کد مطلب: 32174

زمین رایگان | سایت زمین رایگان | ثبت نام زمین رایگان به مستاجران

آغاز ثبت‌نام دریافت زمین رایگان دولتی 1403 | اهدای زمین رایگان رئیسی به این خانوارها + لینک ثبت نام

لینک ثبت نام زمین رایگان دولتی به خانوارها منتشر شد.

آغاز ثبت‌نام دریافت زمین رایگان دولتی 1403 | اهدای زمین رایگان رئیسی به این خانوارها + لینک ثبت نام

دولت در اقدامی جذاب به اهدای زمین رایگان به برخی از خانوارها کرده است. دریافت زمین رایگان دارای شرایط خاص می باشد. برای اطلاع از شرایط دریافت زمین رایگان تا انتهای خبر با ما همراه باشید.

زمین رایگان دولتی به چه کسانی می رسد؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ۱۴هزار متقاضی جامعه ایثارگری فارس برای دریافت زمین در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تنها به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده و این طولانی شدن زمان شایسته خدمت به جامعه ایثارگری استان نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ۱۴هزار متقاضی جامعه ایثارگری فارس برای دریافت زمین در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تنها به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده و این طولانی شدن زمان شایسته خدمت به جامعه ایثارگری استان نیست.

سردار ابراهیم بیانی یکشنبه در نشست با مدیران رسانه‌های فارس، بیان کرد: طی ۲ سال گدشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری فارس متقاضی دریافت مسکن شدند که باید به این آمار افرادی که با داشتن شرایط لازم اما تا کنون مراجعه نکرده‌اند را هم افزود.

وی ادامه داد: با بررسی فرم ج این متقاضیان،۱۴ هزار نفر که دارای فرم ج سبز بودند به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و استان فارس معرفی شدند و مقرر شد تا پایان ۱۴۰۲ ، با واگذاری زمین این آمار را به صفر برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: از ۱۴ هزار نفر متقاضی دارای شرایط، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر به راه و شهرسازی استان و بقیه را به اداره‌کل لارستان معرفی شدند، اما تا کنون در مجموع تنها زمین به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده که از این شمار نیز بخشی از آن ابهام دارد.

بیانی اضافه کرد: تاکنون از سوی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان فارس به سه هزار و ۵۷۵ نفر و از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به ۱۲۸ نفر واگذاری قطعی زمین انجام شده است.

وی گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۷۹ زمین واگذار شده به متقاضیان جامعه ایثارگری شیراز، ۷۷۰تنها به نفر در میانرود واگذاری قطعی زمین انجام شده و برای بقیه متقاضیان در کمیل آباد تعیین شده که هنوز موقعیت دقیق و حدود اربعه آن نیز مشخص نیست.

بیانی اظهار کرد: انتظار است پس از مشخص کردن موقعیت زمین و حدود اربعه آن، در زمره واگذاری قطعی به شمار آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اذعان کرد: از سه هزار و ۵۷۵ قطعه زمین واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی فارس، تا کنون به یکهزار و ۱۳۸ نفر به صورت انفرادی زمین دریافت کرده اند و به صورت تجمیعی واگذار شده که هنوز با ابهاماتی مواجه است.

زمین رایگان

بیانی یادآور شد: خدمت رسانی به این قشر در قوانین همه کشورهای دنیا وجود دارد به جانبازان و خانواده‌های افرادی که در جنگ کشته می‌شوند خدمات بسیاری داده می‌شود اما برخی تصور می‌کنند که این خدمات تنها در ایران رایج است.

وی اظهار کرد: در کشور ایران به عنوان نظام اسلامی باید خدمات شایسته‌تری به جامعه ایثارگری ارائه شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه به فرموده ” رهبر معظم انقلاب در تولید مسکن عقبیم و این مساله از اولویت‌های قطعی اقتصاد کشور است، از مسئولان متولی خواست تا مشکلات واگذاری زمین بهمردم و جامعه ایثارگری استان را حل کنند” .

بیانی یادآور شد: بر اساس قانون همسر و فرزند شهید در یک نوبت می توانند از دریافت زمین و مسکن استفاده کنند و جانبازان ۲۵ درصد و بیشتر در مراکز استانها ۷۰ متر و در دیگر ۱۰۰ متر زمین با قیمت منطقه بندی سال ۶۹ دریافت کنند.

وی ادامه داد: در پیام ۱۰ بندی امام راحل (ره) در تاریخ ۲۲ اسفند ماه ۱۳۵۸، رسیدگی به موضوع مسکن ایثارگران یکی از مطالبات است و زیبنده نیست که پس از گذشت بیش از ۴۰ سال هنوز در این زمینه با مشکل مواجه باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه ایثارگران فارس با جان خود، قربه الی الله ایثار کردند و چشم داشت مادی نداشتند اما این وظیفه مسئولان است که به وظیفه خود در قبال آنها عمل کنیم.

بیانی گفت: چنانکه رئیس سازمان بنیاد شهید کشور نیز بارها تاکید کرد، این بنیاد نقش مطالبه گری از دیگر دستگاه‌ها برای خدمت بی‌منت به جامعه ایثارگری دارد و به تنهایی نمی‌تواند مشکلات آنها را حل کند.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری فارس جمعیتی ۴۳۰ هزار نفری دارد، گفت: این استان سهم بسزایی در خدمت به انقلاب اسلامی دارد، طوریکه سومین استان کشور از نظر جمعیت ایثارگری به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران یادآور شد: فارس ۱۵ هزار شهید را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، دفاع از امنیت، سلامت، حج و دیگرعرصه‌ها تقدیم انقلاب کرده است.

بیانی اضافه کرد: فارس ۴۲ هزار جانباز و ۲ هزار و ۲۳۰ آزاده سرافراز دارد.

وی با اشاره به زندگی بسیار دشوار برخی از جانبازان فارس در ۳۰ سال پس از دفاع مقدس، گفت: خدمت به خیل عظیم جامعه ایثارگری فارس وظیفه دستگاههای مختلف است.

سایت ثبت نام زمین رایگان دولتی

جزئیات کامل اعطای زمین رایگان با تولد سومین فرزند طبق مصوبه مجلس اعلام شد.ثبت نام مسکن ملی در بازه های زمانی معین و از طریق سامانه www.tem.mrud.ir قابل انجام است. متقاضیان شرکت در این طرح باید شرایط ثبت نام را داشته باشند و مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل خود را در این سامانه در زمان مقرر ثبت کنند.

 

منبع: ایرنا
آنچه دیگران میخوانند
  • خانم ناشناس ارسالی در

    پس بقیه که نه زمین دادند بهشون ونه مسکن ملی چطوری با این وضعیت گرونی صاحبخونه بشند؟؟؟

  • یه باز نشسته ارسالی در

    ادم ندونه بخنده یا گریه کن خنده بابت حرفهای که همیشه زده میشه وگوینده حرف هم میدونه که یا دروغ است یا نمیتونه کاری از پیش ببره فقط حرف میزنه و اما گریه که باید خون گریست از دست این مسولین که چوب اسلام و دین به سینه میزنن ولی.....

  • ناشناس ارسالی در

    تو یه استان هیچ کاری نشده البته تو کشور هم اتفاقی برا این خانواده ها نافتاده هرچی هست حرفی اگه دولت حرف زدن هم مالیات بگیره ولی خاص و عام نگن که برا مردم باشه برا مسولین نباشه هیچ. مسولی حرف نمیزنه حتی سالی یک بار

  • خواننده ارسالی در

    این خبر مال یک ماه پیش است . اینقدر جو سازی نکنید که به ایثارگران زمین میدن وووو خواب دیدید خیر باشه .

  • کیوان ارسالی در

    باسلام دعای خیر اینجانب کیوان شکوری ناشنوا هستم مدت5سال است بیماری نورباتی گرفتگی عضلانی دارم معلول شدید هستم کمردرددارم خونه نیشتی هستم هیچ کاری نمی‌توانم انجام هم خونه نیشتی هستم وضع باباهم خوب نیست بامن کمک کند از مسئولین تقاضا دارم بامن کمک کنید تحصیلات بنده‌ لیسانس عمران است ولی هیچ اداریی مشقول به کارنیست از شما مسئولین محترم تقاضا ی کمک دارم امیدوارم که خداوند شما را سلامت نگدارد. تقاضا کننده کیوان

    • ناشناس ارسالی در

      چطور لیسانسی هستی که نوشتاری هم بلد نیستی

  • سیاوش قشقایی ارسالی در

    باسلام رئیس جمهورمحترم،وزیر محترم راه وشهرسازی ضمن عرض سلام مجدد وخسته نباشید درسنگر خدمت به خانه دارشدن مردم به استحضارمی رساند شیوه وروشی که درجهت خانه دارشدن افراد بی خانمان درنظرگرفته شده نه تنها افراد( فاقد خانه) صاحب منزل وزمین نگردیده اند بلکه موجب زیاد شدن خانه افرادهایی که دارای چند خانه درشهرداشته اند گردیده که تحقیقات محلی حقیقت ام ر رامحرز می نماید لطفا درروش اعطای زمین یا خانه در سیستم راه وشهرسازی اصلاح شود.نمونه بارزاشتباه دادن زمین به افرادی که فرم( جیم) انها قرمز نباشد

  • ناشناس ارسالی در

    زمین به چه کسایی تعلق میگیره من که بادو تا بچه که درامدیم ندارم چه کنم هر پارتی وپول داره به اونا تعلق میگیره

  • فرشید ارسالی در

    واقعا خجالت بکشید خدا می‌دونه به خانواده‌ای قهرمانان کشور عزیزمان ایران واقعا رسیدگی میشود اما این قهرمانان که برای حفظ آسایش و آرامش ما جان دادند تاج سرما هستند اما یادتان رفته خانواده‌ای دیگری هم در این کشور زندگی می کنند که هیچ سهمیه ای هم ندارند مستأجران ، تنگ دستند ، یک تکه زمین رایگان هم به آنها میرسه بگذریم از سهمیه ورودی دانشگاه و ...

  • احمد ارسالی در

    حرف های الکی شده این دولت ایران باید طرف ایثارگر باشه که منم باید پسرم بفرستم تا کشته بشه بعد ایثارگران بشم

  • ناشناس ارسالی در

    ما که یکساله برا زمین طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردیم و متاسفانه هییییییچ خبری نشده

  • الهه ارسالی در

    سلام یعنی کسانی که دو فرزند دارند باید بالای درخت زندگی کنند ؟ نیاز به مسکن ندارند؟

  • میرشکار ارسالی در

    فقط حرف حرف حرف
    بخدا آدم جانباز سراغ دارم که در فسا پنجاه تا خونه و زمین داره الباقی مردم هیچ و پوچ هستن باید برن بمیرن که خانواده جانباز و شهید و ایثاگر نبودن
    هر که رفت جبهه واسه خدا رفته نه مال منفعت بعدش

  • ناشناس ارسالی در

    ماهم نوشتیم 40پول وایز کردیم ولی فعلا ک خبری نیس با این شرایط اجازه ها امسال خدا فقط کمکون کنه

    • زهرا ارسالی در

      سلام ببخشید 40 واریز کردید زمین کجا بهتون میدن و چند متر ؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام منم سه تا بچه دارم بچه سومم ۱۳۹۹ به دنیا اومده مستاجرم بایه حقوق بخور نمیره خداراخوش میاد به ما زمین نمیدن اگه طرح باید برا همه باشه پس زمین رایگانم بدین مستاجرا اونا بیشتر احتیاج دارن

  • حکمعلی عباسی ارسالی در

    سلام خسته نباشید دارای دو فرزند سی سال مستجرم آیا برای ما زمین تعلق میگیرد واقعا من نمی‌دونم به کیا تعلق میگیره متشکرم فکر میکنم من اولین نفر باشم

  • منصور محمدیان ارسالی در

    بنده حدودا ۳۰ سال هست که متاهل و مستاجر هستم ،در زمان دفاع مقدس بالغ بر شش ماه ،داوطلبانه به جبهه نبرد رفتم وتا کنون هیچ اقدامی نکرده ام ،که بخواهم از مزایای این فرصت استفاده کنم ،ولی باتوجه به اینکه من و همسرم مشکل ناباروری داشته وداریم ،وبا لطف پروردگار طی چند مرحله عمل میکرو ،ولقا مصنوعی ،درسال ۱۳۸۲ صاحب فرزند دختری شدیم که الان دانشجوی ترم ۶ دانشگاه آزاد اسلامی میباشد ،لطفا راهنمایی کنید که از چه کانالی می‌توانیم برای دریافت زمین ثبت نام کنیم ،واقعا باتوجه به بیماری کانسر همسرم واجاره بهای روز افزون ،خدا شاهده که دیگر قادر به پرداخت اجاره نیستم ،شما بفرمایید که چه کنم ،ممنون میشم راهکار مناسبی به بنده بدهید ،

  • م م از تهران ارسالی در

    ن وخانواده ام جزئ سه دهک اول هستیم ،نه سهام عدالت گرفتیم ونه تا الان هیچگونه تسهیلاتی ازبابت مسکن واجاره خانه گرفته ایم ،شما را به آن کسی که میپرستید فکری هم بحال امثال ما بکنید ،شش ماه داوطلبانه در جبهه بودم ،بدون هیچ چشم داشتی ولی دیگه بریدم ،

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا ما ۴ فرزند داریم به ما یک متر زمین هم ندادن ایما فقط حرف موفته زمین کجا بود اگه پارتی داشته باشی واست ردیفه من با ۴ بچه مستجرام هیچ امیدی ندارم که با این وضیعت ۵۰ سال دیگه هم خونه داره بشیم

  • علی ارسالی در

    زمین رایگان رییسی!!!! مگررییسی زمین داره که به مردم بده؟ یکسال ثبت نام کردمنتیجه نگرفتم این حرفا تبلیغ انتخاباتی فقط .زمین رایگان رییسی!!!

  • سعید زارع ارسالی در

    با سلام خدمت آقای رئیس جمهور محترم من سه تا بچه دارم که دوتا از از آنها تحت پوشش بهزیستی هستند خانه مستأجری در آمد کم لطفاً یک کاری کنید که زمین یا خانه هم شماامل ما بشود

  • سعید ارسالی در

    در طول ۴۵ سال آیا به غیر از ایثارگران وجانبازان وخانواده شهدا چیزی دادن یا استخدامی کردن ومن نمی گویم چرا به آنها می دهند نه یه چیزی هم به ملت بدبخت بدهید حج همش ما سپاهی ووبسیجی ها وایثارگران ودارودسته شان همه چیز مال یه عده فقط

  • نرگس ارسالی در

    سلام خسته نباشید من داری دو بچه هستم وا من نه خونه وا نه پول ندارم خواهش میکنم که کم کمینه

  • ناشناس ارسالی در

    من سه سال پیش ثبت نام کردم خودمم سرپرست هستم هنوز زمین ندادن حالا ثبت نام سه سال پیش بدین دیگه نمیخواد زمین رایگان بدین ریس بنیاد مسکن که هیچوقت ی جواب درستی نمیده همون دو کلمه با منت جواب میده

  • ناشناس ارسالی در

    سلام منم یه بچه دارم مستاجر هستم ماهی ۶ میلیون گریه میدم الان هر جا میرم دنبال خونه میگن ۱۰۰ میلیون ۱۰ میلیون از کجا بیارم

  • اسماعیل شهرانی کرانی ارسالی در

    سلام من دوتا بچه دارم مستاجرم هستم به خدا کارگر هستم از صبح تا شب جون میکنم بازم نمیرسونم ماهی ۴ملیون هم اجاره میدم با ۱۰۰ملیون پیش ما چه خاکی به سر بریزیم به ما هم میدم

  • خانم محمدزاده فرزند شهید ؛ا🌹🌹🇮🇷🇮🇷زشهرستان گچساران ارسالی در

    من فرزندشهیدم وبی سرپرست !چندساله مستاجرم هرچی بنیاد شهید رفتم واسه اینکه یه تیکه زمین بهم بدن اصلا اهمیتی ندادن ؛من دیگه خسته شدم ازمستاجری حالا چون صاحبخونه میگه تخلیه کن خونمولازم دارم بخاطری که پوله پیش خونه نداشتم مجبورشدم برم شیراز واسه فروش یکی از کلیه هام که حداقل بتونم باپولش یه خونه بگیرم ازبس رفتم بنیاد شهید وبانهاواسه وام یاکمک که ازاین جهنم راحت شم ولی هرکسی باید واسه خودش پارتی داشته باشه والا هیچکسی بهت اهمیتی نمیدن ! منم مجبورشدم چیکارمیکردم 😢😢حق یه فرزند شهید این نیست ! خدا خودش میبینن چه عذابی میکشم

  • خانم محمدزاده فرزند شهید 🌹🇮🇷🇮🇷شهرستان گچساران ارسالی در

    سلام؛من همین هفته باید برم واسه جریان کلیه ! حدعقل یه قیمت خوبی میخرن که دوره پیش خونم درست شه وبتونم یه خونه اجاره کنم وقتی کسی اهمیتی به خانم بی سرپر ست نمیدن اونم دخترشهید باشی یه دختربزرگ دارم خداروخوش نمیاد برم توی پارک چادر بزنم دخترم افسرده گوشه گیرشده !گناه ماچیه که بایداینقدرعذاب بکشیم !..…انشالله کلیه ام که فروش رفت سریع یه خؤنه اجاره میکنم که ازدست ای صاحبخونه راحت شم ؛بلاخرمیشه بایه کلیه هم زندگی کرد ؛ماهم خدایی داریم 😢😢💔

  • آقای منصوری ارسالی در

    من دهک اهستم دارای دو فرزند تحت پوشش کمیته امداد مستاجر هستم صاحب خانه میگه بلند شوپول پیش ندارم نمیدونم چه خاکی به سرم بزنم کجا برم یعنی زمین به ما تعلق نمی گیره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی