کد مطلب: 31602

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

فوری/ آخرین وضعیت تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 16 بهمن | این مدارس تعطیل شدند + اسامی شهرها

تداوم سرمای بی سابقه و بارش های شدید برف در استان های مختلف کشور بسیاری از مدارس شهرها امروز مجددا تعطیل شدند. منابع خبری دقایقی قبل از احتمال تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 16 بهمن ماه خبر دادند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس را با هم می خوانیم.

فوری/ آخرین وضعیت تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 16 بهمن | این مدارس تعطیل شدند + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس استان‌‌تهران دوشنبه شانزدهم بهمن

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در صورتی که آلودگی هوا افزایش پیدا کند منظور تعیین تکلیف تعطیلی مدارس تهران دوشنبه ۱۶ بهمن تصمیم گیری های لازم را انجام می دهد.

برای بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس تهران فردا دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۲ به علت بارش برف و باران یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

اگر شاخص آلودگی هوا بالا باشد و یا شدت بارش برف بیشتر باشد، احتمال تعطیلی مدرس تهران دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ وجود دارد.

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان‌ تهران فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا دوشنبه صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس این استانها فردا دوشنبه 16 بهمن 1402

احتمال می رود مدارس استانهایی که امروز 15 بهمن 1402 بخاطر سرما تعطیل اعلام شد، برای فردا 16 بهمن 1402 هم تعطیل اعلام شوند.

امروز 15 بهمن 1402به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری است.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کدکن تربت حیدریه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد. مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی مناطق و شهرستان‌های یاد شده تعطیل هستند.

با توجه به سرمای هوا و پیش بینی های هواشناسی امکان تعطیلی مدارس برای دوشنبه 16 بهمن 1402 در همین استانهای ذکر شدته وجود دارد.

باید منتظر اطلاعیه جدید آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ماند

تعطیلی مدارس

به محض رسیدن اطلاعیه جدید درباره تعطیلی مدارس این خبر به روز خواهد شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی همدان

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان امروز صبح و بعدازظهر تعطیل شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان: به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ باتوجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس کرمانشاه 

با توجه به برودت هوا، فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای “قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب” با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس

مدارس چهارمحال و بختیاری  ساعت 9 باز میشود

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری با توجه به بارش‌های اخیر و برودت هوا، روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نحوه فعالیت مدارس این استان را در روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه را با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع دانش آموزان عزیز، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد

مدارس ابتدایی گلبهار ، چناران ، طرقبه شاندیز ، کدکن در خراسان رضوی فردا یکشنبه 15 بهمن تعطیل شد

تکلیف مدارس و دانشگاه های اراک و خراسان شمالی فردا یکشنبه 15 بهمن مشخص شد

فعالیت های اداری و آموزشی در خراسان شمالی با 2ساعت تاخیر شروع میشود

فعالیت های اراک با 1 ساعت تاخیر شروع میشوند

تاخیر یک ساعته در آغاز فعالیت ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه

 

منبع: شبونه
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی