کد مطلب: 31837

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری/ اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات فردا | همه مدارس این استان ها تعطیل شدند + اسامی شهرها

با توجه به افزایش بارش برف و سرمای شدید در تهران و استان های دیگر کشور مدارس تعدادی از شهرها تعطیل اعلام شد.

خبر فوری/ اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات فردا | همه مدارس این استان ها تعطیل شدند + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 8 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس پردیس فردا

فرماندار پردیس:‌ به‌‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس و ادارات خراسان رضوی فردا 8 اسفند

مدارس خراسان رضوی برای فردا و پس فردا غیرحضوری شد

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی در مشهد و خراسان رضوی برای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد.

جواد خدایی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و به‌منظور مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲، غیرحضوری شد و خاموشی سامانه گرمایشی این مجموعه‌ها الزامی است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد سامانه گرمایشی ادارات صرفاً با استفاده از سوخت دوم بهره‌برداری شود

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی با دورکاری کارکنان دارای فرزند زیر ۶ سال موافقت کنند.

کلیه فعالیت های آموزشی در خراسان رضوی برای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم اسفند غیرحضوری شد.

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس برای روزهای پایانی هفته به دلیل سرما و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل اعلام شد و هنوز اطلاعیه ای در مورد تعطیلی ادارات استان صادر نشده است که تا ساعاتی دیگر اخبار تکمیلی برای تعطیلی ادارات در روز سه شنبه و یا تاخیر برای حضور در محل کار کارمندان ارائه خواهد شد .

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس گیلان فردا

با توجه به اطلاعیه ستادپیشگیری ؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان؛ تمامی مدارس استان درتمامی مقاطع تحصیلی درتاریخ هشتم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات نیز 13 پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت 12 ظهر سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

مدارس این مناطق گیلان، فردا سه شنبه تعطیل شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی ۷ اسفند و دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان، آغاز به‌کار ادارات و نهادها به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه ۸ اسفند در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس قزوین سه‌شنبه 

تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان، طی روز سه‌شنبه ۸ اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان قزوین، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس کرمان فردا 8 اسفند

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سازمان هواشناسی کشور و ادامه دار بودن بارش ها خبر از تعطیلی های پی در پی مدارس در روزهای آینده می دهد و با این پیش بینی ها احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه به شدت بالا می باشد ولی تا این لحظه گزارشی مبنی بر تعطیلی مدارس روز سه شنبه 8 اسفند ماه گزارش نشده است .

از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد. در این مدت بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی محتمل است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی