کد مطلب: 32118

یارانه معیشتی | استعلام یارانه معیشتی با کد ملی | یارانه معیشتی کی واریز میشود

واریز اولین یارانه معیشتی 5 میلیون تومانی دولت به حساب این یارانه بگیران | هدیه 763 هزارتومانی امشب در حساب این دهک ها

دولت به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه اقدام به پرداخت یارانه معیشتی 500 هزارتومانی تا 5 میلیون تومانی برای برخی از دهک ها کرده است.

واریز اولین یارانه معیشتی 5 میلیون تومانی دولت به حساب این یارانه بگیران | هدیه 763 هزارتومانی امشب در حساب این دهک ها

دولت قرار است یارانه معیشتی جدید با رقمی عالی برای یارانه بگیران پرداخت کند. یارانه معیشتی جدید برای دهک های اول تا هفتم واریز خواهد شد. جزئیات یارانه معیشتی جدید را در ادامه با هم می خوانیم.

واریز اولین یارانه معیشتی دولت به حساب یارانه بگیران

هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای نزدیک به ١٦٤ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و ٣٦ هزار یتیم تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.

همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی(ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای ۵۰۰ هزار تومانی به حساب حدود ٢٠٠ هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، همزمان با روز ۲۱ ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان با تخصیص ١٠٠ میلیارد تومان، هدیه‌ نقدی به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای نزدیک به ١٦٤ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و ٣٦ هزار یتیم تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.

یارانه معیشتی 763 هزارتومانی برای این خانوارها واریز شد

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب از توزیع یک هزار و 737 بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

یارانه معیشتی

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، یک هزار و 737 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، هئیت های مذهبی، گروه های جهادی و کمک های خیرین بین خانواده های نیازمند در شهرستان میناب توزیع شد.

صالحی افزود: اقلام بسته های توزیع شده شامل: برنج، روغن، رب گوجه، مرغ، ماکارونی ، انواع حبوبات و ژله بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب بیان کرد: ارزش بسته های معیشتی ماه مبارک رمضان بالغ بر یک میلیارد و 325 میلیون تومان بوده است. ( ارزش هر بسته در حدود 763 هزارتومان می باشد )

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان مردم نوع دوست می‌توانند از طریق درگاه های کد دستوری #0768*8877* در طرح پویش اطعام مهدوی مشارکت کنند.

پرداخت یارانه معیشتی 5 میلیون تومانی از این تاریخ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده و ۱۲ هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه رمضان را فراهم می‌کند.

لطفی افزود: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.( ارزش هر بسته 5 میلیون تومان می باشد)

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی ادامه داد: ۸۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان‌جنوبی فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان این تعداد به ۱۷۵ آشپزخانه برسد.

وی با دعوت از مردم نوع‌دوست و خیراندیش استان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: عموم هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

یارانه معیشتی جدید واریز شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۲۱ هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

روح الله صالحی روز _دوشنبه سیزدهم فرودین_ ضمن تسلیت فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: تا امروز ۲۱ هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ایجاد ۱۳۶ آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان افزود: تعداد میزهای پذیرایی افطار ساده ۲۰۷ عدد و تعداد غذای توزیع شده هم ۱۷۶ هزار و ۸۴۹ پرس بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۳۲ هزار و ۹۷۹ پرس افطاری ساده هم در بین نیازمندان کل استان توزیع شده است.

صالحی با اشاره به فضیلت تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: گسترانیدن سفره برای نیازمندان و افطاری ساده اقدام ارزشمندی است که کمیته امداد در کنار مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌دهد.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی