کد مطلب: 31884

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 13 اسفند | مدارس کدام شهرها فردا تعطیل خواهند شد؟ + اسامی شهرها

با توجه به سرمای بی سابقه در برخی از استان های کشور و کم بودن گاز منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس فردا 13 اسفند 1402 خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 13 اسفند | مدارس کدام شهرها فردا تعطیل خواهند شد؟ + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 12 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

با توجه به بارش برف و یخبندان فردا یکشنبه 13 اسفند 1402 مدارس برخی از شهرهای کشور تعطیل شدند بارش برف در بسیاری از شهرهای ایرا مشکلات زیادی را برای رفت و آمد مردم به وجود اورده است و باعث شده که دانش اموزان برای رفتن به مدرسه دچار مشکل شوند.

با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و روز دوشنبه در شمال غرب، غرب،‌ جنوب غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی،‌ مرکز، شرق، برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور بارش برف، باران، وزش باد شدید موقتی،‌ برخی مناطق گردوخاک و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

جزئیات تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 13 اسفند 1402

باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی احتمال می رود مدارس در برخس ایتانها فردا یکشنبه 13 اسفند تعطیل شود که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی درباره برودت هوا و بارش برف و همچنین تعطیلی مدارس در هفته گذشته احتمال دارد که تعطیلی مدارس در استان تهران و برخی استانهای دیگر برای فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تمدید شود.

با وجود پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره بردت هوا و تداوم بارش‌ها هنوز هیچ خبر رسمی از سمت آموزش و پرورش برای تعطیل شدن مدارس در روز یکشنبه ۱۳ اسفند منتشر نشده است.

وضعیت تعطیل مدارس تهران فردا یکشنبه 13 اسفند

مدارس برخی از شهرهای تهران فردا یکشنبه 13 اسفند تعطیل است بارش برف و سرما سبب تعطیلی برخی از مدارس استان تهران شده است و مدارس روستایی برخی از نقاط تعطیل شده است.

از سوی دیر مدارس فیروز کروه و دماوند و پردیسان احتمال دارد که فردا تعطیل شود تا ساعتی دیگر خبر قعطی وضعیت تعطیلی مدارس تهران اعلام خواهد شد.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس همدان و اردبیل و کردستان

مدارس همدان و اردبیل و کردستان فردا یکشنبه 29 بهمن 1402 احتمال دارد به علت بارش برف تعطیل شود همچنین یخبندان و سرمای هوا از مهمترین دلایلی بوده که تعطیلی مدارس فردا را منجر خواهد شد تا ساعتی دیگر خبر قطعی وضعیت تعطیلی مدارس فردا را اعلام خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس گیلان فردا

احتمال تعطیلی برای گیلان در روز یکشنبه نیز افزایش یافته است . گیلان از استان هایی می باشد که بیشترین بارش را داشته و احتمال تعطیلی برای صرفه جویی و کاهش مصرف گاز به علت سرمای هوا برای مدارس این استان بر قرار است .

اخبار رسمی تعطیلی گیلان در روز یکشنبه اعلام خواهد شد .

استاندار گیلان گفت: با توجه به مشارکت مدارس و خصوصا فرهنگیان در برگزاری انتخابات تمام مدارس در گیلان فردا، ۱۲ اسفند تعطیل اعلام می‌شود و کارمندان دستگاه های اجرایی با دو ساعت تاخیر در محل کار حاضر شوند.

تعطیلی مدارس همدان فردا یکشنبه

با توجه به تعطیلی روز شنبه و شرایط آب و هوایی حاکم بر استان همدان احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه وجود دارد اما ممکن است شامل همه مقاطع تحصیلی نشود ، در هر حالت احتمال تعطیلی برای مدارس همدان روز یکشنبه وجود دارد .

مطالب هر یک ساعت بروزرسانی می شود و اخبار تعطیلی به محض اعلام منتشر خواهد شد .

تعطیلی مدارس البرز کرج فردا 13 اسفند

تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در استان البرز در روز شنبه احتمال تعطیلی را نیز برای روز یکشنبه افزایش داده است و با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش دما احتمال تعطیلی مدارس افزایش یافته است . اما تا این لحظه خبری از سوی مراکز مربوطه منتشر نشده است .با ما همراه باشد.

تعطیلی مدارس قم فردا 13 اسفند

با توجه به اینکه از شدت سردی هوا و کاهش دما کمی کاسته شده است اما همچنان هوای سرد بر کشور حاکم است و به همین دلیل احتمال تعطیلی مدارس قم همچنان برای روز یکشنبه 13 اسفند نیز وجود دارد .

اخبار تعطیلی مدارس قم تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد .

تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه

با توجه به کاهش دما در مشهد و خراسان شمالی و جنوبی احتمال تعطیلی مدارس استان خراسان برای روز یکشنبه نیز بسیار بالا خواهد بود و احتمال تعطیلی وجود دارد . اطلاعیه تعطیلی مدارس مشهد در صورت اعلام در اولین فرصت برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد .

کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۳۷ در شرایط پاک است.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه ساختمان با عدد شاخص ۵۶ در وضعیت سالم گزارش شده است.

دمای حال حاضر ۲_ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه 13 اسفند

تمامی مدارس اصفهان در روز شنبه تعطیل هستند حال با توجه به شرایط آب و هوایی و بحران مصرف گاز باید دید که آیا فردا یکشنبه نیز مدارس تعطیل خواهند بود یا خیر .با ما باشید .

آنچه دیگران میخوانند
  • رستم‌زاده ارسالی در

    باسلام‌آیاتنهابرگ‌احضاروراثت‌وراث‌برای‌سهام‌عدالت‌کافیست‌یامدارک‌دیگه‌هم‌ضروری‌می‌باشد

  • ناشناس ارسالی در

    تروخدا تعطیل کنین هوا سرده مدرسه ما دوره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی