کد مطلب: 31136

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

خبر فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا 13 دی | مدارس این مقاطع تهران تعطیل شد | مدارس کدام استان ها تا آخر هفته تعطیل شد؟

امروز خبر مهمی در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات استان کرمان منتشر شد. با توجه به هشدارهای سطح قرمز هواشناسی برای آلودگی هوا و برگزاری جلسه کمیته اظطرار احتمال تعطیلی مدارس تهران و برخی استان ها می رود.در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا 13 دی 1402 را با هم می خوانیم.

خبر فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا 13 دی | مدارس این مقاطع تهران تعطیل شد | مدارس کدام استان ها تا آخر هفته تعطیل شد؟

زنگ خطر آلودگی هوا در تهران و برخی استان ها بصدا درآمده است و این امر احتمال تعطیلی مدارس برای فردا را بالا برده است. با توجه به تداوم آلودگی ها جلسه کمیته اظطرار برگزار شده است و نتیجه نهایی این جلسه تعطیلی مدارس تهران و استان های دیگر را مشخص می کند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات را برای روز چهارشنبه با هم می خوانیم.

جزییات تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا 13 دی 1402

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلسه کمیته اضطرار عصر سه شنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود/ نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان عصر امروز سه شنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

آلودگی هوا مهمان ناخوانده شهرهای صنعتی در این روزها می باشد که طبق نظر کارشناسان این آلودگی تا پایان هفته گریبان گیر شهرهایی همچون البرز ، تهران و اصفهان خواهد بود و با شدت آلودگی مواجه هستیم .

در این شرایط توصیه می شود افراد جامعه خصوصا گروه های حساس از منزل خارج نشوند و تا جای ممکن در منزل بمانند زیرا این حجم از آلودگی هوا برای سالمندان ، کودکان و کسانی که عارضه قلبی و ریوی دارن مناسب نیست و موجب تشدید شرایط بد و بیماری خواهد بود .

دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و کسانی هستند که بیشتر در معرض آلودگی هوا قرار دارند و باید مسئولان شرایط آن ها را در اولویت قرار بدهند و در حفظ سلامت آنها اقدامات لازم و تدابیر ویژه ای انجام دهند، اما با توجه به فصل امتحانات و عقب ماندن در آموزش امکان تعطیلی این قشر جامعه و تصمیمات کارگروه اضرار را دشوار کرده اند . اما در این شرایط هم با وجود بستر آموزش غیر حضوری در برنامه شاد نیز می توان از تحصیل عقب نماند و سلامت دانش آموزان تضمین شود .

تعطیلی مدارس

با این حال با توجه به گفته های مدیرکل آلودگی هوا و بحران موجود و معضل آلودگی که این روزها شدت پیدا کرده باید همچنان منتظر تصمیمات کارگروه اضرار آلودگی هوا باشیم .

امروز سه شنبه 12دی ماه مدارس استان البرز تعطیل نیست اما با وجود شاخص بالا احتمالا عصر امروز جلسه کمیته اضطرار برگزار خواهد شد 

خبر تکمیلی تعطیلی مدارس///////////////////

مدارس ابتدایی استان تهران فردا غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۴ دی ماه  غیرحضوری و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع تعطیل است.

تعطیلی مدارس خوزستان فردا 13 دی

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در خوزستان تشکیل خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: با توجه به روند افزایشی آلاینده‌ها و وقوع شرایط ناسالم کیفیت هوا در روز یازدهم دی ماه و نیز بروز پایداری جوی در اهواز و برخی شهرستان‌های استان از امروز دوازدهم تا چهاردهم دی ماه، معاونت بهداشت دانشگاه به منظور حفظ سلامت عموم مردم، خصوصاً گروه‌های حساس و مطابق آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، وقوع شرایط اضطرار آلودگی هوا در مناطق تحت تأثیر شب گذشته درخواست تشکیل جلسه کارگروه مربوطه و اتخاذ تصمیمات لازم را به دبیر کارگروه اعلام کرده است.

آودگی هوا در اهواز نیز به وخامت رسیده است که مدیریت بحران نیز در این استان تصمیم به تشکیل جلسه گرفته است و احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه در اهواز و دیگر شهرهای این استان بسیار بالاست .

برای دریافت خبر تعطیلی مدارس استان خوزستان ما را دنبال کنید .

علت تعطیلی مدارس و ادارات کرمان فردا چهارشنبه

یکی از تصمیماتی که به تازگی اعلام شده و در فضای عمومی برای توجه اعلام شده است، تعطیلی مدارس و ادارات شهر کرمان در روز چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه است. این اقدام طبق اعلام استاندار کرمان، به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام شده است. تصمیم گیری در خصوص تعطیلی این موسسات به هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم و زائران این شخصیت بزرگ، اتخاذ شده است.

به گفته استاندار کرمان، این تعطیلی صرفاً مختص شهر کرمان بوده و شامل سایر شهرستان‌ها و مناطق تحت اختیار استان کرمان نمی‌شود. این تدابیر به هدف ابراز احترام و ارتقاء ارزش‌های انسانی و مذهبی و برای محترم‌داشتن به یاد شهدا و امور مذهبی انجام شده است.

این تصمیم اعلامی، با هدف ارتقاء و تقویت ارزش‌های انسانی و احترام به مناسبات مذهبی و ملی اتخاذ گردیده است.

‌مدیران حق ترک شهر را ندارند و این تعطیلی صرفاً برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و زائران شهید سلیمانی انجام می‌شود.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه 13 دی

در پی روند دنباله دار آلودگی هوا و با توجه به هشدارهای هواشناسیکه این روند ادامه دار تا پایان هفته کلان شهرها و شهرهای صنعتی همچون اصفهان را درگیر خواهد کرد و بارش باران نیز نتوانست از آلودگی هوای این استان بکاهد احتمال تعطیلی برای ادارات و مراکز آموزشی و مدارس در استان اصفهان برای روز چهارشنبه 13 دی بسیار بالاست .

هشدار هواشناسی برای تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته احتمال تعطیلی در مدارس را افزایش می دهد .

امروز (سه شنبه ) عصر در استان اصفهان جلسه کمیته اضطرار برگزار خواهد شد و باید دید مدیریت بحران چه تصمیم و تدابیری برای مقابله با مضرات و تاثیرات آلودگی هوا بر سلامت دانش آموزان دارند .

در حال بروز رسانی...........

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی