کد مطلب: 31877

یارانه رمضان | یارانه رمضان ۱۴۰۲ | مبلغ یارانه رمضان

با کد دستوری زیر یارانه رمضان بگیرید | واریز 1/240/000 بحساب این یارانه بگیران + کد دستوری

جزئیات واریز یارانه رمضان برای یارانه بگیران منتشر شد.

با کد دستوری زیر یارانه رمضان بگیرید | واریز 1/240/000 بحساب این یارانه بگیران + کد دستوری

در روزهای گذشته خبرهای جدیدی درخصوص واریز یارانه رمضان برای یارانه بگیران در سایت های خبری منتشر شده است. بدلیل واریز هدیه فجرانه دولت رئیسی به مردم در روز 17 بهمن احتمال واریز یارانه رمضان قوت گرفته است. در ادامه جزئیات واریز یارانه رمضان را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

با کد دستوری زیر یارانه رمضان بگیرید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که «نزدیک به ۳۷ میلیون نفر از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند»، عنوان کرد: مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و بعد از آن دو ماه به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد.

علیرضا محمدی اظهار کرد: مطابق بند (د) تبصره (۱۷) قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به به‌روزرسانی داده‌های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه‌های مختلف مشمول ماده ۲۹ برنامه توسعه ۵ ساله ششم، برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال (هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.

باتوجه به آخرین «دهک‌بندی»، خانوار‌ها می‌توانند در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند. البته سامانه حمایت طی چند روز گذشته با اختلال مواجه بود، اما هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند

یارانه رمضان

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان در خصوص زمان اعلام نتایج اعتراض خانوار‌هایی که نسبت به دهک‌بندی خود معترض هستند، افزود: بررسی‌ها به مرور صورت می‌گیرد، زیرا باتوجه به اینکه داده‌ها ثبتی است و به‌روزرسانی‌ها هر ۶ ماه یکبار صورت می‌گیرد، تا زمان اعمال و به‌روز رسانی، تغییری در روند یارانه‌بگیری فرد ایجاد نمی‌شود.

محمدی تصریح کرد: البته در برخی مواقع ممکن است دستگاه‌های حمایتی برای اولویت قرار دادن افرادی با شرایط خاص با ما مکاتبه کنند و ما نیز براساس ویژه بودن شرایط، بررسی آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان تصریح کرد: علاوه بر سامانه حمایت، افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۷ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراض خود را بیان و ثبت کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، ثبت اعتراض کرده‌اند.

وی در پایان گفت: با توجه به اعلام طرح کالا برگ فجرانه، در مرکز پاسخ گویی در روز‌های گذشته با ترافیک روبرو بودیم و سعی براین است که در روز‌های آتی این سامانه تلفنی تقویت شود.

استعلام یارانه رمضان و کالابرگ با کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند. برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق اجرای کد استعلام کالابرگ دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ می‌توانند لینک نصب این نرم‌افزار را دریافت کنند.

مبلغ دقیق یارانه رمضان ۱۷ اسفند اعلام شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که «نزدیک به ۳۷ میلیون نفر از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند»، عنوان کرد: مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و بعد از آن دو ماه به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد.

سید صولت مرتضوی صبح چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: طرح کالابرگ از اسفند پارسال آغاز شد و روش‌های مختلف و ابداعاتی را اجرایی کردیم که در دهه فجر امسال به اوج این طرح رسیدیم و مقرر شد یارانه مضاعف یا تشویقی برای هفت دهک جامعه پیش‌بینی و به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت شود.

وی با بیان این‌که «طرح فجرانه کالابرگ با موفقیت اجرا شد و در مرحله نخست به مدت سه ماه ادامه دارد»، افزود: مرحله اول آن که از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شد تا روز گذشته تقریبا با استقبال ۱۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۱۶ خانوار مواجه بوده است.

به طور مثال یک خانواده ۲ نفره مبلغ ۱ میلیون و ۲۴۰ هزارتومان یارانه جدید دریافت کرده اند.

افزایش یارانه تشویقی و یارانه رمضان به ۲۲۰ هزار تومان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: حدودا جمعیتی بالغ بر ۳۷ میلیون نفر یعنی حدود ۶۲.۵ درصد تاکنون از این طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده‌اند و مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

کد دستوری یارانه جدید و یارانه رمضان + لینک ثبت کد دستوری

وی ادامه داد: دهک‌های درآمدی که از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند شامل دهک یک ۸۵.۷، دهک دو ۶۸ درصد، دهک سه ۶۹ درصد، دهک چهار ۸۴ درصد، دهک پنج ۴۳ درصد، دهک ششم ۴۶ درصد و دهک هفت ۴۲ درصد هستند.

مرتضوی در ادامه بیان کرد: معدل اعتباری که صورت گرفته است و خریدی که از بنگاه‌های مختلف هم شرکت‌های زنجیره‌ای و هم فروشگاه‌های عمومی تاکنون صورت گرفته است ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ۳۴.۶ همت خرید شده است که از این مجموع ۷.۸ همت از یارانه و ۲۶.۸ از منابع مردم استفاده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: دهک‌های مختلف خیلی تعجیل نداشته باشند مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و دو ماه دیگر هم بعد از ۱۷ اسفند به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد و امید است بتوانیم بخشی از وظایفمان را نسبت مردم به‌خصوص به دهک‌های ضعیف ایفا کرده باشیم.

آنچه دیگران میخوانند
  • سعید اسدزاده ارسالی در

    کارگر ساده نگهداری از مادرم کار میکنم تا بتونیم غذایی داشته باشیم

  • عباس معتمدی ارسالی در

    سلام ما اصلا نتونستیم یارانه ی فجرانه دریافت کنیم نمی دونم چرابه ما تعلق نمیگیره مامستجرهستیم یه حقوق کارگری میگیریم نمی دونم چیکارباید بکنیم

  • علی نظری ارسالی در

    به ما تعلق نگرفته چون دخترم ازدواج کرده ولی یارانه خودش را از ما جدا نکرده وما را دهک 10 قرار داده‌اند درصورتی که ما حداقل بگیر بازنشسته تامین اجتماعی با 64 سال سن بایک خونه 50 متری مسکن مهری با پراید 88 هستیم ویک پسر دانشجو دارم لطفا رسیدگی شود

    • اقای مجرد ۳۵ سال ارسالی در

      خواهرا برادر جان کدام کد همش سر گرمی

  • عباس خوری نژاد ارسالی در

    کددستوری راچراواضح نگفتند.فقط اسمشوگفتندتمام.لطفا کددستوری رابطورواضح وروشن بنویسید.تشکر

    • ناصرم ارسالی در

      همش ال‌کیه

  • ناشناس ارسالی در

    من بدبخت که مستاجر م دفترچه بیمه ندارم مریض قندخونی هم خودم هم بچه م شوهربیکارخداخوشش میادتوروخدابرسی کنیدبه قران ندارم برسی کنید

  • فریبا ارسالی در

    من خانمی هستم که سرپرست خانوار هستم وبعلت بیماری صرع نمیتونم بیرون فعالیت کنم ودخترم مخارجش سنگینه خیلی سخت میگذرونم چرا باید یک خانم توسنه من بخاطر مریضی افسردگی بگیره که تنهاست میتونید بیاید ببینید ولی من شرف دارم که راه کج نمیرم و بچمو سیر میکنم با خیاطی الان نمیتونم برم دکتر چشم پزشکی خودمو بکشم بچم چی

    • هادی ارسالی در

      خواهر واقعا ناراحت شدم. وضع شما را میفهمم

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا کد دستوری واضح تر اعلام کنید

  • عباس‌خوری نژاد ارسالی در

    سلام.آقااینقدرمیگیدکدستوری رابزنیدتایارانه ماه‌رمضان رابگیرید.کدام‌کددستوری‌منکه‌کددستوری‌ندیدم.لطفاکددستوری‌رارابطورمشخص‌بنویسید.تشکر

  • محمد ارسالی در

    دهک منو زده 8 خسته نباشید خدایی 15 میلیون حقوق ماهیانه میگیرم دهک میشه 8

    • مرادخان ارسالی در

      سلام خوبه داداش تو15میگیری لااقل زدن8منخدا میدونه1ساله بیکارم. حتابیمه درمانی ندارم بقران اومده 8واسه منم زده. خدا خیرنده بباعث وبانیش😐😞🙄

  • ناشناس ارسالی در

    حق مردم خیلی بیشتر فریاد رسی نیست

  • محمد رضا ارسالی در

    سلام دهک مارو زدن ۸ یه ۱۳۲ داشتم فروختم سر زنم عمل کردم بیمارستان مهر دکتر بهادر خان بیمم سلامت .زنم العان سلامتی کامل به دست نیاورده یه موتور خریدم رفتم تهران پیک کار میکنم لطفا رسیدگی کنید

  • خسرو ارسالی در

    چرا که نه همه چی آرومه دغدغه ای وجود ندارد الحمدالله مملکت سید علی جانم فدایش در امنیت و اقتدار و ابهت خاصی به سر میبرد و پرچم را خو دآقا به یاری خدا بدست قدرتمند با اقتدار امام زمان عجل الله می‌سپرد و تا آن زمان دور نیست فتح الله در را ه است

  • هادی ارسالی در

    تو یه شرکت راننده بودم والان ۳ماهه بیکارم دهک منو زدن ۸ چرا واقعا

  • ناشناس ارسالی در

    تورا خدا به دادمردم برسسید

    • یه اقا ارسالی در

      چی بگم گوشت ۲۰۰تومانی رو کردن ۷۰۰تومان بعدش بهمون ۲۲۰ تومان کالابرک میدن

  • داود ارسالی در

    فقط تبلیغ و شعار...؟؟؟کو رسیدگی به مردم درمانده؟حقوقی که با مستاجری دریافت میکنیم نسبت به افزایش هزینه ها و اجاره نشینی خیلی کم است حتی هر چقدر مدارا میکنیم از پوشاک و تغذیه بازهم جوابگو نیستیم.

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام کدام کد رو بزنم بفهمم تو دهک چندم هستم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    من فکرکنم دهک من را زدند دهک 20 به من سهام عدالت ندادند عیدانه فجر کالا برگ هم به من ندادند مطمئن هستم مسولی در این باره جواب گو نیست این دو همایتی تا اردیبهشت‌ماه هم باز نمیدن عیدی رییسی هم به ما نمیرسه ،اون کدها*500*1463#وصل نمیشه بفهمیم دهک چندیم ش تماس 0216369 ک مارا به باد مسغره گرفته الکیه ،من نمی‌دونم حراست اقتصادی چه وظایفی داره ،بنده یه خانواده 4نفره بایک مریض درمنزل کارگر روز مزد،یه روز کار دو روز سرگردون ،فقط خدا به داد کارگران فصلی برسه 😢

  • امیرعلی کریمی ارسالی در

    بیابانک برهمه چی ناظروگواهست،خاهشن ملت زحمتکش،رنجیده،ظلم دیده،آرزوی دل ومخصوصازیرخط فقررادریابیدتادیرنشده والسلام نامه تموم؟!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی