کد مطلب: 32296

فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد امروز 4 اردیبهشت ماه | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد امروز 4 اردیبهشت ماه | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نتیجه فالت به طور کلی خوب است. با توکل به خدا برای نیتی که در دل داری تلاش کن و بر تصمیمت مصمم باش. گشایشی در رزق و روزی برایت فراهم است ولی به دلیل آزرده خاطر کردن یکی از اطرافیانت از این نعمت بی‌نصیب مانده‌ای. بهتر است برای عذرخواهی از او قدم بگذاری. از همنشینی با افراد تنگ نظر دوری کن و به خدا پناه ببر تا از شرشان دور بمانی.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ب ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

اوضاع اصلا بر وفق مرادتان نیست. نیتی که در سر داری را رها کن. بهتر است صبور باشی تا گشایشی در کارها پدید آید. تلاش بیهوده و دست و پا زدن‌های الکی نتیجه‌ای جز بیشتر فرو رفتن در وضعیت کنونی ندارد. از دروغ دوری کن چرا که عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تنها توکل به خداست که می‌تواند نجت دهنده تو از این احوال نابسامان باشد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

بهتر است نیتی که در سر داری را انجام ندهی چرا که در آینده موجب تشویش و نگرانی تو خواهد شد. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون گردان. اگر در این روزها مسافری در سفر داری نگران وضعیتش نباش. به لطف خداوند صحیح و سالم خواهد برگشت. توکل به خدا داشته باش اوست که ناظر و شاهد همه کارهاست و انشالله به مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب ج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د آ د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تشویش و نگرانی را از دل خارج کنید. چون قصد و نیتتان پاک است درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. از اطرافیان تنگ نظر و حسود دوری کنید. اگر در همه کارها رضای خدا و خلق او را در نظر بگیرید به همه چیز خواهی رسید. در زندگیتان شخصی وارد می‌شود و برای پیروزی و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج آ‌ د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ ‌آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع خوب و روشنی داری. به نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خواهی رسی فقط باید کمی منتظر بمانی. از افکار، نیات خصمانه و کسب مال حرام بیرون بیا. خداوند روزی تو را خواهد داد پس این همه خودت را به آب و آتش نزن. اگر گمشده‌ای داری به زودی آن را پیدا خواهی کرد. خبر خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که باعث تغییراتی در زندگیت می‌شود.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د ب

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی