کد مطلب: 30931

سایپا | ثبت نام سایپا | فروش فوری سایپا

رونمایی سایپا از هیولای شاسی بلند خود | فروش ویژه سوگولی سایپا + مشخصات فنی و تصاویر

شرکت سایپا از جدیدترین خودروی کراس اوور خود رونمایی کرد.مشخصات فنی و تصاویر جدید از خودروی جذاب سایپا را با هم در ادامه مطلب می خوانیم.

رونمایی سایپا از هیولای شاسی بلند خود | فروش ویژه سوگولی سایپا + مشخصات فنی و تصاویر

شرکت خودروسازی سایپا از محصول جدید خود رونمایی کرد. خودروی کراس اوور جدید سایپا با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.سایپا زمان ثبت نام جدید خودروی شاسی بلند جدید خود را بزودی اعلام خواهد کرد.مشخصات فنی و تصاویر و قیمت خودروی جدید سایپا را در سایت دیجی سرگرمی با هم می خوانیم.

سایپا

بررسی فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس سایپا

مونتاژ یک خودرو هیبریدی پیشرفته در ایران، برای اولین بار انجام می شود و فونیکس تیگو 8 ئی پلاس حالا با ساختار پلاگین هیبریدی، رسما پر قدرت ترین خودرویی محسوب می شود که تاکنون خطوط مونتاژی خودروسازان ایرانی را ترک کرده است، اما آیا ادعای مصرف سوخت 1.5 لیتری این خودرو در یکصد کیلومتر در شرایط واقعی نیز امکان پذیر است؟ در این ویدیو به بررسی قابلیت های حرکتی تیگو 8 هیبریدی و میزان مصرف سوخت آن در رانندگی شهری و جاده ای پرداخته ایم.

سایپا

قیمت چری تیگو 8 سایپا

عنوان قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان) بروزرسانی

فونیکس تیگو 8 کلاسیک تعیین نشده به زودی 7 ماه پیش

تیگو 8 پرو

1,798,500,000 2,080,000,000 8 ساعت پیش

تیگو 8 پرو مکس

2,389,600,000 2,610,000,000 8 ساعت پیش

تیگو 8 پرو E پلاس

به زودی ناموجود 7 ماه پیش

سایپا

قیمت تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید سایپا مشخص شد

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید (تیگو 8 پرو e پلاس) نسخه هیبریدی همان محصول قبلی است که شرکت فونیکس اخیراً از آن رونمایی کرد. با ورود اولین سری این خودروها به بازار داخل کشور، قیمت آن در بازار نیز مشخص شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نسخه هیبریدی تیگو 8 پرو، اخیراً توسط شرکت زیرمجموعه مدیران خودرو (فونیکس) معرفی شد که احتمالاً در آینده با نام تیگو 8 پلاگین هیبرید، توسط این شرکت عرضه شود.

قیمت تیگو 8 پرو e پلاس، ماه گذشته توسط شرکت فونیکس دو میلیارد و 764 میلیون تومان اعلام شد که حدود 180 میلیون تومان بالاتر از نسخه IE تیگو 8 پرومکس قرار می‌گیرد. با ورود اولین سری از این خودرو به بازار داخل کشور، قیمت تیگو 8 پرو e پلاس در بازار دو میلیارد و 895 میلیون تومان تعیین شد.

به این ترتیب محصول هیبریدی شرکت فونیکس از درب کارخانه تا بازار، حدود 131 میلیون تومان اختلاف دارد. اختلاف قیمت کارخانه تا بازار برای نسخه IE تیگو 8 پرومکس، 221 میلیون تومان و برای نسخه معمولی، 230 میلیون تومان است.

سایپا

معرفی اجمالی تیگو 8 پرو e پلاس سایپا

تیگو 8 پرو e پلاس از دو موتور برقی و یک موتور بنزینی بهره می‌برد که ترکیب این سه موتور می‌تواند حداکثر 326 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب کراس‌اوور جدید فونیکس، درحال حاضر پرقدرت‌ترین و پرشتاب‌ترین کراس‌اوور مونتاژی ایران به شمار می‌رود.

همان گونه که از اسم این خودرو پیداست، بر پایه تیگو 8 پرو قبلی تولید و توسعه پیدا کرده. بنابراین تقریباً در اغلب بخش‌ها تفاوتی با برادر بنزینی خود ندارد.

سایپا

از جمله امکانات رفاهی تیگو 8 پرو e پلاس می‌توان به کروزکنترل تطبیقی، ۶ عدد ایربگ، کنترل کشش و پایداری، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، رادار هشدار تغییر لاین، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، چراغ چرخشی، نورپردازی داخلی، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، سردکن صندلی‌های جلو، کول باکس، شارژر وایرلس، سقف پاناروما با پرده برقی، ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

سایپا

داخل چری تیگو 8 پرو سایپا

با ورود به داخل کابین چری تیگو 8 پرو، با فضای کابینی کاملا پیشرفته و بروز مواجه خواهید شد که چیزی از خودروهای اروپایی و ماشین های لوکس آنان کم ندارد. طراحی داخل کابین چری تیگو 8 پرو به خوبی ثابت کرده است که چینی ها جهش فوق العاده ای در طراحی محصولات خود داشته اند و امروزه خود را به عنوان یکی از مدعیان تولید محصولات پیشرفته و جذاب معرفی می کنند.در مقابل راننده غربیلک فرمان جذاب با فرم D کات یا همان فرم ته صاف خودمان دیده می شود که بیشتراز همه در خودروهای اسپرت استفاده می شود و پشت آن هم می توانیم شاهد صفحه نمایشگری بزرگ تمام دیجیتال باشیم که اطلاعات حیاتی خودرو و میزان سرعت و دور موتور را در اختیار راننده قرار می دهد و به احتمال زیاد قابلیت شخصی سازی هم دارد.

سایپا

تیگو 8 پرو سایپا

در کنار آن و در بالای کنسول مرکزی هم شاهد صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی هستیم که در واقع به صفحه کیلومتر چسبیده و حالتی یکپارچه به خود گرفته است. کلیدهای فیزیکی در کنسول مرکزی تا حد امکان حذف شده و بیشتر از همه شاهد کلیدهای لمسی در کنسول مرکزی و بر روی کنسول ابزار هستیم تا حس و حال رانندگی با یک خودروی کاملا پیشرفته را به سرنشینان منتقل کند.

سایپا

طراحی چری تیگو 8 پرو سایپا

گنده بک خشن و جذاب، مناسب ترین لقبی است که می توان به خودروی چری تیگو 8 پرو داد و با نگاهی به ظاهر آن می توان چشم های اخم کرده و دندان های به هم فشرده از شدت عصبانیت را در چهره آن مشاهده کرد.در قسمت جلو چراغ های اصلی قاب کوچکی دارند و با چراغ های مخصوص روز تزئین شده و جلوه زیبایی به خود گرفته اند، درحالی که مابین آنان یک جلوپنجره بزرگ و شکیل قرار گرفته و باز هم در گوشه های سپر، ورودی های بزرگ هوا دیده می شود تا حرف و حدیثی برای جذابیت ظاهر آن باقی نماند.در قسمت عقب نیز طراحان چری هنر خود را به نمایش گذاشته و شاهد یک طراحی جذاب و پیشرفته با چراغ های تمام LED و خروجی های کرومی اگزوز در گوشه های سپر عقب هستیم، هرچند خروجی های کرومی که آنان را برای اگزوز می دانیم، تزئینی هستند و خروجی اصلی اگزوز زیر بدنه و در سمت راست دیده می شوند.

سایپا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی