کد مطلب: 32121

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد امروز 15 فروردین ماه | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد امروز 15 فروردین ماه | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: د ا ب

تعبیر: در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست از آن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ا ب ا

تعبیر: ایمانت را قوی کن، آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سرو سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

فال ابجد متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ا ا

تعبیر: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی، به آنها عمل کن. به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت میداند برای تو پیش بیاید.

فال ابجد متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب ج

تعبیر: این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد. اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: د د ا

تعبیر: طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

فال ابجد متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ا د ج

تعبیر: طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو، تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس، عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد. با تو رو راست نیست، البته نمی تواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد

فال ابجد متولدین مهر

امروز شما انرژی قابل توجهی در اختیار دارید و مصمم هستید که از این انرژی بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. اگر بیکار هستید با دوستانتان قرار گذاشته و به پیک نیک یا کوهنوردی بروید و یا در یک مسابقه ی ورزشی که برای آماتورها ترتیب داده شده است شرکت کنید. اگر هیچ یک از این برنامه ها جور نشد انرژیتان را در جهت مفیدتری به کار گرفته و گردگیری و نظافت منزل را کمی زودتر از هر سال آغاز کنید. در هر صورت و با انجام هر کاری که این همه انرژی را تخلیه کردید مواظب باشید به خودتان فشار بیش از حد وارد نکنید. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

فال ابجد متولدین آبان

امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره خبرهایی مبنی بر ترفیع رتبه ی خود در محل کارتان و یا یک چالش هیجان انگیز که قرار است پیش رویتان قرار بگیرد به گوشتان برسند. با وجود اینکه شما برای مدتی طولانی در انتظار فرا رسیدن چنین موقعیتی بوده اید، ممکن است در ابتدای امر در پذیرش آن دچار تردید شوید. نکند این تردید و دودلی به خاطر کمبود اعتماد به نفس است؟! اجازه ندهید چنین چیزی جلویتان را بگیرد. این احساس شما موقتی است، اما این فرصت می تواند اثراتی ماندگار روی شما و زندگیتان داشته باشد. پس حواستان را خوب جمع کرده و این فرصت را از دست ندهید. از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید . شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

فال ابجد متولدین آذر

خیلی کم پیش می آید که مسائل مالی مانند قرض گرفتن و یا قرض دادن پول به یک دوستی آسیبی وارد نکنند. امروز اگر کسی از دوستانتان با شما تماس گرفته و تقاضای کمک کرد این موضوع را حتما مدنظر داشته باشید. به نفعتان است که به جای قرض دادن پول به این شخص به او کمک کنید راه بهتری برای به دست آوردن مبلغ مورد نیاز خود پیدا کند. درست است که شما دوست دارید به او کمک کنید، اما مبلغی که شما می توانید به او بدهید مشکلش را حل نخواهد کرد و به احتمال زیاد فقط تبدیل به منبعی برای ایجاد مشکل و درگیری بین شما خواهد شد. بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

فال ابجد متولدین دی

شما در حالت عادی آدم بیش از حد وسواسی و تمیزی نیستید، اما امروز به یک ماشین نظافت بسیار سختگیر و خستگی ناپذیر تبدیل شده اید. شما ذهنتان را این طور تنظیم کرده اید که همین امروز باید همه جای خانه را سر و سامان داده و مرتب کنید و حتی اگر هیچ کسی نباشد که در انجام این همه کار به شما کمک کند هم از این تصمیم خود منصرف نخواهید شد. این همه کار بیش از آن چیزی هستند که شما بتوانید به تنهایی انجام دهید، پس به نفعتان است که اگر اصرار دارید همین امروز همه ی این کارها انجام شوند با یک شرکت خدماتی مطمئن تماس گرفته و تقاضای کمک کنید. گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

فال ابجد متولدین بهمن

امروز شما کمی آشفته و عصبی شده اید. افراد بسیاری را باید ببینید و جاهای زیادی باید بروید، اما انگار به هیچ وجه اوضاع برای خروج شما از خانه مساعد نمی شود. مسئولیت های زیادی در خانه در انتظارتان هستند و این وضعیت برای مدتی به همین منوال ادامه خواهد یافت. البته که کسی نمی تواند شما را در خانه زندانی کند، اما خودتان هم نمی توانید نسبت به مسئولیت هایی که دارید بی تفاوت باشید. در این شرایط بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که هر از گاهی از خانه بیرون زده و به جاهایی که می خواهید بروید و با افرادی که دوست دارید دیدار کنید. درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانیتان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

فال ابجد متولدین اسفند

شما دیشب با این فکر که امروز مجبور نخواهید بود صبح زود از خواب بیدار شوید تا دیر وقت بیدار مانده اید و حسابی در تفریح و خوشگذرانی ناپرهیزی کرده اید، اما امروز صبح چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید یک چیزی پیدا خواهد شد که نگذارد بخوابید و شما را از صبح زود بیدار کند. نتیجه همه چیزی جز سردرد، کسالت و بدخلقی شما نخواهد شد. با این حال و روزی که شما دارید احتمال این که بتوانید کار چندانی انجام دهید خیلی کم خواهد بود و اگر هم کاری را به انجام برسانید به احتمال زیاد نتیجه چیزی که انتظار دارید نخواهد بود. با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی