کد مطلب: 32142

فال تاروت | فال تاروت کبیر | فال تاروت اصلی | فال تاروت عشق

فال تاروت فردا 19 فروردین 1403 | سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده ؟

در ادامه با فال تاروت سایت دیجی سرگرمی همراه شوید.

فال تاروت فردا 19 فروردین 1403 | سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده ؟

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت نوباوه جام

فروردینی ماهی جان، تو یک خوش بین ابدی هستی، برج حمل. بنابراین، مهم نیست که زندگی چقدر سخت می شود، چیزی در درون شما همیشه جنبه روشن موقعیت را می بیند. چشم انداز شما مصمم است که «می تواند انجام دهد» را در آنچه امروز در بشقاب شماست مشاهده کند. امروز، با آن جرقه در قلبتان که به آینده ای شگفت انگیز نزدیک است ارتباط برقرار کنید و بگذارید این انرژی باشد که بر هر منفی که در زندگی فکری تان دارید غلبه کند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

اردیبهشت ماهی، اگر مراقب نباشید، زندگی می تواند به سرعت از کنترل خارج شود. امروز می خواهید قدرت خود را بازیابید و کنترل خود را دوباره به دست آورید، و این بسیار ساده است. ابتدا، قبل از انجام هر اقدام دیگری، احساسات خود را احساس کنید. آنها آشکارسازهای زندگی شما هستند زیرا به شما می گویند زمانی که اوضاع از مسیر خارج می شود. سپس، اولویت های خود را تعیین کنید. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه کاری را انجام دهید و چه کاری را انجام ندهید. تو در راه هستی

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست ، برعکس

خرداد ماهی عزیز، چرا مردم با خود تناقض دارند؟ حقیقت این است که ما همیشه در حال تکامل هستیم. ممکن است فکر کنید به پایان دانش خود رسیده اید، اما بعداً شخصی چیزی را می گوید که فکرش را نمی کردید، و ناگهان موضوعی را با دید دیگری می بینید. تضادها فرصت هایی برای رشد، تکامل و توسعه هستند. به جای اینکه فکر کنید شما یا شخص دیگری اصیل هستید، به آن به عنوان فرصتی برای کنجکاو شدن و کشف آنچه در حال رخ دادن است نگاه کنید. ممکن است برای شما جذاب باشد.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت عدالت

تیرماهی جان، چگونه می دانید که آیا اعمال شما درست است؟ شما با یک قطب‌نمای اخلاقی به دنیا آمده‌اید که به شما کمک می‌کند در انتخاب‌هایتان حرکت کنید. به صورت دوگانه عمل می کند. قبل از تصمیم گیری به شما احساس وظیفه می دهد و پس از آن احساس آرامش یا ناراحتی می کنید. امروز به آن ندای درونی که دائماً صحبت می کند توجه کنید. ردش نکن این آنجاست تا به شما کمک کند صادقانه، بدون شرم، شما باشید.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت پنج جام، معکوس

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند.

مرداد ماهی، شنیدن اخبار غم انگیز در شبکه های اجتماعی متاسفانه اتفاق می افتد. هنگامی که جدول زمانی خود را مرور می کنید، تشخیص اینکه شخصی از دست داده یا حیوان خانگی خود را از دست داده یا دوستی در حال طلاق گرفتن است آسان نیست. هنگامی که از سختی های شخص دیگری رنج می برید مراقب احساسات خود باشید، اما همچنین به یاد داشته باشید که با آنها تماس بگیرید و به او بگویید که پست او را دیده اید و برای شما مهم است. حمایت شما همیشه قابل قدردانی است.

فال تاروت

فال تاروت برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت دو چوبدست، برعکس

شهریور ماهی، برخی افراد ممکن است مسئولیت بیشتری نسبت به دیگران بر عهده بگیرند، در حالی که برخی دیگر هیچ کدام را قبول نمی کنند. شاید این یکی از سوالاتی باشد که امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده است. ممکن است وسوسه شوید که فردی را مجبور به انجام کار خود کنید، به خصوص اگر کار شما با کار او مرتبط باشد. یا می توانید روش دیگری را امتحان کنید - ببینید آیا راه حل قابل اجرا وجود دارد که بتوانید روی آن توافق کنید. ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که توپ در حال افتادن است و کمی کنجکاوی می تواند به بازگرداندن همه چیز کمک کند.

فال تاروت برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت پادشاه جام، معکوس

مهرماهی عزیز، تغییر یک فرد خودخواه ممکن است سخت باشد. در واقع، آنها حتی ممکن است ندانند که در اطراف دیگران خودخواهانه رفتار می کنند. اگر مجبورید با کسی کار کنید که نگرش من اول است، برای خود چند حد تعیین کنید. شما ممکن است احساسات خود را به اشتراک بگذارید، اما اگر آنها از گوش دادن خودداری کردند، مراقب خود باشید و انتظارات شخصی خود را کنترل کنید. این ممکن است مدتی طول بکشد و در دراز مدت یک کار در حال پیشرفت باشد.

فال تاروت برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ده شمشیر، معکوس

آبان ماهی ها، شاید دیگر نمی‌خواهید ارز دیجیتال خود را نگه دارید یا ترجیح می‌دهید اکنون دارایی را بفروشید تا بتوانید بعداً با سود آن کاری انجام دهید. ده شمشیر، معکوس نشانه آن است که ممکن است سودهای کوتاه مدت روی میز باشد. ممکن است بخواهید با مشاور مالی خود در مورد فروش دارایی‌ای که کمتر از یک سال نگهداری کرده‌اید، صحبت کنید، به‌این‌ترتیب به این امید که بعداً سود به همراه داشته باشد.

فال تاروت برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت دو جام

آذر ماهی جان، شما یک شراکت عاشقانه می خواهید که احساس امنیت و آرامش داشته باشد. The Two of Cup ها اتحاد روح ها را پیش بینی می کند، چه در دوستی و چه با شخصی که قبلاً به او متعهد هستید. می‌توانید با فرستادن یک یادداشت شیرین یا باز کردن دعوت‌نامه برای انجام یک عمل که قلبشان را می‌کشد، مسابقه عاشقانه‌تان را جذب کنید تا در رقص عشق به شما بپیوندد.

فال تاروت برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت خورشید

دی ماهی عزیز، فردی باشید که مردم به آن اعتماد دارند، و خواهید دید که درها به روشی به روی شما باز می شوند که نمی دانستید می توانند. کارت تاروت خورشید به شما فرصتی می دهد تا خود را در نور جدیدی ببینید. شما می توانید سازنده اعتماد مردم و امیدبخش باشید. با ارزش گذاری به تعهدات خود و انجام آنچه می گویید انجام خواهید داد (و چه زمانی) به ایجاد آرامش خاطر کمک می کنید و روز را برای همه کسانی که با شما مرتبط هستند عالی می کنید.

فال تاروت برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت امپراطور

بهمن ماهی عزیز، آیا فکر می کنید صدای شما یا نظر شما مهم نیست؟ شاید از شما خواسته شده باشد که بنویسید یا به افرادی کمک کنید که با آنچه شما تجربه کرده اید، دست و پنجه نرم می کنند. هر شخصی داستانی برای گفتن دارد. افرادی که با آنچه شما می گویید مخالف هستند، مخاطبان شما نیستند، اما این بدان معنا نیست که قرار است ساکت باشید. شما فقط باید با کسانی صحبت کنید که پیام شما بیشتر با آنها طنین انداز می شود - و ممکن است اینطور نباشد.

فال تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شش سکه

اسفند ماهی ها، شما مقداری پول یا چیزی که اعتبار داده اید مدیون هستید، اکنون زمان بازگشت است. اگر پول داده اید به شما برمی گردد. در رابطه باید بیشتر از اینکه بخواهید ببخشید. نیازهای عاطفی شریک زندگی خود، محدودیت های او را درک کنید. در صورت نیاز به کمک مالی دست کمک خود را دراز کنید. افزایش یا ارزیابی در حقوق شما می تواند برای شما پاداش و شناخت به همراه داشته باشد. بدهکار هستی؟ به بیرون جعبه فکر کن؟ ممکن است بتوانید بدهی خود را با بستانکار تسویه کنید و از آنها بخواهید که برای پرداخت مبلغ یکجا تسویه کنند. حتی اگر به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده پول بدهکار هستید، ممکن است از آنها بپرسید که آیا آنها این گزینه را در نظر می گیرند. تا زمانی که نپرسی هیچوقت نمیفهمی ممکن است بگویند بله.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی