کد مطلب: 31179

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

جزئیات فوری درباره تعطیلی مدارس شنبه 16 دی در پی انفجار کرمان | مدارس تعطیل شدند؟

دیروز حادثه تروریستی خونینی در کرمان رخ داد.امروز از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خبری مبنی بر تغییر تاریخ امتحانات مدارس داد. منابع خبری هم از احتمال تعطیلی مدارس شنبه 16 دی 1402 خبر دادند که در ادامه جزئیات آن را با هم می خوانیم.

جزئیات فوری درباره تعطیلی مدارس شنبه 16 دی در پی انفجار کرمان | مدارس تعطیل شدند؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هم وطنان به ویژه تعدادی دانش آموزان عزیز، امتحانات داخلی نوبت اول تمامی مدارس استان کرمان با یک هفته تأخیر برگزار می‌شود اما کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر بوده و مدارس تعطیل نیستند.

رضا رضایی امروز ۱۴ دی ماه با تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیز به ویژه دانش آموزان مظلوم این حادثه تروریستی افزود: به دلیل وقوع این حادثه امتحانات داخلی نوبت اول تمامی مدارس استان با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: آموزش به صورت حضوری در تمامی مدارس استان در جریان است و کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر خواهد بود.

رضایی افزود: از آنجا که امتحانات پایه دوازدهم نهایی بوده و به صورت کشوری برگزار  می‌شوند، این امتحانات طبق برنامه برگزار خواهند شد.

جزئیات تعطیلی مدارس شنبه 16 دی

ایا شنبه تعطیل است؟ در این مطلب به جزئیات تعطیلی مدارس تهران شنبه 16 دی ماه 1402 پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، در حال حاضر کیفیت هوای تهران در وضعیت مطلب قرار دارد. اگر این شرایط تا روز شنبه پایدار باشد، احتمال تعطیلی مدارس بسیار پایین می آید.

جزئیات تعطیلی مدارس تهران شنبه 16 دی ماه 1402 چیست؟ آیا 16 دی شنبه تعطیل است؟ شنبه 16 دی تعطیل است؟ 

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران  16 دی شنبه

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران شنبه 16 دی اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس تهران شنبه 16 دی

اگر شاخص آلودگی هوا افزایش داشته باشد کارگروه اضطرار آلودگی هوا نسبت به تعطیلی مدارس تهران شنبه 16 دی تصمیم گیری می کند.

هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده در پایتخت طی روزهای آینده خبر داد.

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی دو روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از شنبه تا ظهر یکشنبه (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید در سطح استان و در بعضی ساعات بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و مه و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی