کد مطلب: 32919

وام | وام قرض الحسنه | وام بانک رسالت

از صفر تا صد ثبت نام یکروزه وام قرض الحسنه 400 میلیونی از این بانک | آنلاین و بدون دردسر وام بگیرید + لینک

وام بانک رسالت با کارمزد ۲ درصدی قابل دریافت بوده و بر اساس مدت سپرده‌ گذاری در اقساط دلخواه قابل باز پرداخت است.

از صفر تا صد ثبت نام یکروزه وام قرض الحسنه 400 میلیونی از این بانک | آنلاین و بدون دردسر وام بگیرید + لینک

وام قرض الحسنه | مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت از افزایش سقف وام قرض الحسنه این بانک به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد؛ این وام قبلا ۳۰۰ میلیون تومان بود.

دریافت این وام از بانک رسالت با سفته نیز امکان‌پذیر بوده و به همین دلیل این وام به عنوان یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

برای دریافت این وام سپرده گذاری به مدت حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه الزامی بوده و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰ درصد است.

شایان ذکر است که زمان بازپرداخت برای این وام متغیر بوده ولی به طور کلی بیش از ۶ ماه نیست.

شرایط وام قرض الحسنه نیم میلیاردی

میزان هر قسط حدودا ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان خواهد بود.

کل سود وام ۲۴ میلیون تومان

میزان رقم وام و سود ۴۲۴ میلیون تومان اعلام شده است.

مزایای وام قرض الحسنه نیم میلیاردی

۲ درصد کارمزد به سقف وام تعلق می‌گیرد

مدت زمان خواب سپرده حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه

امکان واگذاری امتیاز وام به وابستگان درجه یک

متقاضیان دریافت این وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشند.

در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­ گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد.

نباید وام تسویه‌نشده داشته باشد.

نداشتن سابقه چک برگشتی حائز اهمیت است.

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توان به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کرد.

درخواست وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق سامانه ام رسالت (www.mresalat.ir) صورت می پذیرد./ منبع : سایت طلا

شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه فوری اعلام شد

به گزارش تجارت‌نیوز، بعید است حداقل در شش ماه نخست سال، مبلغ این وام دوباره تغییر کند. 

به همین دلیل کسانی‌که می‌خواهند وام قرض‌الحسنه فوری بگیرند، بهتر است برای همین مبلغ دلشان را خوش کنند.

بازپرداخت  وام قرض‌الحسنه  پنج‌ساله است و مثل همه وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

نکته مهمی که درباره وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مطرح می‌شود این است که بانک مرکزی بعد از افزایش سقف این وام به ۳۰۰ میلیون تومان، شرایط دریافت آن را برای متقاضیان راحت‌تر کرده است.

طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!

یعنی فرایند دریافت این وام در هر بانکی متفاوت است و ممکن است حداقل بین سه تا شش ماه طول بکشد.

بعضی از بانک‌هایی که از طرف بانک مرکزی برای پرداخت وام قرض الحسنه معرفی شده‌اند، شرایط پرداخت خاص خودشان را دارند.

به غیر از اعتبار حساب که شرط مهمی برای دریافت این وام است، برای دریافت ۳۰۰ میلیون تومان وام، باید حتماً چند ماه در بانک سپرده‌گذاری کنید.

در حال حاضر سه بانک ملی، سپه و رسالت، بانک‌های عامل پرداخت این وام هستند و شرایط دریافت وام از هر یک از بانک‌ها با دیگری فرق دارد.

همه کسانی که حساب قرض‌الحسنه دارند و به هیچ بانکی بدهکار نیستند، می‌توانند با داشتن مبلغ مورد نظر برای سپرده‌گذاری و البته داشتن یک ضامن معتبر برای دریافت این وام اقدام کنند./ بانک اول

وام قرض‌الحسنه 400 میلیونی بانک‌ مهر ایران

 سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران برای مشتریان حقیقی در سال ۱۴۰۳ به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقیقی خود تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

گفتنی است این مصوبه صرفاً مربوط به وام‌های پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور است.

افزایش وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان، ‌در حالی است که این سقف در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان بود.

همچنین سقف وام پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اشخاص حقوقی با اولویت شرکت‌های خرد و دانش‌بنیان ۷۵۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و شرکت‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است افزایش سقف وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تغییری در سایر شرایط دریافت وام از این بانک ایجاد نمی‌کند و متقاضیان لازم است موارد مختلف همچون ایجاد معدل حساب و ارائه تضامین مناسب با وام درخواستی را رعایت کنند.

وام

وام فوری ۲۰۰ میلیونی با اقساط ۳۶ ماهه

مشتریان بانک ملت که حساب قرض الحسنه را داشته و امکان فراهم کردن ضامن رسمی مورد پذیرش بانک را نیز دارند...

مشتریان بانک ملت که حساب قرض الحسنه را داشته و امکان فراهم کردن ضامن رسمی مورد پذیرش بانک را نیز دارند و از اعتبار شغلی خوبی بهره مند هستند، امکان درخواست وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی طرح حامی را خواهند داشت.

علاوه بر شرایط مذکور، نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است.با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت این وام، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات نیز به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام شده است

بانک ملت در تاریخ سی و یکم تیرماه سال ۱۳۵۹ از ادغام چندین مجموعه بانکی تشکیل شد و از آن زمان تاکنون به مشتریان خود انواع خدمات مربوط به سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از موسسه بین المللی مودی، مقام نخست در بین بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارآیی بانک‌های دولتی ۱۳۸۲ و … را به دست آورد.

به منظور تسریع در فرآیند پرداخت وام‌ها صندوق بازنشستگی کشوری در تلاش است تا با پیگیری‌های مداوم و همکاری با دستگاه‌های مرتبط، اقداماتی را برای افزایش مبلغ وام فوری و کاهش نرخ کارمزد آن انجام دهد.

به منظور حمایت از بازنشستگان کشوری و کمک به رفع بخشی از نیازهای ضروری آنان، وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی با شرایط جدیدی ارائه می‌شود. این وام با کارمزد سالانه ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان ارائه می‌شود. این تدابیر به منظور بهبود معیشت این افراد و کاهش بار مالی بر روی آنان اتخاذ شده است.

واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.

گروهی از بازنشستگان باقیمانده از مرحله ششم نیز طی روز‌های اخیر وام ۳۰ میلیونی خود را دریافت کرده بودند.

از زمان آغاز ثبت نام برای دریافت این وام، استقبال گسترده‌ای از سوی بازنشستگان کشوری صورت گرفته است. به طوری که در مراحل مختلف، صد‌ها هزار نفر از این عزیزان برای دریافت وام ضروری ثبت نام کرده اند.

صندوق بازنشستگی کشوری در تلاش است تا با پیگیری‌های مستمر و تعامل با دستگاه‌های ذیربط، ضمن تسریع در روند پرداخت وام ها، نسبت به افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد آن نیز اقدام نماید.

در ادامه به برخی از نکات مهم پیرامون وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری اشاره می‌کنیم:/اندیشه قرن

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی