کد مطلب: 29427

محمدرضا گلزار | بیماری پوستی محمدرضا گلزار | بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش

جدایی رضا گلزار از آیسان به همین زودی! | این دختر زیر پای آقا رضا نشست؟

رضا گلزار عکس های جدید از خود منتشر کرد که به نظر میرسد از آیسان خانم جدا شده است.

جدایی رضا گلزار از آیسان به همین زودی! | این دختر زیر پای آقا رضا نشست؟

رضا گلزار  بازیگر سینماست و در زمینه موسیقی فعالیت دارد. رضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد رضا گلزار به تازگی با خنم کم سن و سال ازدواج کرده است و ناگفته های رضا گلزار از زندگیش را می خوانید درادامه عکس ورزشی رضا گلزار را مشاهده میکنید.

رضا گلزار

جدایی رضا گلزار از آیسان خانم حقیقت دارد؟

رضا گلزار به تازگی عکس های تک نفره از خود میگذارد که خبر از طلاقش میدهد!

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. 

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

خبرهای به دست آمده حاکی از آن هستند که گویا قرار داد این برنامه به تهیه کنندگی جواد فرحانی (تهیه کننده و برنامه ساز ستاره ساز) با شبکه ی سه بسته شده و قرار بر این است که پخش آن طی 90 قسمت صورت بگیرد. همچنین گفته می شود که ابتدا بنا بر این بوده که ساخت این برنامه برای نمایش در پلتفرم ها صورت گیرد. اما از قرار، سازندگانش با صدا و سیما به توافق رسیده اند.

تفریحات لاکچری رضا گلزار تک نفره

رضا گلزار

رضا گلزار به همسرش خیانت کرد ؟

چندی قبل دنیا جهانبخت همسر سابق مهراد جم خواننده جوان کشورمان در لایو اینستاگرام خود مدعی شد رضا گلزار چندین بار برای برقراری رابطه دوستانه به وی دایرکت داده است. سایت دیجی سرگرمی این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند.

رضا گلزار

چندی پیش، به بهانه انتخاب مجری برای برنامه های نوروزی مصاحبه ای با رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیمان جبلی صورت گرفته بود که در آن سوالی جالب طرح شد. در این خصوص خواندن پاسخ جبلی در خصوص مقایسه ی مجریان گذشته و امروز را خالی از لطف نمی دانیم.

در قسمتی از پرسش طرح شده چنین بیان شده بود:  آیا افرادی که حضور دارند می توانند خلأ آنهایی که نیستند را برای مخاطب جبران کنند؟

رضا گلزار

پیمان جبلی بدون آوردن نامی، سوال را این‌گونه پاسخ داد: اجازه بدهید اسم نیاورم. اما برنامه‌ریزی‌های دقیق و مذاکرات خوبی برای اجرای برخی چهره‌های هنری در برنامه‌های تحویل سال و برنامه‌های تلویزیونی دیگری در ایام نوروز خواهیم داشت.  ما ضمن استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های متنوعی که در جامعه هنری وجود دارد که این استعدادها و ظرفیت‌ها کم هم نیستند اما در عین حال همچنان با چهره‌ها و ظرفیت‌های هنری که علاقمند به کار در رسانه ملی و مردم هستند ادامه خواهیم داد و هیچ منعی نسبت به حضورشان وجود ندارد. کسانی که خودشان علاقه دارند و ما هم احساس می‌کنیم حضورشان برای فضای فرهنگی جامعه و نیاز و سلیقه مخاطبین مفید است حتماً از آنها استفاده می‌کنیم.

آیا رضا گلزار در حیطه اجرا موفق است؟

رضا گلزار

برای سنجیدن فردی در یک جایگاه، چه بخواهیم و چه نخواهیم، مجبور به یاد آوری نمونه های موفق قبلی هستیم. افرادی که نه تنها در اجرا دستی توانا داشتند، بلکه به نوعی در زمان خود صاحب سبک ظاهر شده و از جایی به بعد برای بسیاری از مجریان جوان تر، به الگویی برای اجرا نیز تبدیل شدند. حال آنکه سرنوشت طوری پیش رفت که یا صدا و سیما هریک از آنها را به دلیلی کنار زد یا خود آنها بنا بر دلایلی با آن فضا خداحافظی کردند. نتیجه این شد که پس از مدتی، صدا و سیما نسبت به  آنچه در قدیم بود تقریبا خالی از مجریان تاثیرگذار شد. و این چیزی جز ورود به سیر نزولی مخاطب را در پیش نداشت. اکنون نیز طبیعی است اگر بخواهیم اینگونه در نظر بگیریم که احتمالا صدا و سیمای امروز، می خواهد به واسطه ی استفاده از چهره ها به اوج برگردد. اما باید این را هم در نظر گرفت که فردی مانند محمد رضا گلزار، الزاما به دلیل برخورداری از چهره و بازی در چند فیلم موفق و یا حتی گاها ناموفق، میتواند از پس کاری تا آن حد اصولی  و تخصصی مثل اجرا برآید؟ مضاف بر اینکه آخرین اجرای محمدرضا گلزار در صدا و سیما به برنده باش بر می‌ گردد که  پس از اعتراض‌ ها به قمار بودن این مسابقه و تعطیلی آن، گلزار مسابقه‌ ای مشابه آن را با نام هفت خان در شبکه خانگی ساخت که چندان موفقیتی برایش به ارمغان نیاورد.

رضا گلزار

ثروت محمدرضا گلزار

محمدرضا هم همین‌طور کـه مستحضر هستید بـه راه هیچ‌ یک نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم کـه هنر را آغاز کرد با مخالفت‌ هایی روبرو میشد. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان همواره شاگرداول مدرسه و منطقه بوده اسـت. تنها درسال پیش‌ دانشگاهی کـه بـه عشق دکتری کنار دانش‌ آموزان تجربی «رشتۀ غیر تخصصی‌ اش» می‌نشست، نتوانست شاگرداول باشد.

رضا گلزار

متأسفانه یا خوشبختانه رتبۀ قابل‌ قبول را در کنکور تجربی کسب نکرد و راهی دانشگاه آزاد تهران جنوب برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد. جالب اینجاست آقای سوپراستار درسال‌های ابتدایی اصلاً توجهی بـه فضای هنری یا حداقل تحصیل در رشته‌های هنری نداشته اسـت. محمدرضا گلزار می گوید: 12سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بودو ورزش.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی