کد مطلب: 32134

فال تاروت | فال تاروت کبیر | فال تاروت اصلی | فال تاروت عشق

فال تاروت فردا 17 فروردین 1403 | سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده ؟

در ادامه با فال تاروت سایت دیجی سرگرمی همراه شوید.

فال تاروت فردا 17 فروردین 1403 | سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده ؟

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت تک چوبدست

فروردینی ماهی جان، جریان کار امروز سازنده است. ممکن است علایق خود را گسترش دهید، از تلاش‌های خلاقانه گرفته تا فعالیت‌های سرگرم‌کننده و همچنین در مورد مسائل قلبی. شما در مورد دنیا کنجکاو هستید و هدف خود را افزایش می دهید. این یک روز عالی برای رشد شخصی است که با تغییر در حرفه شما مطابقت دارد. یک فرصت شغلی هیجان انگیز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

اردیبهشت ماهی، سعی کنید با جلب اعتماد کسی، معتمد او شوید. در غیر این صورت ممکن است عشق خود را از دست بدهید. ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز به راه حل فوری دارد، اما راهی برای بیرون آمدن پیدا نمی کنید. در زمینه تحصیل در خارج از کشور، متقاضی ممکن است در فرآیند ویزا گیر کند. یا مدارک لازم را به همراه ندارید و نمی توانید ثابت کنید که دانشجوی واقعی و با بودجه کافی هستید. مراقب این نوع اتفاقات باشید.

فال تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه چوبدست

خرداد ماهی عزیز، شما در موقعیت قدرت و اقتدار هستید. شما با هوش خود می توانید از پس هر موقعیتی برآیید. امروز خلاق و متمرکز روی کار هستید. خبرهای خوبی از ارتقاء یا ارزیابی وجود دارد. خودت راحت می بینی اعتماد به نفس روحیه شما را بالا نگه می دارد. رویاهای شما و اعمال شما بزرگ هستند. شما این توانایی را دارید که برای خود دنیایی بسازید و از خود نشان دهید.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت امپراطور

تیرماهی جان، رویکرد ثابت شما به چیزها نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. به طور شگفت انگیزی احساسات به عقب برمی گردند و شما با ذهن و تجربه خود کار می کنید. شما بر سنت‌ها، نظام و نظم و انضباط تمرکز می‌کنید و پشتیبان بزرگی برای خانواده یا هر کسی هستید که به شما وابسته است. تمام جزئیات را پیگیری کنید و تمرکز زیادی ایجاد کنید که می خواهید آینده شما به کجا حرکت کند، کلید موفقیت است.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت راهبه اعظم (پاپ بانو)

مرداد ماهی، قدرت شهودی شما امروز بالاست، اما حدس و گمان توصیه نمی شود. در مسائل حقوقی یا مالی باید کارت های خود را از نزدیک بازی کنید. ممکن است احساس کنید که نمی توانید آزادانه نظر خود را بیان کنید و خودداری کنید. ماموریت مخفی، عشق پنهانی یا رابطه پنهانی که می ترسید با هر کسی در میان بگذارید، می تواند مشکل ایجاد کند. در ایمن نگه داشتن اسناد خود بسیار مراقب باشید که می ترسید اطلاعات درز کند.

فال تاروت

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه سکه

شهریور ماهی، شما کار بیشتر، پول بیشتری می خواهید و در این زمان از هر دقیقه استفاده کنید. میل به موفقیت مادی امروز زیاد است. زمان خوبی است که تمام تلاش خود را برای موفقیت در حرفه خود انجام دهید. برخی از شما احساس بزرگی نسبت به مسئولیت مضاعفی که احتمالاً امروز بر عهده شما خواهد بود، دارید. کسانی که در بانک ها، بخش دولتی و دارایی کار می کنند، بهره مند خواهند شد.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت برج

مهرماهی عزیز، سطح استرس به دلیل ضرب الاجل و تعهد بالا خواهد بود. دنبال کردن از طریق پروژه هایی که در حال انجام است نیاز فوری است. ممکن است یک معامله یا محموله اشتباه امضا کنید. تمام جزئیات را قبل از امضا بررسی کنید، اسناد و تمام بندها را با دقت بخوانید. به هیچ شایعه بدخواهانه ای متوسل نشوید. این روز مستلزم آزادی از هر نوع محدودیتی است.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت درویش

آبان ماهی، سطح معینی از دستیابی معنوی وجود دارد. شما ممکن است شروع به ارزیابی مجدد اهداف شخصی خود کنید و مسیر کلی خود را از طریق مدیتیشن، تفکر و خودآزمایی تغییر دهید. شما با درک عمیق تر و معنوی تر به زندگی خود نگاه خواهید کرد و در نتیجه شروع به تغییر برخی از اولویت های خود خواهید کرد. وقت و انرژی را برای کسانی که آماده نیستند یا لایق نیستند تلف نکنید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ماه

آذر ماهی جان، برخی از نیروهای خارجی شما را در همه سطوح تنش می کنند. شما همچنان از نظر روحی ناراحت هستید. برخی از زنان بومی ممکن است باعث ناراحتی شما شوند. روابط با خواهر/مادر/همسرتان ممکن است دغدغه اصلی شما باشد یا ممکن است نگران سلامتی آنها در مورد مسائل بهداشتی باشید. امروز به غرایز خود اعتماد کنید و احساسات خود را در بطن نگذارید، ناراحت و بی قرار نشوید. تعادل خود را حفظ کنید و با جریان حرکت کنید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت ارابه

دی ماهی عزیز، زندگی قرار بود زندگی شود، برج جدی. قرار بود از این لحظه و تمام شکوه زیبایش لذت ببری. تسلیم نشاط کاری که قرار است انجام دهید. به جای مقاومت در برابر تغییرات پویایی که از سر می گذرانید، لذت ببرید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت قدرت

بهمن ماهی عزیز، قدرت شما امروز قابل ستایش است. تنها قدرت جسمانی نیست، سطوح ذهنی، عاطفی و روحی نیز افزایش می یابد. از آنجایی که فردی سخت کوش هستید، می دانید چگونه با استرس و فشار کاری کنار بیایید. شما می توانید برنامه های شخصی خود را دنبال کنید و در عین حال دوستان و خانواده خود را راضی نگه دارید. این زمان برای کار سخت است. اگر با پشتکار و مصمم کار کنید، هیچ مانعی خیلی بزرگ نیست.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه جام

اسفند ماهی ها، شما نسبت به فرد مورد علاقه خود بسیار تطبیق پذیر خواهید بود، حتی اگر کسی بخواهد در رابطه شما دخالت کند و شما را عصبانی کند. شما در سطح عاطفی فردی بالغ و سالم هستید. تصمیمات شما قابل تقدیر و تحسین است. با هر تصمیمی با عزم و انرژی روبرو خواهید شد و در واقع به دیگران اجازه مداخله نمی‌کنید، اما سعی می‌کنید مافوق خود را عصبانی نکنید. خانم ها باید مراقب سلامتی خود باشند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی