کد مطلب: 31976

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری از تعطیلی مدارس در چهارشنبه سوری | مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد شد + اسامی شهرها

فردا چهارشنبه سوری است و خیلی از والدین خواهان تعطیلی مدارس فرزندان خود می باشند. خبرهای مختلفی هم از گوشه و کنار در رابطه با تعطیلی مدارس شنیده شده است که در ادامه با هم می شنویم.

خبر فوری از تعطیلی مدارس در چهارشنبه سوری | مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد شد + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای سه شنبه 22 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس در چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری از مراسمات دیرینه ایرانیان است اما به دلیل استفاده نادرست گاها افرادی که سن کمتری دارند در معرض خطر قرار می گیرند برای خانواده ها سوال است که با توجه به خطرات مدارس روز چهارشنبه سوری تعطیل است یا خیر؟

تا مراسم چهارشنبه سوری چیزی نمانده است و خانواده ها منتظر اطلاعیه جدید هستند تا ببینند که دانش آموزان روز چهارشنبه سوری تعطیل هستند و یا باید به مدرسه بروند برای بسیاری از هم وطنانمان این سوال پیش آمده که آیا روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به مناسبت چهارشنبه سوری تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از هیات دولت مبنی بر اینکه سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل رسمی باشد، صادر نشده است و روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ( چهارشنبه سوری ) تعطیل نیست.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های مجازی و سایت‌های زرد خبری دروغ مبنی بر اینکه روز سه شنبه بیست و سوم اسفند به عنوان مناسبت چهارشنبه سوری تعطیل است، دست به دست مردم می چرخد که این خبر از اساس شایعه و کذب است.

در هر صورت روز سه شنبه تعطیل نیست و مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات باز و دایر است اما ممکن است برخی از دانش آموزان به خیال اینکه این روز تعطیل است به مدرسه نروند و غیبت بخورند.

اطلاعیه آموزش وپرورش شهر تهران از تعطیلی مدارس فردا

اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران از تعطیلی زود هنگام مدارس نوبت عصر شهر تهران خبر داد.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای از تعطیلی زودهنگام مدارس نوبت عصر شهر تهران خبر داد و اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است:

به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس شهر تهران در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران سه شنبه ۲۲ اسفند

آیا مدارس تهران سه شنبه ۲۲ اسفند تعطیل می‌شود، سوالی است که ذهن دانش آموزان و اولیا و معلمان را به خود درگیر کرده است.

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس کشوربرای سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین روز‌های آخر اسفند ماه ۱۴۰۲ برای والدین و دانش آموزان این سوال مطرح شده است که آیا تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ صحت دارد یا خیر؟ در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا یا برودت  هوا و  بارش برف می‌پردازیم.

درباره تعطیلی مدارس سه‌شنبه ۲۲ اسفند 

با وجود بارش برف و آلودگی هوا در برخی مناطق کشور هنوز آموزش و پرورش هیچ اطلاعیه رسمی نسبت به تعطیل شدن مدارس برای روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به دست ما نرسانده است. هر لحظه که جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۲ اسفند منتشر شود در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

 فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان شرقی ادامه می‌یابد. رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت:فعالیت سامانه بارشی تا اواسط این هفته ادامه می‌یابد و بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی شدت فعالیت این سامانه در ارسباران است.

امروز در سواحل دریای خزر بارندگی روی می‌دهد و در شمال غرب بارش‌ها پراکنده و ضعیف است.

با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب در مناطقی از غرب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور بارش باران گاهی رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به وضعیت آب و هوای کشور فردا مدارس هیچکدام از شهرهای کشور تعطیل نیست اما ممکن است تا ساعاتی دیگر وضعیت تغییر کند و مدارس برخی از شهرهای شمالی کشور به علت بارش بران و طوفان و سیل تعطیل شود.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 22 اسفند

احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 22 اسفند ماه به علت آلودگی هوا تقریبا صفر است اما ممکن است فردا مدارس تهران به علت چهارشنبه سوری و امنیت دانش اموزان تعطیل شود به خصوص نوبت بعدازظهر مدارس تهران احتمال دارد که تعطیل شود.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه

احتمال زیاد تعطیلی به دلیل هشدارهای هواشناسی و شرایط بد آب و هوایی و طوفان برای مدارس اصفهان وجود دارد .

در صورت تشکیل و یا عدم تشکیل جلسه کمیته اضطرار در مورد تصمیم گیری برای تعطیلی یا عدم تعطیلی اطلاع رسانی از طریق سایت ایران چطور انجام خواهد شد .

بر اثر گذر امواج ناپایدار از لایه‌ های میانی جو از فردا  وزش باد به نسبت شدید و توفان لحظه‌ای در همه مناطق استان به ویژه سمیرم، دهاقان، کوهپایه، گلپایگان، کبوتر آباد، شهرضا، خوانسار، فریدونشهر، فرودگاه اصفهان و شهر اصفهان پیش بینی می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا سه شنبه 22 اسفند

مدارس مشهد فردا سه شنبه باز است و خبری از تعطیلی نمیباشد و دانش اموزان باید فردا به مدرسه بروند اما احتمال دارد فردا سه شنبه نوبت بعداز ظهر مدارس به علت امنیت دانش اموزان تعطیل شود.

این خبر تکمیل خواهد شد...

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی