کد مطلب: 32029

کالابرگ الکترونیکی| کالابرگ الکترونیکی کی واریز میشود| کالابرگ الکترونیکی یارانه

کد دستوری دریافت 880 هزارتومان کالابرگ ویژه نوروز | سرپرستان خانوارها حساب خود را چک کنند + کد دستوری

شرایط استفاده از کالابرگ 880 هزارتومانی با کد دستوری زیر اعلام شد.

کد دستوری دریافت 880 هزارتومان کالابرگ ویژه نوروز | سرپرستان خانوارها حساب خود را چک کنند + کد دستوری

از هفته های گذشته خبرهای خوشی مبنی بر افزایش یارانه کالابرگ الکترونیکی به گوش می رسد.قرار بر این شده است که دولت یارانه جدیدی در قالب کالابرگ الکترونیکی 1 و 2 میلیون تومانی بحساب هر ایرانی پرداخت کند. سوای یارانه کمک معیشت جدید دولت، هر ماه مبلغ 520 هزارتومان در کارت کالابرگ الکترونیکی شارژ می شود.جزئیات جدید از افزایش مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیکی به خانوارها را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

کد دستوری کالابرگ ویژه نوروز 1403

از هفته های گذشته خبرهای خوشی مبنی بر افزایش یارانه کالابرگ الکترونیکی به گوش می رسد.قرار بر این شده است که دولت یارانه جدیدی در قالب کالابرگ الکترونیکی 1 و 2 میلیون تومانی بحساب هر ایرانی پرداخت کند.

از هفته های گذشته خبرهای خوشی مبنی بر افزایش یارانه کالابرگ الکترونیکی به گوش می رسد.قرار بر این شده است که دولت یارانه جدیدی در قالب کالابرگ الکترونیکی 1 و 2 میلیون تومانی بحساب هر ایرانی پرداخت کند. سوای یارانه کمک معیشت جدید دولت، هر ماه مبلغ 520 هزارتومان در کارت کالابرگ الکترونیکی شارژ می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خوزستان ۹ هزار و ۳۵۳ فروشگاه متصل به طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک هستند.

مجتبی ظفری پور با اشاره به استقبال شهروندان خوزستانی و موفقیت آمیز بودن اجرای مرحله اول این طرح در استان، اظهار کرد: اجرای ماه دوم طرح، ویژه ماه مبارک رمضان که شامل دهک‌های اول تا هفتم است از ۱۸ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح مبلغ ۲۲۰ هزار تومان اعتبار حمایتی جهت تامین ۱۱ قلم کالای اساسی به ازای افراد خانوار تعلق می‌گیرد.

ظفری پور با اشاره به جزئیات طرح تشویقی دولت عنوان کرد: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک کاملا اختیاری و جدای از یارانه بوده و به هیچ وجه از یارانه خانوارها مبلغی کسر نخواهد شد.

وی گفت: یارانه‌بگیران دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند با نصب نرم‌افزار «شما» بر روی گوشی همراه خود نسبت به مشاهده فروشگاه‌های اطراف که متصل به این طرح هستند، اقدام کنند.

ظفری پور ادامه داد: در نرم‌افزار «شما» که یارانه‌بگیران می‌توانند آن را از بازار، مایکت و سایت shoma.sfara.ir دانلود کنند امکان مشاهده مانده اعتبار، تراکنش‌ها و سایر اطلاعات خرید وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد: اقلام مشمول طرح شامل پنیر، شیر، ماست، تخم مرغ، مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، روغن، حبوبات، برنج و قند و شکر بوده که یارانه بگیران دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند از هر نوع زیرکالا این ۱۱ قلم خریداری کنند.

وی افزود: جامعه هدف خوزستان نزدیک به سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و بیش از یک میلیون و ۱۱۵ هزار خانوار هستند که بیش از ۹۳ درصد آن‌ها یعنی معادل حدود یک میلیون خانوار خرید داشته‌اند که نشان از موفق بودن طرح دارد، همچنین حدود ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار تراکنش در مدت زمان یک ماه در کل کشور انجام شده است.

کالابرگ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه هدف اصلی طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، تغذیه و خوراک خانواده‌ها است، گفت: اکنون سه قشر جامعه یعنی تولیدکننده‌ها، فروشنده‌ها و مردم از فروش طرح فجرانه منتفع شده‌اند و در استان خوزستان نزدیک به پنج همت خرید انجام شده و ۸۰۰ میلیارد تومان هم اعتبار خرید تعلق گرفته است.

واریز مرحله دوم کالابرگ فجرانه به حساب مشمولان

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه در کارت سرپرستان خانوار‌های مشمول شارژ شده است.

 الیاسی  اظهار داشت: اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ شده و هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان بخرد و ۲۲۰ هزار تومان نیز یارانه تشویقی دولت است.

وی در ادامه افزود: در مرحله دوم این طرح خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم مشمول اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی خرید کالا‌های اساسی علاوه بر یارانه نقدی خود شدند.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اضافه کرد: در این طرح خانوار‌های دهک اول تا هفتم با خرید یازده قلم کالای اساسی شامل شیر، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارانی، برنج، قندوشکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله با اوزان مشخص شده در طرح از یارانه ۲۲۰ هزار تومانی بهره مند می‌شوند.

استعلام کالابرگ فجرانه با کد دستوری موبایلی و برنامه شما

تنها راه اطلاع افراد از تحت شمول طرح بودن، واریز مرحله دوم و یا استعلام میزان باقی مانده کالابرگ الکترونیکی فجرانه استفاده از برنامه شما یا کد دستوری موبایلی است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، نرم‌افزار شما و کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* را در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرستان خانوار مورد استفاده قرار بگیرد.

اطلاع از تحت شمول طرح قرار گرفتن و یا استعلام میزان کالابرگ باقی مانده در حساب سرپرستان خانوار تنها از همین ۲ روش مورد اشاره امکان‌پذیر است و مردم باید مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی باشند.

یارانه کالابرگ 880 هزار تومانی در چه شرایطی قابل استفاده است؟

یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی در شرایطی به طور کامل قابل استفاده است که افراد از تخفیف هر ۱۱ قلم مشمول (ماکارونی، پنیر، مرغ، گوشت، روغن، شکر، شیر و..) استفاده کنند. یعنی دیگر مثل گذشته نیست که فقط از کل یارانه مثلا یک میلیون تومانی دریافتی توسط یک خانوار دو نفره، همه‌ی یارانه حبوبات خرید شده و از یارانه تشویقی هم بهره ببرند. بلکه ۲۲۰ هزار تومان طرح فجرانه مربوط به تخفیف و مابه التفاوت قیمتی کلیه یازده قلم کالای مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی است. یعنی اگر فردی هر یازده قلم کالا را بخرد، ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی‌اش به واسطه مابه‌التفاوت قیمتی پرداخت می‌شود.

گفتنی است؛ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه کالابرگ» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) فعلا تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.با این حساب یک خانواده 4 نفره هم یارانه نقدی 1 میلیون و 600 هزارتومانی دریافت خواهد کرد هم یارانه کالابرگ 880 هزارتومانی.

خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جا به جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست.

خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

شماره تلفن پاسخگو استعلام کالابرگ جدید دولت

این‌طرح از تاریخ 18 اسفند 1402 آغاز شده و تا 17 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت. گفتنی است برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت https://shoma.sfara.ir و یا اجرای کد دستوری *500*1463# قابل دریافت است.

خانوارهای مشمول این‌طرح‌ می توانند مشکلات استفاده از کالابرگ الکترونیک را با تلفن 6369 مطرح نمایند

شماره تلفن 124 وزارت صمت نیز آماده پاسخگویی به مسایل و مشکلات مردم در خصوص مکان های توزیع اقلام کالا برگ می باشد.

منبع: منیبان
آنچه دیگران میخوانند
  • علی عباسی ارسالی در

    واقعا الکیه چرا دروغ 2میلیون و یک میلیون ما که چیزی ندیدم تو یارانه ونعیشتی غیر از ضرر 120هزارتومان نفری دادن باید 120هن از کارتت کم بشه تا بشه خرید کرد با 120هزارتونات 11قام جنس فقط اسم 11قلم رو کاغذ بنویسی میشه بدون برداشتن جنس 500هزارباید داد

  • ق ف ارسالی در

    ۲ م تومن رو لطفا واریز نمایید تا افطاری نون مون با پنیر کامل بشه ، فقط حرف و پیام میاد فقط پرواختهای معیشتی یارانه رمضان یارانه اعیاد ..شعبانیه خدا میدونه دروغ یا راست ما که چیزی ندیدیم، هدیه بیت المال به همسایگان عرب و عجم ارامش زندگی رو از ما گرفته ...

  • عبدالواحد باوی ارسالی در

    220هزار تومان پول دویست گرم گوشته

  • اصی ارسالی در

    مملکت نیست که قانون نداره ،نظارتی هم نیست ،رفتم مغازه از من یک میلیون اضافه کشید برای خرید اجباری

  • حجت ارسالی در

    سلام‌اقادیگه‌بسته‌دیگه‌همه‌فهمیدن‌220هزارتومن‌برایه‌یکنفردادین‌اونم‌چطوری‌دادین‌نداده‌بودین‌بهتربود‌الان‌من‌نتونستم‌بگیرم‌چون‌پول‌هم‌میخان‌منم‌ندارم‌پس‌نمیتونم‌بگیرم‌ برایه‌چی‌اینقدرحرفشودررسانه‌اخبارمیگیدادم‌‌داغون‌میشه‌چرااخه‌وقتی‌که‌نمیشه‌گرفت‌‌چرااینقدرحرفشومیگیدکه‌حاله‌همه‌بهم‌میخوره‌انشلاه‌همتون‌روزبدچی‌بگم‌خیلی‌ازاین‌روزه‌بدترمیبینین‌که‌اون‌موقع‌شایدیادتون‌بیادچرابامردم‌اینکارهارامیکردین‌کارت‌منونگاه‌کنین‌میبینین‌من‌مثله‌شمادروغ‌نمیگم‌220هزارتومنی‌که‌حی‌حرفشومیگین‌مونده‌گفتم‌پول‌میخادگرفتنش‌من‌ندارم‌‌

  • مجاهد ارسالی در

    کالا برگ یا همان فجرانه درآمد خوبی برای فروشگاها شده که مال فقرا رابخورند صاحبان فروشگاها به ازای هر مبلغ که دولت بحساب مردم کذاشته باید پرداخت کنی مثال :اگریک میلیون برات واریز کردن باید یک میلیون کارت راشارژ کنی وبعدن بخری اگر نخریدی مالیات ان یک میلیون رااز حساب شم کسر میشه میگن که ما سودی از ای کار نداریم وقیمتهارابالا بردن

  • حسین ارسالی در

    واقعا مسخره هست من دهک ۸ هستم و از همه چیز محروم ولی در اصل الان نزدیک عید قفل هستم کاش دهک ها را بردارند چون اینکار باعث ایجاد شکاف بین مردم و حکومت می شود چرا که حق هر ایرانی از سهم خود مثل سایرین هست و نباید تبعیض قائل شد

  • صالحی ارسالی در

    آخه پراید ۲۰ م شده ۴۰۰م با حقوق ۷ تومان میشه خرید بعد میگن تورم ۴۰ درصد الاقل حقوق زیاد کنید

  • ناشناس ارسالی در

    من کارتم ازطرف بانک مسدوداست چگونه طرح فجرانه دریافت کنم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی