کد مطلب: 31845

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا 9 اسفندماه | مدارس و ادارات کدام شهرها فردا تعطیل خواهند شد ؟ + اسامی شهرها

به دلیل شدت گرفتن سرما و بارش برف در تهران و برخی از استان های کشور و هشدار هواشناسی منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 9 اسفندماه خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا 9 اسفندماه | مدارس و ادارات کدام شهرها فردا تعطیل خواهند شد ؟ + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 8 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

جزئیات تعطیلی مدارس مدارس همدان

مدارس برخی مناطق همدان در نوبت عصر مجازی شد.

آموزش و پرورش همدان اعلام کرد: باتوجه به تداوم بارش برف، سرمای هوا و لغزندگی معابر ، آموزش ها در مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان های اسدآباد و بهار و منطقه لالجین، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در نواحی یک و دو همدان و شهرستان رزن و تمام دوره های تحصیلی در شهرستان های نهاوند، فامنین، درگزین و کبودراهنگ و مناطق شیرین سو، سردرود و جوکار امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ در نوبت بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

تعطیلی مدارس تهران و استان البرز فردا 9 اسفند

برای روز چهارشنبه 9 اسفند ماه نیز به احتمال زیاد مهد کودک ها و پیش دبستانی و ابتدایی در استان البرز تعطیل اعلام خواهد شد و این تعطیلی تا پایام هفته صورت خواهد پذیرفت .

برای روز چهارشنبه یخبندان پیش بینی شده است . منتظر اعلامیه های رسمی از سوی مدیریت آموزش و پروش استان البرز جهت تعطیلی روز چهارشنبه مدارس باشید .

مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی در البرز غیرحضوری شد/ در مصرف گاز صرفه جویی کنید

طبق اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی بصورت غیرحضوری خواهد بود.

این تصمیم در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز اتخاذ شده است. ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف از شهروندان درخواست می گردد با مدیریت مصرف بهینه انرژی از قطع گاز سایر هم وطنان جلوگیری کنند.

تعطیلی مدارس

سرهنگ کرمی رئیس پلیس راه البرز:

بارش‌ها در محورهای کوهستانی البرز باعث یخ زدگی زمین و کندی تردد خودروها شده است.

در شرایط فعلی احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی البرز دور از انتظار نیست.

با توجه به گزارش های صورت گرفته از وضعیت آب  و هوایی استان قم به دلیل برودت هوا و یخبندان و بارش برف مدارس قم برای سومین روز متوالی تعطیل خواهند بود . اما باز هم تا اتشار اخبار رسمی منتظر بمانید و با ما باشید تا اطلاعیه های تعطیلی را خمت شما همراهان گرامی اعلام داریم .

تعزیلی مدارس قم فردا / کاهش ساعت کاری ادارات

اطلاعیه ستادپیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان:

تمام مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفندماه بعلت بارش برف ،برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری برگزار میشود.

ساعت کار ادارات ۱۳ پایان می یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت۱۲ سیستم های گرمایشی را خاموش نمایند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه قم فردا و پس فردا

 با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

دروس حوزه علمیه قم سه‌شنبه تعطیل شد

معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام کرد:

با توجه به برودت هوا سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ دروس حوزه علمیه قم تعطیل است.

معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی، استمرار بارش ها، برودت هوا و مشکلات ایاب و ذهاب اساتید و طلاب محترم دروس حوزه علمیه قم روز سه شنبه ۸ اسفند تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس بجنورد فردا 9 اسفند

کارگروه انرژی استان امروز به تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت مدارس و ادارات نرسید.

بنابراین فردا ۳شنبه ۸ اسفند مدارس، دانشگاه ها و ادارات و بانک ها و بیمه ها دایر هستند.

کارشناس هواشناسی: تا پایان هفته هوای سرد به ویژه در نیمه شمالی کشور ماندگار است

تا این لحظه اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس استان خراسان شمالی صورت نگرفته است و باید منتظر اعلام خبر رسمی از سوی مسئولان بمانیم .

احتمال تعطیلی برای روز چهارشنبه وجود دارد .

تعطیلی ها در گیلان ادامه دار خواهد بود .

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته ادامه دار بودن تعطیلات مدارس در این استان دور از انتظار نیست . با توجه به میزان بارش ها و کنترل مصرف گاز در این هوا مدارس تا پایان عفته تعطیل خواهند بود اخبار تعطیلی استان گیلان و همچنین تعطیلی ادارات این استان به زودی منتشر خواهد شد .با ما باشید .

تعطیلی مدارس گیلان فردا چهارشنبه

به اطلاع مدیران محترم تمامی مقاطع تحصیلی مدارس تابعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار می رساند به علت بارش برف و  برودت هوا ، کلیه مدارس در روز سه شنبه (فردا) مورخ 1402/12/08در نوبت صبح و عصر  تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

تاکید می گردد مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار

آنچه دیگران میخوانند
  • ناشناس ارسالی در

    تمام کشور را تعطیل کردید فقط تهران تعطیل نیست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی