کد مطلب: 28501

وام| وام جدید| وام فوری

آغاز ثبت نام وام فوری ۱۰ میلیونی برای متقاضیان در روز شنبه | خبر داغ دولت این افراد + لینگ ثبت نام

طبق آخرین بروزرسانی اطلاعات سایت بانک گردشگری، این مجموعه با فرض داشتن بودجه لازم، تسهیلات خرید کالای بادوام را، با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، به متقاضیان پرداخت می‌کند. مبلغ تسهیلات بانک گردشگری در قالب عقود مرابحه یا فروش اقساطی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

آغاز ثبت نام وام فوری ۱۰ میلیونی برای متقاضیان در روز شنبه | خبر داغ دولت این افراد + لینگ ثبت نام

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

/طبق آخرین بروزرسانی اطلاعات سایت بانک گردشگری، این مجموعه با فرض داشتن بودجه لازم، تسهیلات خرید کالای بادوام را، با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، به متقاضیان پرداخت می‌کند. مبلغ تسهیلات بانک گردشگری در قالب عقود مرابحه یا فروش اقساطی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 

د از حساب خود استفاده کند. لازم به ذکر است که متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید هزینه تشکیل پرونده، آبونمان کارت اعتباری و اعتبارسنجی را هم بپردازند.افراد متقاضی این وام نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی جاری در سیستم بانکی داشته باشند. وام گیرنده می‌تواند با مبلغ تسهیلات دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک گردشگری خرید کند. هر مشتری بانک گردشگری فقط یکبار امکان استفاده از وام خرید کالا را دارد.
 
اگر برای تأمین نقدینگی لازم برای خرید خودرو به دنبال گرفتن وام بانکی رفته باشید، می‌دانید که دریافت چنین وامی به کفش آهنی، مدارک عجیب‌وغریب و شرایط پیچیده‌ای نیاز دارد و درنهایت هم بعد از گذر کردن از هفت‌خوان رستم و چند ماه انتظار، مبلغی به شما پرداخت می‌شود که باید حداقل ۲ برابر آن را داشته باشید تا بتوانید یک خودروی داخلی معمولی بخرید.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام با کارمزد ۸ درصدی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده از امروز خبر داد.

مهدی وحدت کار از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده با ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی‌ها آغاز خواهد شد

وی افزود: در این طرح، شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم آورده است. به طوری که تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام‌ می کنند و متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی به صندوق کارآفرینی امید برای بهره‌مندی از تسهیلات معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروساز به تعهد خود عمل کند و پیش فاکتور را در زمان بندی مشخص مطابق با قرارداد منعقد شده با نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر کند، طرح نوسازی ناوگان مطابق با زمان بندی پیش بینی شده محقق خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: خودروی «سمند سورن پلاس» برای متقاضیان با قیمت حدود ۳۶۲ میلیون تومان عرضه می‌شود و با توجه به اینکه تحویل خودرو سه ماه پس از تکمیل پرداخت است و نظر به اجرای طرح کلید به کلید، تحویل خودروی فرسوده در روز دریافت خودروی جایگزین انجام می شود. مبلغ ارزش اسقاط نیز توسط مراکز به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

البته یک راه دیگر هم برای دریافت وام خودرو وجود دارد. این وام که توسط همراه‌مکانیک و در قالب طرح فروش قسطی خودرو پرداخت می‌شود، نیازی به معرفی ضامن ندارد و برخلاف وام‌های بانکی، فرایند پرداخت آن کمتر از یک هفته طول می‌کشد. در این مطلب با مراحل، شرایط و مدارک موردنیاز برای دریافت این وام خرید خودرو آشنا می‌شوید.

د از حساب خود استفاده کند. لازم به ذکر است که متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید هزینه تشکیل پرونده، آبونمان کارت اعتباری و اعتبارسنجی را هم بپردازند.افراد متقاضی این وام نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی جاری در سیستم بانکی داشته باشند. وام گیرنده می‌تواند با مبلغ تسهیلات دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک گردشگری خرید کند. هر مشتری بانک گردشگری فقط یکبار امکان استفاده از وام خرید کالا را دارد.

برای ثبت‌نام وام خودرو همراه مکانیک، شما ۵۰ درصد مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنید و مابقی مبلغ خودرو به شما وام داده می‌شود. ثبت‌نام این وام ۳ شرط مهم و اساسی دارد:

توانایی لازم برای پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودروی موردنظرتان را داشته باشید.

خودروی موردنظر شما یا باید در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک موجود باشد یا از نظر شرایط فنی و بدنه، استانداردهای موردنظر کارشناسان همراه مکانیک را داشته باشد.

دوره بازپرداخت این وام، بین ۶ تا ۳۶ ماه متغیر است که مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط به طول دوره بازپرداخت بستگی دارد و ملاک انتخاب هر دوره هم توانایی مالی شما است.

د از حساب خود استفاده کند. لازم به ذکر است که متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید هزینه تشکیل پرونده، آبونمان کارت اعتباری و اعتبارسنجی را هم بپردازند.افراد متقاضی این وام نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی جاری در سیستم بانکی داشته باشند. وام گیرنده می‌تواند با مبلغ تسهیلات دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک گردشگری خرید کند. هر مشتری بانک گردشگری فقط یکبار امکان استفاده از وام خرید کالا را دارد.غ

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی