخصوصا افراد و خانواده های تحت پوششی هستین چی میشه نگاه رهبرمون کلام رهبرمون خداخواهانه ولی مسوولین جور دیگری عمل میکنند از غضب خدا و آه و ناله مردم بترسید ک این جور حقها خوردن نداره

  • احمد ارسالی در

    چراالکی می‌نویسد 30درصد افزایش من خانواده پنج نفر 3میلیون واریزکردن کجایی این انصافه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام تاریخ دقیق رو کسی میدونه برا منم واریز نشدا

  • ناشناس ارسالی در

    چرا این همه دروغ می‌گویید ما دونفریم و کمیته ۱۴۰۰ واریز کرده پس ۴۰۰ دیگه چیشد مگه نه اینکه قرار شد نفری ۹۰۰ باشه ۱۸۰۰ در میاد پس کو

  • ناشناس ارسالی در

    سلام امروز 21 فروردین 1403 مبلغ واریزی برای دونفر یک میلیون چهارصد عیدی که ندادین نوش جونتون ولی از حقوق هم دزدین این جای سوال و تعجب تیتر زدین دو نفره 1800 واریز میکنید علت این کسر از حقوق چی بوده که نه بدهی وام ندارم نه جایی کار میکنم داستان چیه حداقل اینو پیگیر باشد

  • سگ ارسالی در

    چرا اینقدر دروغ میگین کسانی ثروتمندترین هستن تمام نیازهایشان رومیدین یه محلولی شدید پارتی نداره اذیت میکنید خدالعنتتون کنه به همین ماه مبارک

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.ما خانواده دونفره و مددجوی کمیته امداد امام حقوق این ماه فروردین برای ما دونفر امده یک میلیون و چهار صد تومن. قرار بود دونفره یک میلیون و هشت صدتومن باشد نفری ۹۰۰هزارتومن ولی نفری ۷۰۰ برای ما امده پس بقیه کجا رفت

  • ولی ارسالی در

    برای ما که هیچی تا الان واریزنکردن

  • رامین ارسالی در

    برای ما مستمری واریز شده ولی قابل برداشت نیست .ایابرای کسی دیگه هم همینطوره؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام اختلال دربانک امداد ولایت من تماس گرفتم گفتن. شماهم میخوای بپرسی با 1498تماس بگیرید . به من گفتند فردا میتونید برداشت کنید

  • Zahd ارسالی در

    سلام.شکر می گویم خدارا .وتشکر وقدردانی می کنیم .

  • سرنوشت ارسالی در

    سلام‌بیمارام‌اسی‌شدید‌هستم‌امروزبیست‌ویکم‌ساعت‌۱۴هنوزچیزی‌واریزنشده

  • ق ف ارسالی در

    خوش به حال کسانی شد که با ۱۰ سال سابقه و داشتن انبوه سازی مسکن و چندبن باب مغازه و تجارت دلار ی پول مفت هم قسمتش شده... اما واسه بازنشسته با ۲۴ سااال سابقه این حقوق بخور تا نمیر مشکلی رو حل و رفع نمیکنه😔😌😌

  • ناشناس ارسالی در

    سرواسر این دولت نکنن مامردم فیلم کردن بیستمن اضافه می کنن یک سال طول می کشه تا همان پول حقوق سابق می دادن بدن اومدن یارانه هاراتاریخ به تاریخ کردن زندگی همه را ریختن بهم حقوق مستمری بگیران را گفتن بیستم هرماه میدن الان یه ساز جدیدی زدن گفتن به ترتیب حروف الفبا یا این کالابرگ مسخره ای که دادن وقتی می ری بخری از ای فروشکگاه به اون فروشگاه می فرستن اون فروشگاهی که جوابت میده میگه دوسه ملیون خرید کن تا کالابرگت بدم مردم اگه پول داشتن خودشون می خریدن دگه به صدقه دولت که باپول خودمان هسته احتیاجی نداشتن کشوری که کلی نفت گاز داره کلی معدن طلا ومعدن های......داره پول اینا کجا میره

  • معلول ارسالی در

    امروز چهارشنبه 22فروردین ساعت ده شب هنوز مستمری بهزیستی برای من واریزنشده🥺

  • یونی ارسالی در

    گفتید ۲۰ ماه ۲۳ رسید چرا

  • صبا ارسالی در

    چرا ایقد دروغ میگین اخه ما چهار نفریم 2550واریز کردن

  • حدیث.معلول نخاعی ومغزی وگفتاری ارسالی در

    من که 4و5ماهی است پولی برای وسایل بهداشتی یامعوقاتی برایم واریز نشده تازه دیروز960تومان برایم زدن اما برای دوهفته پوشکم کافی نیست ازطرف دیگر پدرم نیزمعلول چشمی وچهارنفرندکه کارسنگین نمیتواندانجام دهدبرایش این ماه 25فروردین 2550مستمری بهزیستی خالی کردن با30درصدی که قول دادین باید3500میشدمستمریشان لطفاً رسیدگی کنید

  • اسد ارسالی در

    چرا این عزیزان را اذیت میکنید برید ببینی در تما کشورهای عربی و اروپایی چه امکاناتی مثل این عزیزان دارند ما با اینها چرا با حقارت بدخورد میکنیم ،چون مسلمان شیعه هستیم ،امام ما علی ع اینطور نبود

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی