کد مطلب: 31281

حقوق بازنشستگان | کاهش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی با پاداش ویژه تا ساعاتی دیگر | حقوق بازنشستگان 3 میلیون و 200 هزارتومان افزایش یافت + فیش حقوقی

حقوق بازنشستگان با افزایشی قابل توجه برای برخی از بازنشسته ها از امروز واریز خواهد شد.

واریز حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی با پاداش ویژه تا ساعاتی دیگر | حقوق بازنشستگان 3 میلیون و 200 هزارتومان افزایش یافت + فیش حقوقی

از اوایل ماه دی خبرهای مهمی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان به گوش می رسد.مردم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان را در ادامه مطلب دیجی سرگرمی بخوانید.

حساب حقوق بازنشستگان شارژ شد 

واریز حقوق دی ماه بازنشستگان آغاز شد.

پرداخت‌ حقوق دی ماه بازنشستگان براساس حروف الفبا انجام می‌شود و بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» آغاز می‌شود، امروز مستمری خود را دریافت می کنند.

جدول تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

نام حرف

تاریخ پرداخت

  •  

بانک صادرات

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

  •  

آ – الف

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

ط

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

حروف (ب) تا (ش) شعب تا ۲۰۰۰ نفر

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

ظ

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

حروف (ص) تا (ی) شعب تا ۲۰۰۰ نفر

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خ

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ب

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

گ

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

پ

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

ل

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ت

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

و

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ث

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

ه

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

چ

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

غ

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ج

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

ی

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ژ

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

ذ

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ص

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

ک

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ض

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

د

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ز

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

ش

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ف

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

ع

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ح

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

ن

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ق

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

م

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

س

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

بنیاد شهید

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

ر

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

همکاران بازنشسته

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بانک ملی

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

 

بانک ملت

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

بانک تجارت

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

پست بانک

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

بانک سپه

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

بانک کشاورزی

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

دریافت فیش حقوق بازنشستگان

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

حقوق بازنشستگان

همچنین بر اساس جدیدترین اخبار حقوق بازنشستگان نوزدهم دی‌ماه، جمعی از بازنشستگان کشوری در استان‌های مختلف از جمله تهران، کردستان و خوزستان، با حضور مقابل دفاتر صندوق بازنشستگی کشوری، نسبت به وضعیت معیشتی خود اعتراض کردند. حاضران در تجمع، مهم‌ترین خواسته‌های خود را برخورداری از حقوق بالاتر از خط فقر و بهره‌مندی از خدمات درمانی رایگان دانستند و تاکید کردند: وقتی خط فقر بیش از ۲۵ میلیون تومان است، افزایش ۱۸ یا ۲۵ درصدی حقوق اصلاً کافی نیست.

واریز پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر به حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با اختصاص ۲۲۰۰۰ میلیارد تومان، ۶۵ درصد از مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران تامین اعتبار شد.

داود منظور اظهار کرد: رفع مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان عزیز که از موارد احترام‌ترین بخش‌های جامعه هستند یکی ازاولویت‌های اصلی دولت مردمی محسوب می‌شود و در همین راستا مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران بالغ بر ۳۴۰۰۰ میلیارد تومان بود که از این مبلغ تا کنون ۲۲۰۰۰ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد کل مطالبات ابلاغ و تخصیص داده شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گفت: مبلغ ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان باقیمانده نیز به زودی تامین اعتبار می‌شود.

افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

بنا بر اعلام رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در بازه زمانی سال اول برنامه هفتم توسعه، ۴۰ درصد افزایش حقوق برای بازنشستگان تأمین اجتماعی پیش‌بینی و تصویب شده است. با این حساب اگر یک بازنشسته 8 میلیون تومان حقوق دریافت کند با افزایش 40 درصدی رقم حقوق آن بازنشسته به حدود 11 میلیون 200 هزارتومان خواهد رسید.

به گزارش شما و اقتصاد: ولی اسماعیلی با اشاره به مصوبات کمیسیون اجتماعی در بررسی مواد و تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ در هفته‌ گذشته که به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه راه پیدا کرده، تصویب تأمین ۷۰ همت برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از سایر منابع دولت را یکی از مصوبات مهم این کمیسیون عنوان کرد.

وی افزود: در همین راستا و در موضوع بازنشستگان تأمین اجتماعی هم که از کم‌توجهی به آن‌ها انتقاد شده بود، در کمیسیون اجتماعی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص ۱۷۰ همت از محل دیون دولت به سازمان‌ تأمین اجتماعی تصویب شد که سازمان تأمین اجتماعی بتواند یا به صورت اوراق یا اجازه برای استفاده از میادین نفتی و گازی یا به هر نحوی که دولت تشخیص می‌دهد، دریافت و آن را برای متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران سازمان خود مورد استفاده قرار دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی ۴ میلیون مستمری‌بگیر دارد گفت: باید بتوانیم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگی مستمری‌بگیران را طبق برنامه هفتم توسعه را انجام دهیم، در همین راستا در کمیسیون اجتماعی با تصویب تأمین این ۱۷۰ همت و ارسال آن به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه، گام اول برای اجرای آن انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیش‌بینی منبع تأمین مالی این مصوبه کمیسیون اجتماعی، اظهار داشت: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی حدود ۴۰۰ همت دیون دارد و طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس باید ۱۷۰ همت از این دیون به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا در بازه زمانی سال اول برنامه هفتم توسعه، ۴۰ درصد افزایش حقوقی که برای بازنشستگان تأمین اجتماعی پیش‌بینی و تصویب شده، تأمین و اجرا شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی