کد مطلب: 30274

عکس طناز طباطبایی با همسرش | همسر طناز طباطبایی | عکس حاملگی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی ازدواجش با پسری 20 ساله را علنی کرد | حلقه میلیاردی طناز طباطبایی همه رو شوکه کرد

بتازگی عکسی از طناز طباطبایی در کنار پسری بسیار کم و سن در اینستاگرام منتشر شده است که صمیمیت و خنده از ته دل طناز خانم با این آقا پسر کاربران اینستا را به این فکر انداخته است که احتمالا طلا خانم سریال یاغی بالاخره بله رو گفتن و نشستن پای سفره عقد. این عکس جنجالی را با هم در سایت دیجی سرگرمی می بینیم.

طناز طباطبایی ازدواجش با پسری 20 ساله را علنی کرد | حلقه میلیاردی طناز طباطبایی همه رو شوکه کرد

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. طناز طباطبایی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. طناز طباطبایی به جز بازیگر در تلویزیون و سینما و تئاتر در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد.طناز طباطبایی همچون سایر بازیگران زن ایرانی عمل زیبایی در چهره خود داشته است و این عمل ها طناز خانم را بسیار زیباتر کرده اند. آخرین حواشی و تصائیر جدید طناز طباطبایی را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم. 

ازدواج طناز طباطبایی با پسری بسیار جوان

بتازگی عکسی از طناز طباطبایی در کنار پسری بسیار کم و سن در اینستاگرام منتشر شده است که صمیمیت و خنده از ته دل طناز خانم با این آقا پسر کاربران اینستا را به این فکر انداخته است که احتمالا طلا خانم سریال یاغی بالاخره بله رو گفتن و نشستن پای سفره عقد. این عکس جنجالی را با هم در سایت دیجی سرگرمی می بینیم.

البته سایت دیجی این خبر را کاملا تکذیب میکند و احتمالا این آقا یکی از هواداران طناز خانم می باشند.

طناز طباطبایی

تحصیل  طناز طباطبایی فقط بخاطر پدر

پدرم پس از انتخاب راه بازیگری به من گفت دوست ندارم تو از کوچه و بازار بازیگری شوی ، دوست دارم تحصیلات آکادمیک داشته باشی ، به همین دلیل تصمیم گرفتم در دانشگاه کارگردانی نمایش و تئاتر بخوانم

فیلم جنجالی مهناز افشار و طناز طباطبایی لو رفت

فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی نیز قاچاق شد و در تلگرام منتشر شد.در فاصله کمتر از یک هفته از قاچاق و انتشار فیلم سینمایی «تفریق» اثر مانی حقیقی، فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و تهیه کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی قاچاق شد که شانس فروش یکی دیگر از فیلم‌هایی که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود، به حداقل کاهش یابد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از کافه سینما؛ ساعتی پس از این اتفاق، فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی نیز قاچاق شد و در تلگرام منتشر شد. بدین تریب رکورد قاچاق سه فیلم در پنج روز در تاریخ سینمای ایران ثبت شود.

طناز طباطبایی

داستان فیلم درباره سه دختر مجرد با خاستگاه‌های فکری متفاوت است که به دل خیابان می‌زنند و با حضور در مهمانی‌ها و گعده‌ها، از مردان عیاش انتقام می‌گیرند.

مهناز افشار در نقش تینا، طناز طباطبایی در نقش بهاره، آیدا ماهیانی در نقش نازنین، مهران غفوریان در نقش بهروز، سحر دولتشاهی در نقش مهسا در این فیلم مقابل دوربین معین‌رضا مطلبی بازی کردند.

این فیلم که در دی 1394 ساخته شد، از سوی شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی در دوره حجت الله ایوبی توقیف شد و برخی رسانه‌ها که جزئیات فیلم را از سوی برخی اعضای شورای پروانه نمایش دریافت کرده بودند، حملات وسیعی را کارگردان این فیلم و مدیران وقت سازمان سینمایی کردند.

پس از این بود که کاهانی به کانادا مهاجرت کرد و مواضعی همراستا با اپوزیسیون گرفت.

شایانیوز- در اینکه طناز طباطبایی از دست بازیگران خوش سیما و خوش استایل و البته خوش نقش سینماست که اصلا جای بحثی نیست. اما اون قسمت از بحث جایی شروع میشه که فکر می کنیم اصلا طناز طباطبایی کی شد طناز طباطبایی؟ طناز که در سریال "پرانتز باز" نقش دختری ساده و بی آلایش رو بازی می کرد، چه به یکباره شد طناز سینمای ایران. اصلا بهتره بگیم حالا یه سینمای ایرانه و یه طناز!

طناز طباطبایی

احتمالا شما هم موافق باشید که در این قسمت کمی پیاز داغ اضافه شد چرا که بازیگران دیگری هم هستند که هم از لحاظ بازیگری بهترن و هم از لحاظ چهره و اعتبار. اما اینها چیزی از ارزش های طناز طباطبایی کم نمیکنه چرا که این بانوی دهه شصتیه ما که اتفاقا تو مرز 40 سالگی به سر میبره، هواداران بسیاری داره و تا به اینجای کار نشون داده هنرمندی لایق هنرمند خطاب کردن است.

این خواننده رپ طرفدار شش دنگ طنازطباطبایی شد؟

طناز طباطبایی از بی حاشیه ترین چهره ها در این عرصه شگفت انگیز محسوب میشه که نکته جالب کارنامه کاریشم همینه که بدون این دنگ و فنگ ها اومد بالا شد اینی که حالا هست. آخه میدونید که هستند چهره هایی به مانند خانوم بهاره رهنما که بیخیال دیده شدن های عجیب غریب نیستند و از همین روند هم به فالوور میلیونی رسیده اند. افرادی به مانند بهاره رهنما هنرمندانی هستند که هیچ هنرمندی براشون کامنت نمیذاره!

اما در عوض طناز طباطبایی! طناز بانو این روزها جوری طرفدار دار شده که واقعا عجیبه! کدوم فرد؟ خواننده ای رپ به نام شاهین فلاکت که البته این فامیلی هنری اش هستش و در اصل چیز دیگریست!

اما به هر حال سوژه اصلی شاهین خان فلاکت می باشد که در صفحه اینستاگرامی خود با بیش از 16 هزار دنبال کننده شیفته طناز طباطبایی شده و کل صفحش وقف این خانوم بازیگر گشته.

البته که وقف به این معناست که شاهین فلاکت سر تا پای پیجش رو در وصف طناز طباطبایی شعر میگه و پست و استوری میذاره که خب همین موضوع باعث شد تا سوژه ای برای کاربران فضای مجازی بشه. 

طناز طباطبایی

اگه باورتون نمیشه بهتره که خودتون هم سری به پیج این رپر ایرانی بزنید تا از هواداری او نسبت به خانوم بازیگر مطلع بشید و البته مطمئن!

طناز طباطبایی برای این چهره مغرور شد

طناز طباطبایی تا به اینجای کار خود نشون داده و ثابت کرده میتونه در ژانر های مختلف دیده بشه اما اونچه که بیشتر بهش میاد اجتماعی بودن و نقش های کمی هم عجیبه که به نوعی ساده نیستند و اختلال در روان دارند.

طناز بانو از دست هنرمندان نچرال در بین اینهمه بازیگر می باشند که خب در طول این سالیان ثابت نموده به اونچه که خدا داده راضیه و اعتماد به نفس خوبی داره. چرا که هستند بانوانی که حتی با وجود چهره های زیبا اما به دلیل کمبود اعتماد به نفس و علاقه به باربی شدن دست به عمل های زیبایی متعدد زده اند.

طناز طباطبایی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی