کد مطلب: 27826

درگذشت|درگذشت هنرمند محبوب|درگذشت هنرمندان

فوری: بازیگر معروف و جوان سینما درگذشت | جامعه هنر عزدار شد

فوری: بازیگر معروف و جوان سینما درگذشت | جامعه هنر عزدار شد

بیژن سراجی، بازیگر جوان سینما و تئاتر ساعتی قبل بر اثر سکته قلبی درگذشت.

بیژن سراجی نخستین بار با فیلم «سیزده» ساخته هومن سیدی در سینما حضور یافت و سال ۸۹ در نمایش «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی روی صحنه رفت. فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» دیگر تجربه بازیگری سراج در سینما بود.

بیژن سراجی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار بیژن سراجی می‌توان به بازیگری در فیلم p2 اشاره کرد.

بیژن سراجی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم بیژن سراجی در این سال، بازیگری در فیلم p2 به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بیژن سراجی بازی در فیلم p2 بوده است. بیژن سراجی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1393 فیلم p2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مرتضی میرمنتظمی همکاری داشته است. بیژن سراجی توانست با بازی در فیلم p2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر عباس جمالی، آزاده صمدی، احسان کرمی و حسین امیدی بر تجارب او افزود.

photo_2023-07-26_21-07-21-1025x750

در بیوگرافی بیژن سراجی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی بیژن سراجی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار بیژن سراجی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم بیژن سراجی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار بیژن سراجی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر بیژن سراجی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی بیژن سراجی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی بیژن سراجی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم p2 محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی بیژن سراجی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران بیژن سراجی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی بیژن سراجی، آثار بیژن سراجی، جوایز بیژن سراجی، همکاران بیژن سراجی، گالری عکس بیژن سراجی، قد بیژن سراجی، وزن بیژن سراجی، رنگ چشم بیژن سراجی، وضعیت تأهل و همسر بیژن سراجی، فرزندان بیژن سراجی، حواشی بیژن سراجی و کودکی بیژن سراجی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی