کد مطلب: 28951

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری رئیسی تا سقف 50 میلیون برای همه | آغاز ثبت نام وام فوری برای مردم از این ساعت + لینک

مهلت بازپرداخت برای وام‌های ۳۰ میلیون تومانی، ۳۶ ماه و برای تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه است. این مدت زمان برای وام ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی نیز ۶۰ ماه تعیین شده است.

وام فوری رئیسی تا سقف 50 میلیون برای همه | آغاز ثبت نام وام فوری برای مردم از این ساعت + لینک

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

با افتتاح حساب یکساعته وام فوری در حساب وام بگیران

بیمه تامین اجتماعی یک نظام تامین اجتماعی است که به منظور حفظ و تامین حقوق اجتماعی و اقتصادی افراد در برابر ریسک‌های مختلف به صورت تامین مالی فعالیت می‌کند.

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک گردشگری می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که 40 درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

وام فوری

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی با شرایط آسان

آن گروه از مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند با ایجاد میانگین حساب مناسب امکان استفاده از طرح «مهر ماندگار» این مجموعه را خواهند داشت.

به نقل از ره، مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب سه تا هشت ماهه ایجاد کنند. لازم به ذکر است که مشتریان باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در سپرده خود نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری تسهیلات تعیین شده و به ۱۰ یا ۱۲ یا ۱۴ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲۶ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۱۳۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۶۲۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۲۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۲۴ تومان خواهد بود.

وام فوری/ برخی از اهداف بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های منسوب به آن از سال ۱۳۱۲ فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ شعبه ارزی انواع خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

اخیرا بانک کشاورزی وارد نودمین سال فعالیت خود شده و همچنان در راستای تقویت بنیان بازار محصولات کشاورزی و ارتقای زنجیره ارزش محصولات غذایی فعالیت دارد. طبق اعلام مسئولان این بانک، انگیزه اصلی سیاست گذاران، مدیران و کارمندان این بانک، تقویت توان حمایتی بانک از طریق توسعه، نوآوری، ارتقا و تکمیل سبد خدمات بانکی بوده است.

وام فوری ارزان 150 میلیونی برای این افراد

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مصوبه بانک مرکزی اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

محمود کریمی بیرانوند در ارتباط زنده با خبر شبانگاهی سیما اظهار داشت: اعتبار تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی که در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود امسال در رایزنی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مصوبه بانک مرکزی این اعتبارات با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی تکلیفی بوده و به نرخ 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گفته معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سقف تسهیلات فردی مشاغل خانگی 150 میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف 1.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی و عمدتاً روستایی با نرخ‌های 4 درصد، 6 درصد و 10 درصد و تا سقف 150 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

همچنین امسال قرار است صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها تشکیل شود که حداقل هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های استان اختصاص می‌یابد.

منبع: فارس

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی