کد مطلب: 32135

بهمن موتور | فروش اقساطی بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور

آغاز فروش فوری محصولات بهمن موتور با شرایط ویژه اقساطی | بزرگترین حراجی فصل فیدلیتی زیر قیمت نمایندگی؛ تحویل فوری + مشخصات و عکس

دور جدید ثبت نام فروش اقساطی محصولات بهمن موتور با شرایط جدید و استثنایی ویژه عیدی فطر و بدون قرعه کشی آغاز شد.

آغاز فروش فوری محصولات بهمن موتور با شرایط ویژه اقساطی | بزرگترین حراجی فصل فیدلیتی زیر قیمت نمایندگی؛ تحویل فوری + مشخصات و عکس

محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور بزودی آغاز خواهد شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.

با اقساط 61 میلیونی صاحب خودرو لوکس فیدلیتی بهمن موتور شوید

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره به صورت 6 ماهه تا 30 ماهه اعلام شده که اقساط آن از 61 تا 196 میلیون تومان متغییر است.

قیمت خودرو در سال جاری روندی صعودی به خود گرفته است، به طوری که در 14 فروردین ماه قیمت خودروهای مونتاژی بین 50 تا 100 میلیون تومان گران شد، همین مساله منجر شد تا تقاضا برای خرید خودروهای اقساطی افزایش یابد.

در این گزارش به شرایط فروش اقساطی خودروی فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره پرداخته شده‌ است.

در حال حاضر خودروی فیدلیتی 5 نفره با قیمت کارخانه یک میلیارد و 342 میلیون و 800 هزار تومان عرضه و در بازار با قیمت یک میلیارد و 900 میلیون تومان معامله می‌شود.

بهمن موتور

شرایط اقساطی این خودرو اینگونه است که متقاضی باید 950 میلیون تومان پیش پرداخت واریز کند و در 30 ماهه اقساطی 61 میلیون تومانی، در 24 ماهه اقساطی 69 میلیون تومانی، در 18 ماهه اقساطی 82 میلیون تومانی، در 12 ماهه اقساطی 110 میلیون تومانی و در 6 ماهه اقساطی 191 میلیون تومانی پرداخت کند.

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی 7 نفره بهمن موتور

همچنین خودروی فیدلیتی 7 نفره یک میلیارد و 347 میلیون و 100 هزار تومان عرضه و در بازار با قیمت یک میلیارد و 950 میلیون تومان معامله می‌شود.

شرایط اقساطی این خودرو نیز اینگونه است که متقاضی باید 970 میلیون تومان پیش پرداخت واریز کند و در 30 ماهه اقساطی 62 میلیون تومانی، در 24 ماهه اقساطی 71 میلیون تومانی، در 18 ماهه اقساطی 85 میلیون تومانی، در 12 ماهه اقساطی 120 میلیون تومانی و در 6 ماهه اقساطی 196 میلیون تومانی پرداخت کند.

بهمن موتور

فدلیتی محصول شرکت چری است که توسط بهمن‌خودرو در ایران مونتاژ می‌شود. این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 متر گشتاور است.

این خودروی شاسی بلند در جلو با سیستم تعلیق مک‌فرسون و در عقب با سیستم تعلیق مالتی به دلیل جذب شوک ناشی از ناهمواری جاده ها سواری نرم و راحتی را به راننده‌ها می‌دهد، به همین دلیل جزو خودروهای پرطرفدار چینی در ایران به شمار می‌رود.

قیمت محصولات گروه بهمن

نام خودرو قیمت بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان) تغییر
وانت کارا (تک کابین) ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴۸۱,۰۰۰,۰۰۰ (‎۵.۷۵%‌)‎۳۴,۰۰۰,۰۰۰‌
وانت کارا (دو کابین) ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵۱۶,۰۰۰,۰۰۰ (‎۲.۸۴%‌)‎۲۱,۰۰۰,۰۰۰‌
وانت کاپرا ۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹۶۳,۲۰۳,۰۰۰ (‎۲.۸۱%‌)‎۳۲,۰۰۰,۰۰۰‌
رسپکت ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ توقف تولید (‎۵.۰۷%‌)‎۷۰,۰۰۰,۰۰۰‌
رسپکت 2 ۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰ (‎۳.۸۳%‌)‎۵۵,۰۰۰,۰۰۰‌
فیدلیتی (5 نفره) ۱,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۴۲,۸۰۰,۰۰۰ (‎۴.۹۶%‌)‎۹۰,۰۰۰,۰۰۰‌
فیدلیتی (7 نفره) ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۴۷,۱۰۰,۰۰۰ (‎۴.۹۵%‌)‎۹۲,۰۰۰,۰۰۰‌
فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) به زودی ۱,۵۶۱,۹۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) به زودی ۱,۵۷۴,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
دیگنیتی پرایم ۱,۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰ (‎۵.۰۰%‌)‎۹۵,۰۰۰,۰۰۰‌
دیگنیتی پرستیژ ۲,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۷۰۸,۹۰۰,۰۰۰ (‎۳.۹۴%‌)‎۸۵,۰۰۰,۰۰۰‌
ون باری اینرودز ۷۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ۷۹۳,۶۸۰,۰۰۰ (‎۲.۷۵%‌)‎۲۱,۰۰۰,۰۰۰‌
پیکاپ G9 ۳,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰ (‎۳.۱۷%‌)‎۹۵,۰۰۰,۰۰۰‌
بستیون T77 ۳,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۹۴۶,۰۰۰,۰۰۰ (‎۲.۶۱%‌)‎۸۰,۰۰۰,۰۰۰‌
هونگچی H5 ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰

بهمن موتور

بررسی فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

بهمن موتور

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

بهمن موتور

کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

طراحی فیدلیتی بهمن موتور

چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.

بهمن موتور

امکانات و تجهیزات فیدلیتی بهمن موتور

خودروهای چینی همواره به ارائه آپشن‌های بیشتر نسبت به رقبای هم قیمت معروف بوده‌اند و حالا که از محصولات کاملاً اقتصادی به تولید ماشین‌های لوکس روی آورده‌اند، لیست آپشن‌ها تکمیل‌تر از همیشه پیش رویمان قرار گرفته است. ماشین فیدلیتی گروه بهمن نیز از نظر لیست امکانات یکی از کامل‌ترین ماشین‌های رده قیمتی خودش محسوب می‌شود و با ارائه انواع و اقسام گزینه‌های رفاهی و ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان جای گله و شکایتی باقی نگذاشته است. در جدول زیر می‌توانید لیست آپشن های این محصول را مشاهده نمایید.

بهمن موتور

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی

سیستم صوتی

صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه Bluetooth - قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link) - 8 عدد بلندگو - خروجی USB - شارژ وایرلس تلفن همراه

ترمز و پایداری

ABS - BA – EBD – EBA - سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) - سیستم کنترل کشش (TCS) - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC) – ترمز پارک برقی (EPB) به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)

بهمن موتور

دیگر امکانات فیدلیتی بهمن موتور

سیستم فرمان برقی (EPS) - سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط (LDW) - سیستم تشخیص نقاط کور (BSD) - سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS) - صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم کن - پوشش صندلی ها چرمی – 7 نفره - برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor) – فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا - سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless) - استارت دکمه ای - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال (TFT) - تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل) - دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقب - روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light) - سان روف پانوراما - سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) - سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me-home - درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع

بهمن موتور

مشخصات فنی فیدلیتی

نام خودرو

فیدلیتی

کشور سازنده

پرچم کشور

چین

سال (طراحی)

2018

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

1498 سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه

جعبه دنده

شش سرعته دو کلاچه

شتاب 0 تا 100

10 ثانیه

بهمن موتور

آنچه دیگران میخوانند
  • ناشناس ارسالی در

    چی شد ارز نداشت تولید کنه که... هنوز زمستانیارو نداده.. حالا واسه ما میخواد قسطی بده...

  • ایوب ارسالی در

    تحویل فوری یعنی ثیش پرداخت و تحویل خودر و فروش نقدی دارین یدفعه کل قیمت واریز کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی با این حساب قیمت تمام شده چند در میاد ؟ چجوری حساب کردین که کمتر از قیمت نمایندگی شده ؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی