کد مطلب: 32264

فروش فوری ایران خودرو | آغاز فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری از دم قسط ایران خودرو با تحویل یک روزه | با وام 15 میلیونی ایرانخودرو خودروی لوکس سوار شوید

شرایط فروش فوق العاده و فروش اقساطی ویژه اردیبهشت 1403 ایران خودرو اعلام شد.

 فروش فوری از دم قسط ایران خودرو با تحویل یک روزه | با وام 15 میلیونی ایرانخودرو خودروی لوکس سوار شوید

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری متقاضیان ثبت نام ایران خودرو کل وجه و در طرح پیش فروش نصف مبلغ را باید واریز کنند که در این صورت موعد تحویل شهریور امسال خواهد بود

به شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ می‌توانند دو خودروی پرفروش را با قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است

شرایط ثبت نام ایران خودرو 1403

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند پژو پارس XU۷P سفارشی ELX و سورن پلاس را به قیمت روز کارخانه خریداری کنند. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

ایران خودرو

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو/ سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه‌کشی

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام صرفاً از طریق سایت ایران خودرو و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

آغاز اولین فروش پژو پارس ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + قیمت

ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

تغییر قیمت این خودرو به شرح ذیل است؛

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۴۴۵.۷۴۲.۳۰۰ تومان

به دنبال صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر می رسد طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط خودروسازان اعلام شود.

سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

آرشا خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ به طوریکه روش‌های فروش می‌تواند بر اساس شرایط هر مشتری و به صورت دلخواه تنظیم شود. به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.

همچنین در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو، خودروی مورد نظر ظرف مدت یک ساعت از زمان سفارش، تحویل مشتری می‌شود. در روش فروش فوری آرشا خودرو، خودرو قبل از واریز وجه پیش پرداخت، آماده شده و تحویل مشتری می‌شود.

در زمینه اقساط نیز تلاش شده است که در حد امکان خودرو با اقساط بلندمدت تحویل مشتری شود. تعداد و نحوه پرداخت اقساط نیز توسط مشتری تعیین می‌شود و حاشیه سود به صورت قانونی و بر اساس عرف بازار خودرو است.

کدام خودروهای ایران خودرو شامل طرح فروش اقساطی می‌شود؟

تمام خودروهایی که هم اکنون در خط تولید ایران خودرو قرار داشته و توسط این شرکت در حال تولید است، شامل طرح فروش اقساطی آرشا خودرو می‌شود. این شرکت تنوع بسیار خوبی را در زمینه فروش انواع خودروها ایجاد کرده است تا بتواند به سلیقه و نیاز تمام مشتریان پاسخ دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو شامل خودروهایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو 207، پژو پارس، رانا، دنا، هایما، سمند، تارا، سمند سورن، تندر 90 پلاس و سوزوکی گرند ویتارا می‌شود. تمام این خودروها موجود و آماده تحویل فوری هستند و به درخواست مشتری حداکثر ظرف یک ساعت آماده تحویل می‌شوند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو از ایران خودرو

در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید مدارکی مبنی بر اطلاعات هویتی، شغلی و سکونتی توسط مشتری به آرشا خودرو ارائه شود؛ به همین منظور در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، اجاره نامه یا سند منزل، قبوض مصرفی، جواز کسب یا فیش حقوقی الزامی است.

مشتری می‌تواند پرداخت اقساط را به صورت یک ماهه یا دوماهه انجام دهد و برای این کار باید از چک صیادی استفاده کند. صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

خودرو در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک به مشتری ارائه می‌شود و مشتری تا زمان اتمام اقساط، حق فروش یا تعویض خودرو نخواهد داشت.

مزایای خرید اقساطی خودروهای ایران خودرو

مهم‌ترین مزیت روش فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت آرشا خودرو، تحویل فوری خودرو به خریدار است. علاوه بر این، قرارداد بین خریدار و شرکت به صورت کاملا شفاف و بر اساس عرف بازار تنظیم می‌شود. آرشا خودرو تلاش ‌کرده که قیمت واقعی خودرو را در قرارداد ذکر کرده و قیمت بر اساس حباب قیمتی موجود در بازار محاسبه نشود.

همچنین قراردادهای فروش اقساطی ایران خودرو در این شرکت کاملا بر اساس نیاز و شرایط خریدار تنظیم می‌شود. مبلغ پیش قسط، تعداد اقساط و دوره پرداخت اقساط نیز بر اساس نظر خریدار و با مشاوره کارشناسان شرکت تعیین می‌شود. آرشا خودرو رسید و سند محکمی را بر اساس اقساط خودرو به خریدار ارائه می‌دهد تا خیال مشتری از بابت اسناد قانونی خودروی خریداری شده مطمئن شود.

تنوع محصولات نیز یکی دیگر از مزایای آرشا خودرو است. معمولا در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که توسط کارخانه به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود، تعداد محدودی از محصولات این شرکت عرضه می‌شود، اما سبد محصولات آرشا خودرو بسیار کامل بوده و تقریبا تمام خودروهای تولیدی ایران خودرو را شامل می‌شود.

خرید اقساطی محصولات ایران خودرو

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

منبع: پارس نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی