کد مطلب: 31216

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تبریز | تعطیلی مدارس اردبیل

فوری/ آخرین وضعیت تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا ۱۷ دی | آلودگی هوا و سرما مدارس این استان ها را تعطیل کرد؟

منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس تهران و استان های دیگر بدلیل آلودگی هوا و سرمای شدید برای روز یکشنبه 17 دی 1402 خبر دادند.

فوری/ آخرین وضعیت تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا ۱۷ دی | آلودگی هوا و سرما مدارس این استان ها را تعطیل کرد؟

احتمالات زیادی در خصوص تعطیلی مدارس برای فردا یکشنبه 17 دی بدلیل آلودگی هوا و یخبندان می رود. اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۷ دی در استان های اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و سرمای شدید را از دیجی سرگرمی مطالعه کنید.

اولین برف زمستانی در دماوند روی زمین نشست.

تعطیلی مدارس یکشنبه 17 دی 1402

تا این لحظه اطلاعیه ای برای تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه (۱۷ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود.

آلودگی هوا باعث شد تا مدارس برخی شهرها در هفته های قبل تعطیل شود و کلاس های درس از طریق برنامه شاد و بصورت آنلاین برگزار شود. والدین و دانش اموزان پیگیر تعطیلی مدارس هستند و همانطور که گفتیم اخبار تعطیلی مدارس به یکی از مهمترین خبرهای حائز اهمیت برای دانش آموزان و خانواده هایشان تبدیل شده است. با اینکه دی ماه فصل امتحانات است و بچه‌ها هم اکنون در حال برگزاری امتحانات هستند اما تردد در سطح شهر با وضعیت آلودگی هوا برای بچه ها و بزرگترها مناسب نیست و اثرات جبران ناپذیری خواهد شد.

خوشبختانه براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور تا روز های آینده سامانه بارشی وارد کشور می شود که امیدوار هستیم این بارندگی ها از آلودگی ها بکاهد.

تعطیلی مدارس تهران و البرز در روز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

با توجه به تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. تا لحظاتی دیگر خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز به اطلاع شما می رسد

رییس پلیس راه البرز از احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج – چالوس خبر داد و گفت: مسافران حاشیه جاده توقف نکنند.

تعطیلی مدارس

امروز در بخش‌هایی از شمال غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز بارندگی داریم.

شنبه در نیمه شمالی کشور بارش باران همراه با کاهش ۴ تا ۷ درجه کاهش دما خواهد بود.

یکشنبه بارش‌ها به نیمه شرقی می‌رسد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

از صعود به ارتفاعات بپرهیزید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا از وزش باد و وقوع رگبار در ارتفاعات طی روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت که فعالیت‌های مرتبط با کوهستان طی پنجشنبه (۱۴ دی‌ماه) در مناطق جنوب شرق و نیمه شرقی کشور و طی شنبه (۱۶ دی‌ماه) در شمال غرب کشور مخاطره آمیز است.

با توجه به ورود سامانه بارشی به نیمه غربی در کشور امروز احتمال بارش در استان بیشتر است و احتمال تعطیل مدارس برای روز یکشنبه وجود دارد . همچنین کاهش دما را نیز شاهد خواهیم بود .

تعطیلی مدارس اصفهان فردا

باتوجه به وضعیت ناسالم هوا و شدت آلودگی هوا در استان اصفهان احتمال تعطیلی مدارس در این استان پیش بینی میشود. باید منتظر کمیته اضطرار آلوگی هوا و آموزش پرورش بود تا تصمیمی برای تعطیلی مدارس برای فردا 17 دی بگیرند. در خبرر زیر به جزییات تعطیلی مدارس اصفهان می پردازیم. 

تعطیلی مدارس ارومیه فردا یکشنبه 17 دی 1402

با توجه به هشدارهای هواشناسی و اعلام بارش برف و کولاک در استان آذربایجان غربی احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه بسیار محتمل است اما همچنان می بایست منتظر اعلام رسمی از سوی آموزش و پرورش استان باشیم .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بارش برف در ۸ محور مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بارش برف هم اکنون در محور های مهاباد-سردشت، میاندوآب-شاهیندژ، شاهیندژ-تکاب، اشنویه، شاهیندژ-بوکان، خوی – رازی، خوی – چالدران و ماکو همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ۳۰ نفر از راهداران ، بیش از ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان برف روبی و ۳۵ خودرو گرفتار در برف آزاد سازی شده است.

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

وضع آلودگی هوا در اصفهان نسبت به سایر شهرهای دیگر بیشتر است و به نظر می‌رسد فردا احتمال تعطیل مدارس وجود داشته باشد مدارس در روزهای گذشته با توجه به بالا بودن شاخص آلودگی هوا تعطیل نبود اما اگر شرایط آلودگی هوا در این استان تا پایان امشب افزایش یابد احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد. به محض انتشار خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس اصفهان این خبر به روز رسانی می‌شود.

این خبر تکمیل می شود.....

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی