کد مطلب: 27909

شخصیت| شخصیت شناسی

شخصیت شناسی ماه های مختلف | بگو عشقت متولد چه ماهیه تا بگم چطوری عشق ورزی میکنه

شخصیت شناسی ماه های مختلف | بگو عشقت متولد چه ماهیه تا بگم چطوری عشق ورزی میکنه

1 زبان عشق ماه خرداد؛ اهل عمل است

2 تیر : استفاده از کلمات و سپری کردن زمان با معشوق

3 مرداد: هدیه دادن و رفتار درست

4 شهریور: اهل عمل و گذراندن زمان با معشوق

5 مهر: عاشق تعریف و تمجید و عمل

6 آبان: لمس فیزیکی و اهل عمل

7 آذر: هدیه دادن و لمس فیزیکی

8 دی: اهل عمل

9 بهمن: اهل تعریف، تمجید و عمل

10 اسفند: اهل عمل و توجه

11 فروردین: تعریف و تمجید

12 اردیبهشت: هدیه دادن و لمس فیزیکی

مطمئنا تا کنون در مورد ویژگی‌های شخصیتی بر اساس ماه تولد خوانده اید. در این مطلب هم می‌توانید در مورد زبان عشق متولدین ماه ها بخوانید. این که زبان عشق هر نشانه زودیاک چیست می‌تواند به شما در داشتن رابطه عاشقانه بهتر و عمیق تر کمک کند.

خرداد

شخصیت دوگانه جوزایی‌ها دلیل محبوبیت آن‌ها بین مردم است. آن‌ها افرادی جذاب و پرحرف هستند که باعث می‌شود بتوانند همزمان چندین کار را با هم انجام دهند، مثلا هم کار کنند و هم با شما صحبت کنند.

راه رسیدن به قلب متولد جوزا گفتگوهای فکری و ماجراجویی است، در غیر این صورت، کسالت و خستگی به آن‌ها رو می‌آورد. اگر یک جوزا علاقه خود را نسبت به شما از دست بدهد، شما را به آغوش کس دیگری هدایت می‌کند. آن‌ها افرادی احساسی هستند اما تنها با قدرت کلمات نه بلکه با عمل بیشتر عاشق‌تان می‌شود.

تیر: استفاده از کلمات و سپری کردن زمان با معشوق

متولدین سرطان افرادی حساس و عاشق دوستی‌های بی قید و شرط هستند، حتی اگر چنین رابطه‌ای به ضررشان هم باشد باز هم به آن ادامه می‌دهند. آن‌ها در خانه احساس امنیت می‌کنند، بنابراین گذراندن زمان با کیفیت با شریک زندگی برای متولد سرطان در اولویت قرار دارد.

اما از آن جایی که متولدین سرطان افرادی وفادار هستند، بیش از حد به شما ابراز علاقه می‌کنند. با این حال اگر می‌خواهید توجه آن‌ها را جلب کنید از کلمات محبت آمیز و تحسین برانگیز استفاده کنید.

مرداد: هدیه دادن و رفتار درست

لئو شجاع، سخاوتمند و عاشق ریسک کردن است. در روابط عاشقانه خیلی زود دل می‌بازد اما به راحتی با کلمات پوچ و تمجیدهای دروغین فریب نمی‌خورد. از طرف دیگر، متولد لئو وقتی تصمیم بگیرد که به افراد نیازمند کمک کند از جان و دل این کار را انجام می‌دهد.

از میان همه نشانه‌ها، متولدین لئو اولین کسانی هستند که برای حل مشکلات دیگران حاضر به خرج کردن پول یا انجام کاری هستند. هنگام قرار ملاقات با متولد لئو، انتظار هدیه داشته باشید اما خوب مواظب باشید که آن‌ها به اندازه توجه و مهر و محبت شما دست و دلبازی می‌کنند.

شهریور: اهل عمل و گذراندن زمان با معشوق

متولد سنبله به طرز باورنکردنی سازمان یافته، مسئولیت پذیر و وظیفه شناس عمل می‌کند، و به جزییات هر موضوع با وسواس توجه دارد. اما همین رفتار وسواسی و توجه بیش از حد او را تبدیل به شریک عالی در زندگی عاشقانه تان می‌کند.

آن‌ها تمایل ذاتی در خدمت به دیگران دارند. اما انتظار نداشته باشید که وقتی کاری برایشان انجام می‌دهید، لطفتان را جبران کند. فراموش نکنید که متولدین سنبله به اندازه ای برای رابطه شان محبت خرج می‌کنند که شما خرج کنید. آن‌ها افرادی مرموز، ساکت و سرسخت به نظر می‌رسند. اما اگر یک بار به شما اعتماد کنند تا آخر با شما همراه خواهند بود.

مهر: عاشق تعریف و تمجید و عمل

برج میزان رفتاری دیپلماتیک و متعادل دارند. مردم عاشق جذابیت، اجتماعی بودن و متفکر بودن آن‌ها هستند. در واقع، متولد میزان با تمام قدرت و توانش وارد یک رابطه احساسی یا کاری می‌شود. در میان همه علائم زودیاک، متولدین میزان مهربان‌ترین و رمانتیک‌ترین افراد هستند. به همین دلیل در رابطه عاشقانه شان هر کاری برای رضایت شریک زندگی‌شان انجام می‌دهند. متولدین میزان عاشق تعریف و تحسین هستند و در عین حال شنوندگان خوبی هم محسوب می‌شوند.

آبان: لمس فیزیکی و اهل عمل

عقرب‌های پرشور و به شدت احساسی، افراطی ترین نشانه زودیاک هستند. از آن جایی که متولدین عقرب در پنهان کردن احساسات واقعی‌شان مهارت بی نظیری دارند، شناختن چهره واقعی شان خیلی سخت است.

اما آن‌ها علیرغم معایبشان، همچنان شما را مجذوب خود می‌کنند طوری که مقاومت در برابرشان کار سختی است. برای متولدین این ماه کیفیت یک رابطه بیشتر از کمیت آن اهمیت دارد. بنابراین گرفتن هدایای گران قیمت آن‌ها را به وجد نمی‌آورند بلکه باید با آن‌ها صمیمی رفتار کنید. رابطه جنسی برای آن‌ها حرف اول را می‌زند.

آذر: هدیه دادن و لمس فیزیکی

متولدین قوس افرادی خوش بین، خوش صحبت، جاه طلب و دارای روحیه باز و آزاد هستند. به همین دلیل از روابط بسته متنفرند. اگر عاشق متولد قوس هستید، باید به رک بودن، شوخ طبعی و شلخته بودنش عادت کنید.

با این حال اگر به تازگی وارد رابطه عاشقانه با متولد این ماه شده‌اید ممکن است ابتدای رابطه خیلی دشوار باشد و سر کردن با او کار سختی به نظر برسد اما مطمئن باشید وقتی با اخلاقش آشنا شوید، هرگز خسته نخواهید شد.

وقتی به شما تعهد پیدا کنند، زندگی سرشار از ماجراجویی و عشق خواهید داشت. او بیشتر از مادیات به احساسات اهمیت می‌دهد. متولد قوس رابطه جنسی فوق العاده ای دارد. با این حال فراموش نکنید که آن‌ها خیلی کم در مورد احساسات‌شان صحبت می‌کنند.

دی: اهل عمل

برج جدی پتانسیل زیادی برای رسیدن به اهدافش دارد. عشق و عاشقی اولویت متولد جدی نیست. او در چنین روابطی ساکت و محتاط عمل می‌کند. متولد این ماه بیشتر ترجیح می‌دهد بعد از فکر بسیار با عمل عشقش را به شما نشان دهد نه کلمات.

اما به دلیل طبیعت وجودی این ماه، آن‌ها عاشق تنها بودن هستند و کمتر از احساسات‌شان صحبت می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید با متولد برج جدی وارد رابطه عاشقانه شوید، از قدرت کلمات غافل نشوید. اگر او را عاشق خود کنید، یک شریک فداکار و وفادار خواهید داشت.

بهمن: اهل تعریف، تمجید و عمل

متولدین دلو افرادی سرسخت هستند و به راحتی با شرایط خو نمی‌گیرند. همین امر هم آن‌ها را جذاب و خاص نشان می‌دهد. اگرچه متولد دلو می‌تواند فردی غیرقابل پیش بینی باشد اما می‌توانید از او مهربانی و همدلی هم ببینید. آن‌ها عاشق صحبت کردن با مردم و کشف اطرافشان هستند.

از سوی دیگر، متولدین دلو معمولا کمتر به این موضوع که دیگران در مورد‌شان چه فکر می‌کنند اهمیت می‌دهند. متولدین دلو برای بیان احساسات‌شان همیشه دیر می‌کنند. اگر می‌خواهید متولد دلو را عاشق خود کنید، به او زمان بدهید. دل به دلش بدهید و برای ایجاد ارتباطی عمیق که احساساتش را تحریک کند، حتما با او صحبت کنید. تعریف و تمجید از او را فراموش کنید.

اسفند: اهل عمل و توجه

ماهی‌ها افرادی با قدرت تخیل بالا، صمیمی و باهوش هستند. آنها بسیار دلسوز هستند و همین ویژگی می‌تواند نقطه ضعف آن‌ها به حساب آید. از آن‌جایی که این افراد بدون هیچ تلاشی محبوب دیگران هستند، به راحتی با شرایط سازگار می‌شوند و در رابطه از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

آن‌ها اغلب به موضوعات آن طور که دوست دارند، نگاه می‌کنند، نه آن‌طور که واقعاً هستند. ماهی‌ها اغلب افراد شکست خورده در عشق هستند. این ماه اصلا تنهایی را دوست ندارند. اگر می‌خواهید با متولدین این ماه وارد رابطه عاشقانه شوید، برایشان وقت بگذارید و از هیچ چیز دریغ نکنید.

فروردین: تعریف و تمجید

متولد برج حمل فردی به شدت مستقل و طرفدار عمل است. او عاشق توجه و تمجید است. متولد حمل اگر چیزی بخواهد تا پای جان مایه می‌گذارد و تا به خواسته‌اش نرسد دست بردار نیست. هرچند متولدین حمل عاشق تعریف از خودشان هستند اما خوب شنوندگان خوبی هم هستند.

اردیبهشت: هدیه دادن و لمس فیزیکی

بر کسی پوشیده نیست که متولد برج ثور قابل اعتماد و با اراده است. با این حال او عاشق هدیه دادن و لذت بردن از رابطه جنسی است. او به شریک زندگی خود وادار است و رابطه‌ای محکم و عمیق دارد.

متولدین این ماه بیشتر به مادیات اهمیت می‌دهند و  تمایل دارند افرادی را پیدا کنند که مانند آنها سلیقه و استایل عالی دارند و چیزهای مادی را دوست دارند. همانطور که گفتیم متولدین ثور بیشتر از هدیه گرفتن به هدیه دادن علاقه دارند، به همین دلیل در عشق ورزیدن، جسم و روحشان را دریغ نمی‌کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی