کد مطلب: 32241

رئیسی: ایران را نهضت ‌خانه‌سازی‌ کرده‌ایم/ بر عهدم پایبندم

رئیس جمهور با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، گفت: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

 رئیسی: ایران را نهضت ‌خانه‌سازی‌ کرده‌ایم/ بر عهدم پایبندم

سیدابراهیم رئیسی در جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یک هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده‌هایم را فراموش نخواهم کرد، گفت: به زودی در سراسر کشور واحدهای مسکونی به متقاضیات تحویل خواهد شد./تسنیم

در حال تکمیل

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی