کد مطلب: 31376

مستمری بگیران کمیته امداد | خبر جدید عیدی مستمری بگیران کمیته امداد | مستمری بگیران بهزیستی

واریز 1/965/600 تومان بحساب مستمری بگیران از این تاریخ | شگفتانه 100 میلیونی رئیس جمهور واریز شد

قرار است دولت برای مستمری بگیران واریزی جذابی در تاریخ ذکر شده داشته باشد که در ادامه جزئیات این خبر مهم را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

واریز 1/965/600 تومان بحساب مستمری بگیران از این تاریخ | شگفتانه 100 میلیونی رئیس جمهور واریز شد

دولت ماهانه مبلغی را بحساب مستمری بگیران واریز می کند. هفته گذشته هم خبری مبنی بر پرداخت وام 100 میلیون تومانی با سود کم به مستمری بگیران منتشر شد که حسابی سر و صدا کرد. جزئیات جدید از واریزی تازه دولت رئیسی بحساب مستمری بگیران را در ادامه با هم می خوانیم.

سخنگوی دولت از مصوبه هیئت وزیران برای نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای یا بازنشستگی بین صندوقهای مختلف بازنشستگی با هدف امکان تجمیع سوابق بیمه‌ای، انتقال سوابق و امکان دریافت مستمری جمع خبر داد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه هیئت دولت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گزارشی از اقدامات این بنیاد به‌ویژه در سفرهای راهیان نور ارائه کرد که نشانگر استقبال بسیار مناسب جوانان و نوجوانان دانش‌آموز و دانشجوی کشور است. ارتقای زیرساخت‌ها در این زمینه باتوجه به حجم استقبال و اشتیاق به سفرهای زیارتی در این مناطق وجود دارد که رئیس‌جمهور دستورات لازم را برای تقویت همکاری‌ها و توسعه زیرساخت‌ها اعلام کردند.

وی افزود: امروز هیئت وزیران تصویب کرد مبالغی به منظور حفظ نباتات گیاهی و حمایت از آن‌ها برابر آفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در تولید خرما در استان‌های بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان و کرمان با آن مواجه هستند، اختصاص پیدا کند.

دبیر هیئت دولت ادامه داد: همچنین در خصوص نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای یا بازنشستگی بین صندوقهای مختلف بازنشستگی که امکان تجمیع سوابق بیمه‌ای را فراهم و نقل و انتقال سوابق را تسهیل می‌کند و امکان دریافت مستمری جمع هم وجود داشته باشد، در دولت مصوب شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره شیوه مدیریت بازار در دولت، اظهار کرد: دولت از همان روزهای اول پیگیر ایجاد تمرکز در مدیریت بازار بود. یک‌بار تحت عنوان موافقت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس اظهار نظر کردیم، یک‌بار با مشورت مجلس قرار شد سازمان تنظیم بازرگانی داخلی تشکیل شود و دولت در این زمینه لایحه‌ای برای این امر به مجلس فرستاد. متاسفانه اما در هیچکدام از اینها مجلس تصمیم‌گیری نهایی نکرد تا بتوان نظارت متمرکز و موثرتری بر بازار داشت.

در نهایت تصمیم‌گیری دولت بر آن شد که سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده با تقویت ساختار و تشکیلات مناسب، به صورت متمرکز متولی نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها باشد و متولی تنظیم‌گری بازار و بازرگانی داخلی در کشور باشد. همه استان‌ها و بخش‌ها نیز موظف به همکاری با این سازمان شدند.

پرداخت 100 میلیون تومان به مستمری بگیران

متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی به سامانه ۱۱۱ ارجاع داده شده‌اند. در پیشانی سایت نوشته شده «سامانه ارتباط مردم و دولت» و لوگوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری آن بالا به‌چشم می‌خورد. سخنگوی دولت گفته: هفته گذشته در جلسه هیات دولت یک مصوبه برای رفع مشکل ضمانت وام بانوان سرپرست خانوار و اشتغال آن‌ها به تصویب هیات وزیران رسید. مشکل این اقشار نداشتن ضامن برای استفاده از تسهیلات بانکی است که مقرر شد یکی از صندوق‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ضامن زنان سرپرست خانوار باشد تا به‌راحتی از وام اشتغال بانکی استفاده کنند. علی بهادری‌جهرمی، خیلی واضح و سرراست به «زنان سرپرست خانوار» اشاره کرده است، اما در میان انبوه محتوا‌های تولید شده با کلیدواژه وام ۱۰۰ میلیونی، از مددجویان کمیته امداد امام خمینی هم یاد شده است. بیایید انگشت‌هایمان را تکان دهیم و برای اینکه روزه شک‌دار نگرفته باشیم، جزییات را مستقیما از سامانه ۱۱۱ دنبال کنیم.

مستمری بگیران

خبر مهم درباره افزایش حقوق مستمری بگیران از تاریخ

ایسنا : به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در سال آینده به میزان ۳۰درصد افزایش خواهد یافت.

رحیم زارع در تشریح مصوبات جلسه امشب کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق، مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی در سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند؛ همچنین مالیات تولیدکنندگان به ۷ درصد کاهش پیدا کرد. البته برای این کاهش مالیاتی سقف تعیین شد لذا افرادی می‌توانند از این معافیت مالیاتی استفاده کنند که تا ۵۰۰ میلیارد تومان سقف مالیاتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین سهم بانک‌های عامل برای پرداخت  تسهیلات به پروژه‌های عمرانی در سال آینده ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد.

مبلغ مستمری مددجویان در دی ماه باید با احتساب ۲۰ درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش ۴۰ درصدی سال جاری نسبت به ۱۴۰۱ واریز شود.

زارع بیان کرد: طبق مصوبه دیگرکمیسیون تلفیق، دولت مکلف شد تا برای توانمندسازی نیروی انسانی خود با سازمان فنی و حرفه‌ای قرارداد منعقد کرده و هزینه آن را از محل نیم در هزار طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و دو درصد از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق تامین کند.

تاریخ واریز حقوق مستمری بگیران اعلام شد 

شنیده‌ها حاکی از افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از دی ماه است.

واریز مستمری مددجویان بهزیستی از روز گذشته آغاز شده است و در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴/۴۰۰تومان،

مبلغ مستمری خانوارهای ۲نفره: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان،

۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان،

۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی