کد مطلب: 31469

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری/تعطیلی مدارس کشور فردا 4 بهمن | کمیته اظطرار مدارس این استان ها را تعطیل اعلام کرد

منابع خبری از تعطیلی مدارس برخی استان ها بدلیل سرمای شدید و آلودگی هوا برای روز چهارشنبه 4 دی 1402 خبر دادند. برای کسب اطلاع از آخرین اخبارتعطیلی مدارس در ادامه با سایت دیجی سرگرمی همراه باشید.

خبر فوری/تعطیلی مدارس کشور فردا 4 بهمن | کمیته اظطرار مدارس این استان ها را تعطیل اعلام کرد

جزییات تعطیلی مدارس اعلام شد. به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس ماکو و اردبیل غیرحضوری شد. از ساعاتی قبل هم خبرهایی مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس برخی استان ها و شهرستان ها بدلیل برودت هوا و آلودگی ها در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات آن را با هم می خوانیم.

برخی از مدارس استان اردبیل غیرحضوری شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا اکثر مدارس استان اردبیل برای فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه غیر حضوری شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین در بیله سوار و جعفرآباد دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهند بود.

در اصلاندوز نیز پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در سری صبح به‌صورت غیر حضوری خواهد بود.

ضمنا کلیه آموزشگاه‌های علمی آزاد(کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه (وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان) در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلی فعالیت‌های حضوری هستند.

تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه 4 بهمن 1402

در خبر زیر به به جزییات تعطیلی مدارس برای چهارشنبه4 بهمن 1402 می پردازیم.

ممکن است برای برخی از والدین یا دانش آموزان تهرانی سوال پیش آمده باشد که آیا تعطیلی مدارس استان تهران برای فردا چهارشنبه 4 بهمن 1402 به علت برودت هوا یا آلودگی هوا صحت دارد یا خر در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان تهران می پردازیم. 

تکمیلی یک درباه تعطیلی مدارس استان تهران 

تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از هیات دولت مبنی بر اینکه چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل رسمی باشد، صادر نشده است و روز چهارشنبه چهارم بهمن تعطیل نیست.به محض رسیدن اطلاعیه جدید درباره تعطیلی مدارس استان تهران به علت آلودگی یا برودت هوا این خبر به روز رسانی می شود.

تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402

ایا فردا مدارس مشهد تعطیل است؟ شاخص لحظه ای کیفیت هوای مشهد در شرایط قابل قبول قرار دارد. اگر آلودگی هوا تشدید شده و در وضعیت ناسالم قرار بگیرد در ارتباط با تعطیلی مدارس تصمیم گیری می شود.

تا لحظه تنظیم این مطلب، خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد فردا 4 بهمن چهارشنبه اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس مرکزی و اراک فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مرکزی چهارشنبه پرداخته شده است.

تعطیلی مدارس

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس مرکزی چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس مرکزی فردا چهارشنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: تا چهارشنبه در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

رضا مرادی افزود: سرعت وزش باد بویژه در ساعاتی از روز چهارشنبه در برخی از نقاط به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی بیان کرد: اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص لغزندگی جاده‌ها و وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرده است و نیاز است مراقبت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: دمای هوا در نقاط مختلف این استان تا روز سه‌شنبه روند افزایشی دارد اما پس از آن و بویژه از روز پنجشنبه دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

۴۰ و سه دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده که این میزان نسبت به بلندمدت کاهش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

جزئیات تعطیلی مدارس اردبیل فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

با توجه بارش برف و برودت هوا در هفته هاس گذشته شاهد تعطیلی مدارس اردبیل بودیم. با توجه به احتمال بارش برف و کاهش دما ایا مدارس اردبیل چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟

در خصوص خبر فوری تعطیلی مداری ادربیل چهارشنبه ۴ بهمن باید به این موضوع اشاره کرد که تا لحظه تنظیم این مطلب مدارس اردبیل چهارشنبه دایر است و دانش آموزان اردبیلی باید مانند روزهای گذشته به مدرسه بروند.

اگر به دلیل سرما، بارش برف و برودت هوا اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس اردبیل چهارشنبه، از سوی آموزش و پرورش اعلام شود، متعاقبا اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

با توجه به هشدار بارش برف سنگین در استان‌های غربی کشور اعمال شده، احتمال تعطیلی مدارس در شهرستان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، و مناطق دیگر از جمله ارتفاعات البرز، کردستان، و ارتفاعات زاگرس بسیار زیاد به نظر می‌رسد. این بارش برف ممکن است منجر به شرایط ناپایدار جوی، سرنگونی درختان و ایجاد مشکلات در حمل‌ونقل شوید. با توجه به میزان بارش پیش‌بینی شده و تلاش مسئولان برای حفظ ایمنی شهروندان، تصمیم به تعطیلی چند روزه مدارس به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناخواسته و ایجاد مشکلات بیشتر ممکن است گرفته شود.

تعطیلی مدارس بدلیل سرما / دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با ورود سامانه بارشی به منطقه دمای هوای استان در طی ۲۴ ساعت آینده ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

مهدی صابری با بیان اینکه توجه به هشدارهای صادر شده ضروریست افزود: با فعال شدن سامانه بارشی در استان از روز سه شنبه کاهش دما آغاز می شود و منطقه اثر تمامی نقاط آذربایجان غربی است و زمان پایان این پدیده نیز پایان هفته آینده است

این خبر تکمیل می شود....

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی