کد مطلب: 29576

رضا گلزار | رضا گلزار و همسرش | ماشین رضا گلزار

رضا گلزار عکس جشن تولد سانسوری همسرش را منتشر کرد | آقا رضا چه تیپ شیکی هم زده

عکس جدیدی از آیسان همسر زیباروی رضا گلزار منتشر شده است که نشان می دهد آقا رضا آیسان خانوم رو سورپرایز کرده و برایش جشن تولد آسی گرفته است.

رضا گلزار عکس جشن تولد سانسوری همسرش را منتشر کرد | آقا رضا چه تیپ شیکی هم زده

رضا گلزار  بازیگر محبوب است و در زمینه موسیقی فعالیت دارد. رضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد رضا گلزار به تازگی با خانم کم سن و سال به نام آیسان ازدواج کرده است و ناگفته های رضا گلزار از زندگیش را می خوانید. درادامه عکس خفن رضا گلزار در جشن تولد همسرش در اینستاگرام را مشاهده میکنید.

اگر از علاقه مندان حوزه خودرو باشید احتمالا تصاویری از محمدرضا گلزار با شاسی بلند لوکس رنج روور دیده اید. کراسی اووری که در یک کارخانه فوق مدرن در انگلیس ساخته می شود و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این ویدئو فرآیند ساخت این شاسی بلندها را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.

جشن تولد همسر رضا گلزار

عکس جدیدی از آیسان همسر زیباروی رضا گلزار منتشر شده است که نشان می دهد آقا رضا آیسان خانوم رو سورپرایز کرده و برایش جشن تولد آسی گرفته است.

رضا گلزار

ماجرای طلاق رضا گلزار از همسرش

رضا گلزار به تازگی عکس های تک نفره از خود میگذارد که خبر از طلاقش میدهد!

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. 

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

خبرهای به دست آمده حاکی از آن هستند که گویا قرار داد این برنامه به تهیه کنندگی جواد فرحانی (تهیه کننده و برنامه ساز ستاره ساز) با شبکه ی سه بسته شده و قرار بر این است که پخش آن طی 90 قسمت صورت بگیرد. همچنین گفته می شود که ابتدا بنا بر این بوده که ساخت این برنامه برای نمایش در پلتفرم ها صورت گیرد. اما از قرار، سازندگانش با صدا و سیما به توافق رسیده اند.

رضا گلزار

حواشی جدید رضا گلزار بعد از ازدواج

اما چند وقتی بود که از این حواشی گرفته بود تا اینکه دوباره آقای بازیگر دید نخیر رونالدو خیلی داره مخاطب رو درگیر میکنه و تصمیم گرفت با استفاده از تصاویری که خودش میدونه و مدل خودشه، باز هم توجه مخاطبین و کاربران رو به خودش جلب کنه. 

میگین چجوری؟ اینجوری که محمد رضا گلزار در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره اما خب هیچوقت نشده که یه عکس کامل و درست درمون در کنار همسرش آیسان آقاخانی منتشر گنه. آقای بازیگر همیشه به دنبال قایم باشک بازی بوده و هست. البته که عقیده و سلیقه هر کسی مختص به خودشه و قابل احترام. و اینکه گلزار دوست نداره از همسرش واضح رونمایی کنه و رادان خواست، دو نظر کاملا متفاوت و محترم هستش.

اما محمد رضا گلزار به جهت دیده شدن هر چه بیشتر و البته اینکه یه رخ های عقابی هم از خانومش نشون بده گهگاهی سر نخ هایی میده.مثلا اینبار اومد و از قهوه های دونفرشون گذاشت. بر روی قهوه ها طرح هایی بود که برخی از کاربران گفتند اول فامیلی خودش و همسرش هستش. برخی هم بر این نظر بودند نه بابا یه چیزای دیگه نوشته! در ادامه مشاهده می کنید این تصویر جالب رو.

اما جدا از تصویری که دیدین، گلزار خان از اونجایی که کلا عاشق و شیفته نشون دادن تشکیلات زندگیش هستش خب این بار هم برای بار هزارم دست به این موضوع زد و بلد شد. جالبه که هر بار هم این نقشه تکرای میگیره و باز آقای گلزار دکمه ریپید رو میزنه.

محمد رضا گلزار رو شاید بشه حتی پولدار ترین بازیگر ایرانی دونست بس که مشاغل مختلف و حساب بانکی های ناتموم داره. آقای بازیگر اینبار خود را به صورت لم داده بر روی مبلمانی سلطنتی در فضایی به شدت شیک و لوکس نشون داد که خیلی از کاربران گفتن این خونه و نشیمن گلزار هستش و احتمالا وسایل هم جهاز عروس خانوم! 

البته که اشاره کردیم محمد رضا گلزار تیپ شخصیتی خودش رو داره و همیشه تو یه روند های خاصی از خودش عکس میذاره که روندی دیگر از این بازیگر دهه پنجاهی عکس گرفتن در بوتیک های بسیار گرون خارجی هستش با کلی خرید و گاهی به جهت فخرفروشی می باشد و گاهی هم برای تبلیغات.

رضا گلزار

زندگی لاکچری و خفن رضا گلزار

محمد رضا گلزار یک ماشین باز تمام عیار است. وی که تا به حال از ماشین های بسیاااار گرون قیمت و لوکسی رونمایی کرده اغلب در دبی ماشیناش رو رونمایی میکنه و با استوری های متعدد اونهارو نشون میده. اینبار اما شوآف این بازیگر مشهور در کارواش بود و برای بار هزارم به هوادارانش ثابت کرد که آیسان آقاخانی تا به چه اندازه شرایطی مرفه و همسری پولدار داره! 

محمد رضا گلزار رو شاید بشه گفت پرطرفدار ترین چهره مشهور ایرانیه که تا به این اندازه هوادارش پیگیرش میشن و جالبه که بدونید اینهمه شخصیت مشهور ازدواج کردن اما هیچکدوم به اندازه محمد رضا گلزار سروصدا نداشتند و مورد توجه قرار نگرفتند. گلزار جان جوری گوگل و اینستاگرام و کل سوشال مدیا رو فرا گرفته بود که صبح به صبح با اخبار گلزار و همسرش روبرو بودیم و شب به شب هم با حواشی و اخبار ایشون!محمد رضا گلزار رو شاید بشه گفت پرطرفدار ترین چهره مشهور ایرانیه که تا به این اندازه هوادارش پیگیرش میشن و جالبه که بدونید اینهمه شخصیت مشهور ازدواج کردن اما هیچکدوم به اندازه محمد رضا گلزار سروصدا نداشتند و مورد توجه قرار نگرفتند. گلزار جان جوری گوگل و اینستاگرام و کل سوشال مدیا رو فرا گرفته بود که صبح به صبح با اخبار گلزار و همسرش روبرو بودیم و شب به شب هم با حواشی و اخبار ایشون!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی