کد مطلب: 32180

یارانه | استعلام یارانه معیشتی با کد ملی | یارانه معیشتی کی واریز میشود

خبرخوش؛ واریز 810 هزارتومان برای این اقشار جامعه | یارانه جدید 350 هزارتومانی هم واریز شد

جزئیات واریزی جدید یارانه و مستمری برای برخی از دهک های کم درآمد جامعه و مستمری بگیران اعلام شد.

خبرخوش؛ واریز 810 هزارتومان برای این اقشار جامعه | یارانه جدید 350 هزارتومانی هم واریز شد

زارع زاده در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از خدماتی که از طریق دولت به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود مستمری ماهیانه‌ای است که جدای از یارانه به مردم پرداخت می‌شود، گفت: امسال مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مساعدت دولت و مجلس با افزایش ۳۰ درصدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش مستمری در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۴۰ درصدی و در سال ۱۴۰۱ طی دو مرحله با رشد ۲۰ درصد و ۳۰ درصدی همراه بوده است، گفت: در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، یادآور شد: براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته نیز تقدم کمک به محرومان است که مستمری‌ها از اسفندماه، بیستم هرماه به حساب مددجویان واریز می‌شود. شب گذشته با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مستمری‌ها به حساب جامعه هدف واریز شد.

جزئیات واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید.

یارانه

مستمری و یارانه هر یک از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چقدر می شود؟

بنابراین با افزایش ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۳ یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد ۸۱۰ هزار تومان ویک خانواده ۲ نفره نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

این مبلغ همین طور به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا می کند.

و خانواده ۵ نفره حدوا نزدیک به ۳میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

واریزی های تازه از فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

یارانه 350 هزارتومانی این خانوارها واریز شد

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سه سال اخیر، دولت سیزدهم و مجلس یازدهم توجه ویژه به اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته‌اند و در این سال‌ها مستمری مددجویان افزایش قابل توجهی داشته است.

اکنون ۹۶ درصد مددجویان کمیته امداد در پنج دهک پایین قرار دارند و برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی مستمری‌ها تصویب شده است.  حدود ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) هستند که ۸۷ درصد آنها در سه دهک پایین و ۹۶ درصد در پنج دهک پایین قرار دارند.

در حوزه کمک به پرداخت اجاره و ودیعه مسکن، با بهره‌گیری از ظرفیت قانونی و مساعدت بانک‌های عامل کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا دی ماه، بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت کرده‌ایم.

اکنون ماهانه کارت حمایتی ۶۰ هزار مادر باردار و شیرده که دچار سوءتغذیه هستند، به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان شارژ شد.

حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام ، از افزایش کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده‌های ۲ معلول به بالا خبر داد .

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: در دولت سیزدهم کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده‌های ۲ معلول به بالا، افزایش ۲ برابری داشته است.

آنچه دیگران میخوانند
  • مهرداد ارسالی در

    مرد ناحسابی، بی وجدان بی لیاقت مگه یک میلیون چقدر پوله که گفتی بیشتر از نرخ تورمه؟ خجالت کشیدن مختص توعه،اگه یکی از بچه های خودت بود بازم این حرف تکرار میکردی؟ بازم مستمری بهزیستی رو دیر پرداخت میکردی؟ به خدا خیلی نامردید

  • احمد رضا مکتوبیان ارسالی در

    هیچ کدام یارانه 810 هزار تومان و 350 هزار تومان هنوز به حساب یارانه بگیرها واریز نشده است معلوم نیست کی واریز خواهد شد

  • محمد ارسالی در

    همه ش که برای شد سه دهک اول وسه دهک اول

  • س ارسالی در

    همش دروغ

  • سحر ارسالی در

    دروغه باورنکنین 🥺

  • کریمی ارسالی در

    امروز رفتم دیدم یک ریال واریز نشد چرا دورغ میگید ومردم رو سر کار میزارید تازه این پول یک کیلو گوشت نمیشه که مردم دلشونو خوش کردند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی