کد مطلب: 32775

فال ابجد جمعه ۴ خرداد | فال ابجد روزانه | فال ابجد متولدین هر ماه

فال ابجد امروز جمعه 4 خرداد 1403 | طالع افراد در برج‌های مختلف، براساس فال ابجد

فال ابجد امروز جمعه 4 خرداد 1403،عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

فال ابجد امروز جمعه 4 خرداد 1403 | طالع افراد در برج‌های مختلف، براساس فال ابجد

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: مراقب افراد حسود و بدخواه باشید و نگذارید در ارتباطات شما دخالت کنند، شخصی از عمد شما را دچار افکار منفی کرده است.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: در مورد پول و سند یا جا به جایی در یک قرارداد در خانواده تان حرف خواهید زد که عملی نمی شود و زمان می‌برد.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت. از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: بهبودی در اوضاع مالی دارید در 3 وعده زمانی که خیلی برایتان خوب افتاده

فال ابجد متولدین مرداد ماه

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: متاهلین صحبت از تغییرات زیادی در زمینه اولادی و سندی در راه دارید؛ احتمالا مجبور شوید درخواستی را به یک مرکز قانونی یا اداره بدهید. مجردین شخصی در فکر ازدواج با شماست که برایتان خوب افتاده.

فال ابجد متولدین مهر ماه

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: ذهن خود را از زباله‌های ترس، تنفر، نگرانی، ناامیدی و خشم رها کن و فقط بر انرژی‌های مثبت و شاد تمرکز کن!

فال ابجد متولدین آبان ماه

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر فال ابجد: بگذار آنچه که می‌آید بیاید و آنچه که می‌رود برود. آنچه را که باقی می‌ماند کشف کن.

فال ابجد متولدین آذر ماه

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: از بدشانسی‌هایی که بر تو رخ می‌دهد بیزار نباش؛ زیرا آنچه را که بیزار هستی می تواند علت رستگاری تو باشد و آنچه را که دوست داری می‌تواند علت ویرانی تو باشد.

فال ابجد متولدین دی ماه

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: وقت جبران فرصت‌های از دست‌ رفته است. سعی کنید در روند زندگی خود تغییراتی را ایجاد کنید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: بر سر دوراهی مانده‌اید. باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه ممکن است بر زندگی دیگران نیز تاثیر بگذارد. اگر فکر شده و با مشورت تصمیم بگیرید موفق خواهید بود.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست، البته ممکن است با سختی و مشقت به دست آید.

فال ابجد

طالع افراد در برج‌های مختلف، براساس فال ابجد

در فال ابجد، برای هر ماهی طالعی در نظر گرفته شده است که این طالع حتی برای زنان و مردان نیز متفاوت است. در ادامه خلاصه‌ای از طالع افراد در برج‌های مختلف که در فال ابجد آمده، ارائه شده است؛

۱. برج حمل (برج ۱): مردان برج حمل، مردان بلند‌قد، خوش اخلاق و خوش اقبالی هستند که اصلا با دروغ نمی‌سازند. زنان این برج نیز میانه بالا و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا و هم ستاره حضرت خدیجه کبری (ع) هستند. در امورات زندگی خود بینا و دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند و دست به هر کاری زند زود اصلاح شود.

۲. برج ثور (برج ۲): مردان برج ثور مقداری دمدمی مزاج هستند، اما از خصوصیات خوب‌شان این است که چشم به مال دیگران ندارند. انگشتر فیروزه برای آن‌ها بسیار خوش‌یمن و مبارک است. زنان برج ثور زنانی خوش اخلاق و زیبا هستند که دشمنان بسیاری دارند، اما این دشمنان نمی‌توانند به آن‌ها آسیبی برسانند.

۳. برج جوزا (برج ۳): مردان برج جوزا زود خشمگین می‌شوند و زود هم آرام می‌شوند. آن‌ها رازدار‌هایی قوی هستند که اسرار به هیچ کسی نمی‌گویند، چون معتقد هستند کسی راز آن‌ها را نگه نمی‌دارد. زنان برج جوزا دمدمی مزاج و چرب‌زبان هستند. این زنان صاحب فرزندان بسیاری می‌شوند؛ و در کار خود همیشه حیران بوده و نمی‌داند چه کار کند.

۴. برج سرطان (برج ۴): مردان برج سرطان مردانی صاحب عزت و ثروت هستند که بسیار زیرک و دانا هستند، اما در خیلی موارد دیرباور هستند و حرف هیچ‌کس را راحت باور نمی‌کنند. زنان متولد این برج اصلا قرض دادن بهشان نمی‌سازد و هر که از آن‌ها قرضی بگیرد دیگر پس نمی‌دهد. بیشتر بیماری‌های زنان این برج در دل و کمر‌شان است که باید بسیار از این اعضا مراقبت کنند.

۵. برج اسد (برج ۵): مردان این برج، مردانی هستند که حرف‌هایشان پیش بزرگان پذیرفته است، اما خودشان به سختی حرف کسی را می‌پذیرند مگر اینکه با روی خیلی خوش با آن‌ها صحبت شود. بسیار هم خوش‌گذران است. زنان متولد برج اسد بسیار آتشین و در عین حال خاکی هستند. این زنان عمر طولانی می‌کنند و از خواهر و برادر شانس ندارند.

۶. برج سنبله (برج ۶): مردان برج سنبله از سخن دروغ و مال حرام بدشانسی بسیاری می‌آورند. فرزندان زیادی هم در طالع‌شان هست. از حیوانات چهارپا مثل اسب و گوسفند شانس آورده و روز یکشنبه بسیار برای‌شان خوش‌یمن است. زنان برج سنبله زنانی سرخ‌رو هستند که بسیار مومن و خداترس هستند. این زنان از خویشاوندان‌شان دور می‌افتند. ولی در غربت مقاوم هستند.

۷. برج میزان (برج ۷): مردان برج میزان بسیار در شراکت بدشانس هستند و بهتر است با کسی شریک نشوند. انگشتر یاقوت برای این‌ها یمن بسیاری دارد. آنان در سن ۸ سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند، اما اگر جان سالم به در ببرند تا ۸۰ سالگی به سلامت زندگی می‌کنند. زنان این برج زنان بسیار راستگویی هستند که با دروغ و دروغ‌گو دشمنی عمیقی دارند. در میان مردم هم بسیار شناخته‌شده و سرافراز هستند.

۸. برج عقرب (برج ۸): مردان این برج به هر کس وفادار بمانند از همان کس ضربه می‌خورند. برای این مردان انگشتر عقیق بسیار خوش‌یمن است. معمولا هیچ کس قدر این زنان را نمی‌داند و همواره به این زنان دروغ و تهمت‌های بسیاری می‌بندند که البته آسیب و ضرری به آن‌ها نمی‌رساند.

۹. برج قوس (برج ۹): مردان برج قوس از خواهر و بردار نه خیری ببینند نه شری. ولی یک دوست خیلی وفادار دارند که از برادر به ایشان نزدیک‌تر است. یک روز از یک هم‌سفر آسیب بسیاری می‌بینند، ولی به خوبی می‌توانند از پس آن بر بیایند. زنان این برج اگر در نمازشان سستی کنند بدشانسی بسیاری می‌آورند. بهتر است که دعای چشم‌زخم برای فرزندان‌شان بگیرند، چون بسیار در چشم دیگران می‌آیند.

۱۰. برج جدی (برج ۱۰): مردان این برج تلاش بسیاری برای پول می‌کنند، ولی حواس‌شان باشد که به ایشان همانقدری می‌رسد که خدا مقدر کرده است. در عین حال بسیار دست و دل‌باز هستند، ولی از قرض دادن شانس نمی‌آورند. زنان برج جدی بسیار خوشبخت می‌شوند و از پدر، مادر، خواهر و برادران‌شان به ایشان خیر بسیاری می‌رسد. برای این زنان رنگ آبی و سبز بسیار خوش‌یمن است.

۱۱. برج دلو (برج ۱۱): از مردان هر آنکس که به طالع دلو باشد مردیست به ستاره حضرت یحیی (ع) بادی و خاکی و جنوبی است. او مردی باشد با دولت و پاکدامن و رحیم دل و مهربان و به اذیت و آزار احدی راضی نیست و با هرکس نیکی کند جفا بیند و قرض دادن و ضامن داری وی را نسازد. زنان برج دلو زنان بسیار کوشایی هستند که بسیار غصه می‌خورند. در سن چهل سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند و اگر جان سالم به در ببرند عمر طبیعی خواهند داشت.

۱۲. برج حوت (برج ۱۲): مردان این برج هم بسیار عاقل و باحیا هستند. ممکن است از حیوانات درنده به ایشان آسیبی برسد، اما نهایتا عاقبت به خیر می‌شوند. یک دوست خوب هم دارند که فقط همین یک نفر با ایشان خوب است. زنان این برج هم رزق و روزی بسیاری دارند و در خانه شوهر بسیار خوشبخت می‌شوند. اما نه از دوست و نه از دشمن شانس نمی‌آورد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی