کد مطلب: 28516

محمدرضا گلزار|محمدرضا گلزار عکس| محمدرضا گلزار بیوگرافی

ازدواج مجدد رضا گلزار با این دختر ترک به دور از چشم آیسان خانم | اولین عکس از مسافرت دوتایی آقارضا و همسرش با هواپیمای شخصی

الیف ارول بازیگر ترکیه‌ای فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»، محمدرضا گلزار را خوش‌چهره‌ترین بازیگر سینمای ایران نامید.

ازدواج مجدد رضا گلزار با این دختر ترک به دور از چشم آیسان خانم | اولین عکس از مسافرت دوتایی آقارضا و همسرش با هواپیمای شخصی

موج حواشی خنده دار بعد از ازدواج سلبریتی معروف

الیف ارول در حاشیه مراسم اکران خصوصی فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» در مصاحبه ای از چگونگی پیوستنش به این پروژه، علت پرداختن به موضوع خیانت در سریال های ترکیه‌ای، وضعیت اینترنت ایران و چهره  برخی از بازیگران مرد ایرانی گفت.

ارول گفت در ترکیه مشغول بازی در یک سریال بود که برای بازی در فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» دعوت شد و به خاطر جایگاه مهم سینمای ایران در دنیا این پیشنهاد را پذیرفت.

رضا گلزار

اکنون بعد از موج حواشی نامنظمی که با ازدواج گلزار رقم خورد و هر کدام به تنهایی می توانند سناریوی داستانی مستقل و سرگرم کننده ای باشند، با یک اقدام عجیب دیگری از سمت به اصطلاح هواداران گلزار رو به رو شدیم و این حرکت همانا راه اندازی کانالی ویژه به جهت روزشماری طلاق این بازیگر در شبکه های مجازی است که در نوع خود آنقدر تاسف بار بود که حقیقتا در ابتدای امر ماندیم بگوییم از سمت هواداران گلزار شکل گرفته یا دشمنانش!

جالب تر و در عین حال تاسف بارتر از ایجاد این کانال، بالارفتن عجیب و غریب شمار دنبال کنندگان آن است. هرچند این احتمال نیز می رود که ایجاد کنندگان چنین سکوهایی فقط به صرف مصادره به مطلوب کردن یک خبر از آب گل آلودشان ماهی گرفته و ممکن است تنها بستری را برای اهداف تبلیغاتی ایجاد کرده باشند که اگر چنین باشد هدف غایی آن، عضو گیری هرچه بیشتر و درآمد سازی یک قشر در گروه ساده لوحی قشری دیگر است. 

رضا گلزار

رضا گلزار

اما سوال اینجاست که حتی اگر چنین نیز باشد آن دنبال کنندگان دقیقا چه چیز را در فروپاشی زندگی هنرمند محبوبشان می جویند؟!حتی تصور و حلاجی اینکه عده ای صبح به صبح چوب خط کشیده و به آخر خوشبختی دیگران نشسته اند نیز باعث مغز درد می شود!

رضا گلزار

آیا چنین عملکردی که جدای از غیر اجتماعی بودنش غیر انسانی نیز هست، درخور هویت افرادی است که خود را هوادار می نامند؟ کما اینکه همیشه سوال بوده که چرا در سرتاسر جهان زمانی که فردی به واسطه ی هنر و دانش خود در عرصه ای صاحب نام و آوازه می شود، گاها مخاطبین اخبار زرد زندگی شخصی اش، از تعداد مخاطبین آثار هنری او بالاتر می رود؟! و اگر بخواهیم تمام اینها را نیز کنار بگذاریم به این موضوع می رسیم که چگونه عده ای  با ذات بدخواهی، لباس هواداری به تن کرده و اینچنین محق جولان می دهند؟! آیا این اعمال ریشه در اختلالات رفتاری خاصی دارند؟ آیا وقت آن نرسیده که به جای سوژه کردن و خندیدن به چنین فرآیند تاسف باری، افرادی که در خصوص علوم رفتار شناسی مهارت دارند پا میدان گذاشته و یک گوشه ی کار را بگیرند؟ آیا بهتر نیست خود این اشخاص یا دیگرانی که به گونه ای با آن ها در تعاملند اندکی عمیق تر به ماجرا بنگرند؟ آیا انتهای این چاه تاریک و خطراتی که در نهایت از فرد آغاز شده و ابعاد گسترده ی جامعه را هدف می گیرد را می بینند و به دنبال راه چاره و درمان هستند یا دست روی دست و پا روی پا انداخته و به افق بی خیالی چشم دوخته اند تا در نهایت، با زوال اندیشه و فرهنگ، به سمت دوران غارنشینی عقب گرد کنیم؟!

رضا گلزار

رضا گلزار

رضا گلزار

 

رضا گلزار

این سوال ها و صد ها یا شاید هزاران سوال دیگر، هربار که چنین اخباری را می شنویم با بار عظیمی از تاسف بر دوشمان سنگینی می کنند و بدتر اینجاست که تا به امروز نیز پاسخی برای آن وجود نداشته است. اما چیزی که جای خالی اش در مواجهه با رخداد های اینچنین احساس می شود، تلاش کافی برای تغییر و رشد شخصیت و روان اجتماع، چه در نوع فردی و چه گسترده ی آن است. باشد که هرکس به قدر وسع و توان خود، نیکو در جهت دستیابی به آن کوشا باشد.

دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

 
رضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می‌گوید با افتخار ترک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

رضا گلزار

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟

رضا گلزار

محمدرضا گلزار موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه «آریان» شد.

رضا گلزار

در این گروه [آریان]مدت‌ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می‌کرد و آنجا دیده شد.

رضا گلزار

آغاز بازیگری محمدرضا گلزار

رضا گلزار

گلزار فروردین ماه ۱۳۷۹ وقتی در سن ۲۳ سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

 اما گلزار نشون داد و ثابت کرد که حتی گلزار هم باشی باز یک روز ازدواج میکنی و قرار بر این نیست که آقا یا خانوم خوشتیپ و سوپراستار چون کراش یه عالمه مخاطب هستند باید تا آخر عمرشون مجرد بمونن و تشکیل زندگی ندن! اما خب از طرفی هم نشون داد که اخبار هواداراش و اینکه چقدر زیاد طرفدار داره هم الکی و دروغ نیست، بلکه تنها با خبر ازدواجش اینستاگرام و گوگل ترکید از بس که همه جا خبراش پخش شد و خیلیا براش تب کردن!

رضا گلزار

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی