کد مطلب: 32200

وام بدون ضامن و سند | وام بدون ضامن بانک رسالت

شروع ثبت نام وام بدون ضامن رئیسی برای این دهک ها | شرایط وام بدون سپرده آنلاین اعلام شد

دولت برای کمک به زنان خانه دار و بانوان و همچنین اقشار کم درآمد جامعه وام بدون ضامن با شرایط استثنایی و سود ناچیز پرداخت خئاهد کرد.

شروع ثبت نام وام بدون ضامن رئیسی برای این دهک ها | شرایط وام بدون سپرده آنلاین اعلام شد

وام بدون ضامن یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.به گفته امید قالیباف دولت اعلام به آمادگی پرداخت وام بدون ضامن کرده است.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از صدور ضمانت نامه برای ۱۶۳ نفر از زنان سرپرست خانوار با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در صورت تکمیل اطلاعات متقاضیان کمتر از ۲۴ ساعت ضمانت‌نامه صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در سال ۱۳۸۸ با هدف تسهیل ضمانت‌ها در کسب و کارهای خرد و کوچک راه‌اندازی شد.تسهیل ضمانت‌ها در کسب و کارهای خرد و کوچک از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون است و این صندوق، تسهیلات بانکی مربوط به حوزه کسب و کارهای خرد و متوسط را با اولویت شرکت‌های تعاونی ضمانت می‌کند.

هم اکنون ۷۰ درصد از منابع این صندوق سهم شرکت‌های تعاونی و مابقی آن سهم افراد حقیقی و حقوقی غیر تعاونی‌هاست که ضامن آنها نزد بانک‌ها برای دریافت تسهیلات می‌شود.

شهریور ماه سال گذشته سید احسان خاندوزی - وزیر امور اقتصادی و دارایی - با اعلام افزایش سرمایه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در دولت سیزدهم گفت: سرمایه صندوق از ۱۷۰ میلیارد تومان به ۲۷۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

اواخر سال گذشته سخنگوی دولت از تصویب چند مصوبه هیات وزیران خبر داد که یکی از مصوبات، افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در جهت تسهیل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار بود و هیات وزیران مصوب کرد که با توسعه بانک های عامل، توان این صندوق افزایش یابد.

انسیه خزعلی ـ معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور - نیزبه دنبال تصویب این مصوبه از حل مشکل ضمانت زنان سرپرست خانوار در بانک‌ها خبر داد.

در همین راستا نشست بررسی روند صدور ضمانت نامه برای تسهیلات زنان سرپرست خانوار با حضور «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و «البرز محمدی» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون برگزار شد.

معاون امور زنان رئیس جمهور در این نشست با قدردانی از همکاری‌های صندوق در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار بر تقویت و توسعه این رویداد ارزشی و ضرورت تعامل با بانک‌های عامل جهت رفع مشکلات موجود تأکید کرد و توجه ویژه در زمینه پوشش تعاونی‌های تخصصی زنان را در مناطق محروم خواستار شد.

البرز محمدی ـ مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون نیز حمایت از تعاونی‌های زنان سرپرست خانوار که دارای زنجیره ارزش محصولی هستند را مورد تاکید قرار داد و گفت: عدم اطلاع برخی شعبات استانی بانک‌های عامل از اجرای این پروژه، ناقص بودن اطلاعات متقاضیان مشمول این طرح از چالش‌های مهم و اساسی این طرح است.

وی با بیان اینکه سرمایه صندوق از زمان تأسیس تاکنون ثابت مانده و این مساله ادامه فعالیت صندوق را برای سال جاری با مشکل جدی روبه رو خواهد کرد، توجه ویژه به مساله سرمایه صندوق در جلسه هیات دولت به ویژه وزارت اقتصاد را خواستار شد.

طبق آمارها ۳۵ درصد از کل ضمانت‌نامه‌های صادره توسط صندوق‌ ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در دولت سیزدهم صادر شده است.

پیش از این حامد ویس کرمی ـ سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون را به‌ عنوان بازوی مالی بخش تعاون و موتور محرک توسعه تعاونی‌ها دانسته و بر لزوم افزایش سرمایه صندوق به جهت حمایت بیشتر از تعاونگران تاکید کرده بود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در صدور ضمانت نامه‌های تعاونی فعال است که با افزایش سرمایه صندوق، امکان صدور ضمانت‌نامه‌ها تسهیل و تسریع شده و حمایت و پوشش بیشتری از تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی صورت می‌گیرد.

وام بدون ضامن

وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری

بانک رفاه کارگران به متقاضیان خرید اقساطی کالا از شــرکت های تــولیدی و توزیعی و با استفاده از ابزار واریز شناسه دار در قالب “طرح رفاه کالا و خدمات” تسهیلات پرداخت می کند.

هداف از پرداخت این وام، حمایت از شرکتهای تولیدی و توزیعی و تأمین نقدینگی به منظور خرید تولیدات داخلی برای تمامی افرادی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند.

حمایت از اقشار کم درآمد به ویژه مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی و سایر حقوق بگیران جامعه از طریق تسهیل دریافت تسهیلات ارزان قیمت

گسترش و تنوع بخشی به سبد محصولات اعتباری بانک

تسهیلات موضوع این طرح به منظور خرید کالای ایرانی از شرکت های تولیدی و توزیعی داخلی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، اثاثیه و … یا تعمیرات اساسی منزل پرداخت می شود .

از مهم ترین مزایای این طرح آن است که بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب پرداخت می شود.

چه کسانی می توانند از این وام بدون ضامن بهره مند شوند؟

تمامی اشخاص حقیقی (حقوق بگیران) که از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت می کنند.

مشتریان اختصاصی بانک و کارکنان و اقوام درجه یک ایشان (اقوام درجه یک شامل : پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند) در صورت داشتن درآمد مستقل و مشروط به ضمانت تسهیلات توسط مشتری اختصاصی (صاحب امتیاز تسهیلات)

کارکنان مشتریان مشمول بانکداری شرکتی در صورت انعقاد تفاهم نامه و قبول تعهد کسر اقساط کارکنان آنها از سوی مشتریان شرکتی

مستمری بگیران صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی که به دلیل نبود شعبه بانک رفاه کارگران در شهرستان محل اقامت ایشان ، حقوق خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند.

اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح حاضر با ضمانت همکار شاغل بانک رفاه کارگران

سقف مبلغ وام بدون ضامن چقدر است؟

سقف مبلغ تسهیلات حداکثر به میزان ۱۰۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند
  • یارانه بگیر وزن سرپرست خانوار ارسالی در

    سلام با تبریک نوروز و ماه مبارک عید فطر تقاضامند وام یارانه می‌باشم که برایم خیلی ضروری است لطفا در این مورد ضروری اقدام لازم را انجام بدهید ممنون میشوم

  • فریبا احمدی ارسالی در

    سلام من یه زن بی سرپرستم مستجرمحتاج وامم توراخداضامن ندارم

  • سارا ارسالی در

    میخواهم ، برای وام ثبت نام کنم

  • قلی عبدالهی ارسالی در

    سلام این وام نیازم هست

  • فریدون قربانیان ارسالی در

    آخه همش دروغه مردم گذاشتین سرکار بانک میری میگه مابدون ضامن وام نداریم باید پول بیاری 3تا6ماه بخوابونی بعدضامن داشته باشی خوب اگه پول داشتم وام میخواستم چکار...

  • هاجرافضلی ارسالی در

    من به این وام احتیاج دارم مستاجر هستم سرپرست خانوار هستم

  • شیرزادی ارسالی در

    ماکه خیری ندیدیم تا امروز دریق از هزار تومن وام ب ولاه قسم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خواهشن من به این وام خیلی نیاز دارم بخدا نمیرسونیم هر چی همسرم درمیاره میدیم اجاره خواهشن به داد مردم برسید

  • سیده شهلا موسوی شوشی ارسالی در

    برای عمل کلیه بچم می خواهم از ریس محترم بانک در خاست وام دارم

  • غلامرضا وارسته ارسالی در

    ببین حقوق بگیر بانک رفاه هستم حقوق من خوب است ولی الان چندین بار مراجعه کردم بانک ۱۰۰ نیاز دارم سر برج از حقوق ما بردار متاسفانه هیچ کسی جوابت نمیده مکن برو بمیر

  • شادی صالح پناه ارسالی در

    وام فوری

  • مسعود ملک ارسالی در

    داداش، وام هیچ جا بدون سپرده نمی دن ،مگر، یه بانکی سپرده داشته باشید بعدش ، ختم کلام نت بیخودی مصرف نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    چطور وام بدون ضامن بگیریم

  • حسن عبدالهی سهل آبادی ارسالی در

    سلام من این وام خیلی دردم میخوره برای پول پیش میخواهم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی