کد مطلب: 32222

فروش نقد و اقساط ایران خودرو در اولین حراج سال 1403| با واریز 300 میلیون تومان سوار سورن پلاس شوید

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثبت نام فراهم شد.

فروش نقد و اقساط ایران خودرو در اولین حراج سال 1403| با واریز 300 میلیون تومان سوار سورن پلاس شوید

براساس اطلاعیه ایران خودرو"با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است."

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

ایران خودرو

 افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟

به دنبال صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر می رسد طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط خودروسازان اعلام شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو ،  پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل حدود 100 هزار دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، اعلام کرد که این خودرو تا بهار سال آینده برای پاسخ به تعهدات معوق تولید خواهد شد تا مشتریان این محصول نگران تحویل خودروی خود نباشند.

ایران‌خودرو پژو پارس را گران‌ کرد

مدیرعامل ایران‌‌خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس ادارۀ نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس قیمت فروش جدید محصولات خانوادۀ پژو پارس را اعلام کرد.

در این نامه آمده که با اخذ مجوز از مراجع ذیربط، قیمت فروش جدید شرکت ایران خودرو بابت خانواده محصولات پژو پارس تعیین شد.

photo_2024-04-17_18-22-04

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی