کد مطلب: 32027

یارانه نقدی | یارانه نقدی اسفند ماه | یارانه نقدی کی واریز میشود | یارانه نقدی شهریور

فوری/ یارانه نقدی اسفندماه امشب در حساب این سرپرستان خانوارها | یارانه 2 میلیونی عید نوروز واریز شد ؟

امشب دور جدید یارانه نقدی اسفند ماه واریز خواهد شد. از گوشه و کنار خبرهایی از واریز یارانه نوروزی به همراه یارانه نقدی به گوش می رسد که در ادامه جزئیات آن را با هم می خوانیم.

فوری/ یارانه نقدی اسفندماه امشب در حساب این سرپرستان خانوارها | یارانه 2 میلیونی عید نوروز واریز شد ؟

وعده های جدیدی درباره افزایش یارانه نقدی مستمری بگیران و اقشار کم درآمد از سوی مجلس داده شده است. یارانه نقدی با رقمی قابل توجه در تاریخ ذکر شده بحساب سرپرستان واریز خواهد شد. جزئیات افزایش یارانه نقدی دهک های کم درآمد را در ادامه با هم می خوانیم.

یارانه نقدی به حساب دهک‌ اول تا هفتم واریز شد

یارانه ها دستخوش تغییر شده است و میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی افزایش یافته است که این خبر خوشی برای دهک های کم درآمد جامعه است.

از طرفی یارانه نوروز و یارانه ماه رمضان از جمله یارانه های معیشتی است که مردم از دولت انتظار دارند. یارانه ماه رمضان سال 1401 واریز شد و سال 1402 واریز نشد. یارانه نوروزی موضوعی است که تا به حال محقق نشده اما دولت با افزایش اعتبار کالابرگ سعی کرده به مردم عیدی بدهد. تازه ترین اخبار درباره یارانه را بخوانید.

تاریخ واریز یارانه نقدی رمضان و نوروز نفری یک میلیون تومان

بر اساس برخی خبرها در سایت های مختلف مبلغ یک میلیون به عنوان یارانه رمضان و نوروز در اول فروردین پرداخت می شود که صحت آن هنوز معلوم نیست. با این حساب اگر دولت اقدام به پرداخت یارانه 1 میلیونی رمضان و نوروز بکند یک خانواده 2 نفره مبلغ 2 میلیون تومان یارانه نقدی مازاد دریافت خواهند کرد.

مشاور معاون وزیر تعاون و رفاه تکلیف مرحله دوم کالابرگ الکترونیکی را روشن کرد.

از آنجایی که در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه رمضان برخی شایعات نسبت به پرداخت یارانه نقدی ویژه ماه مبارک رمضان منتشر شده بود اما در مصاحبه ای مشاور معاون وزیر تعاون از واریز مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز خبر داد.

یحیویی گفت:ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوندکه این اعتبار علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی است . ماه دوم این طرح از ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد این طرح ملی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان تهیه شده است .

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند.

یارانه نقدی

در این اطلاعیه آمده است: «طرح فجرانه» یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنا سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود، به این صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳,۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳/۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت نماید و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰/۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه رمضان برخی اخبار از شایعه پرداخت یارانه یک میلیونی این ماه حکایت دارد.که البته هنوز در این باره به صورت رسمی خبری اعلام نشده است.

یارانه نقدی دهک های 4 تا 9 زودتر واریز می شود

یارانه نقدی سه دهک اول جامعه در حال حاضر واریز شده و قابل برداشت است. با این وجود یارانه سایر دهک ها هنوز واریز نشده و آنها احتمالا باید تا آخرین روز سال برای دریافت یارانه 300 هزار تومانی خود منتظر بمانند.

در دو ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می شود.

یارانه نقدی سه دهک اول جامعه در حال حاضر واریز شده و قابل برداشت است. با این وجود یارانه سایر دهک ها هنوز واریز نشده و آنها احتمالا باید تا آخرین روز سال برای دریافت یارانه 300 هزار تومانی خود منتظر بمانند.

براساس اعلام سازمان هدفمندی، یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد، پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، یارانه مرحله ۱۵۷ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم کل کشور واریز شده و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه نقدی سایر دهک ها کی واریز می شود؟

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ماه بهمن اعلام کرد از این پس یارانه نقدی و معیشتی بر اساس زمان‌بندی‌های جدید واریز خواهد شد. بر این اساس یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی خانوار دهک‌های یک تا سه در بیستم و پنجم هر ماه و یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی سایر خانوارهای مشمول در سی‌ام هر ماه واریز می‌شود.

نکته‌ای که در خصوص زمان واریز یارانه‌های نقدی ماه جاری وجود دارد این است که اسفند امسال ۲۹ روزه است، بنابراین یارانه دهک‌های چهار به بالا باید حداقل یک روز زودتر از موعد مقرر به حساب آنان واریز شود. 

البته با توجه به اینکه یارانه بگیران به یارانه خود برای خریدهای نوروزی نیاز دارند این احتمال وجود دارد که دولت یارانه‌ نقدی را زودتر از تاریخ مقرر واریز کند، اما این تنها در حد حدس و گمان است و آنچه که فعلاً می‌توان انتظار داشت، واریز یارانه نقدی سایر خانوارهای مشمول در ۲۹ اسفند است.

منبع: خبرجو24
آنچه دیگران میخوانند
  • عباس محمد خیرآبادی ارسالی در

    والله چیزی بدست ما نرسید یارانه نقدی عید نوروز برای من واریز نشده اگر به ما تعلق نمیگیره پس به کی تعلق میگیره

    • رضا محمدی ارسالی در

      سلام واسه من یه کارگرآواره شهربه شهرم واسه یه لقمه نون،خودم آواره پسرم اینطوری شرایط باس بدتراین باشه که واریزکنین پس واسه کی ریخته میشه؟اگه موسَلمونین برای شب عیدماتَم دارم چطوری برم شهرمون

    • ناشناس ارسالی در

      میخوام واریزنکنین خداکنه کلا سرمردم میزارین کالا برگ کالا برگ ما مردم فقیر اگرنفری پانصد توکارت بود تا کالا برگ بدن که منطظر کالا برگ نبودیم همون پانصد خودمون شب عید خرید میکردیم اخه چچرا بامردم فقیر بازی میکنید تا پول نباشه کالا بهت نمیدن اگرداشتیم پول کالا میخواستیم چکاردولتم بااین رو میخوا یارانه مردم بیچاره نده که نده چرا گول ما میزنه من شب عید بقران پول یک کیلو شرینی ندارم با بچهام بشینم دلم خوش کالا برگ میدن پول ازمجا بیارم که کالا برگم بدن میخوام ندن

    • ناشناس ارسالی در

      والا.شما.دولت.مردا.فقط.میخایند.ی.مرد.تو.رو.زن.وبچش.خجالت.بکشد.که.بخواهند.کالابرگ.بگیرند.ومردرخانواده.بگوید.پول.توکارت.نیست.میشدشمااین.لطفا.این.کالابرگ.راندیند.نخواستیم.سفره.مون.پرنگ.بشد.شب.عید.به.قول.گفتنی.که.میگد.مسلمونی.همت.بسه.

  • سعید منصوری ارسالی در

    سلام،من هم تا به حال چیزی ندیدم،تازه هنوز برای من 265هزار تومن واریز میشود،آگه میشه بگویید چرا این مبلغ برای من واریز میشه متشکرم

  • احمد رضا مکتوبیان ارسالی در

    این یارانه 2 میلیون تومان فردا شب یا چهارشنبه شب واریز می شود

    • مرضیه مقیسه ارسالی در

      من سر پرست خانواده هستم هیچ عیدی بچه هارو نگرفتم همش دارن میگن عیدی می‌دیم پس کو همش حرف میزنن

  • ایرانی ارسالی در

    جمع کنید کالابرگ مسخرتونو کالابرگ که میری خرید کنی باید قد همونم اعتبار تو کارتت باشه نقد بدین مردم یه خاکی بریزن تو سرشون

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ یارانه اضافی در کار نیست فقط این طوره که اگه ۶۰۰ تو کارت یارانه بزاری بمونه میتونی بری تا ۱۲۰۰ خرید کنی با کالابرگ

  • ایرانی ارسالی در

    چرا حرف یارانه را می زنید دو برج یارانه بند که مستمر بگیر هستم قطع کرده ولی کسی که حساب روزانه او صد میلیون گردش دارد واریز شده ولی آدمها بیچاره نه ومی گویند شما گردش دارید

  • ناشناس ارسالی در

    منم رفتم کالابرگ را خرید کنم که فروشگاه میگه نفری ۵۰۰هزارتومان باید خرید کنی تا بتونی کالا برگ را خرید کنی یعنی یک خانواده ۴نفره باید ۲میلیون خرید کنه تا بتونه ۸۸۰تومن کالا برگ را بگیره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدا آگاهه دهک منو اشتباه زدید مستاحرم شهریه آسایشگاه بچه بی زبون معلول میدم خودم هردو شنواییم مشگل داره نمیشه زنگ بزنم همسرم فوت کرده هیچ وقت به اندازه حقوق کسی کمیته امداد براش واریز میکنن برای من نمیمونه خواهش اینترنتی دهک منو درست کنید به کی بگم بکجا پناه ببرم خودتون لطف کنید ممنونم

  • مهرداد ارسالی در

    یعنی شعور این سیستم میرسه شب عید یه مبلغی به مردم مصیبت دیده در این شرایط تاسف بار پرداخت کنند؟

  • مهران ارسالی در

    من راننده تاکسی هستم، اونهم در شهرستان. در امد من زیر صفر هست" یعنی میزان اصطحلاک تاکسی از درامد بیشتره مثل این شما کار کنی یه چیزی هم از جیب بدی، مثل باتلاق میمونه و بی عدالتی قانونی و نبود قانون کارساز باعث شده که اکثر رانندگان مشکلات عصبی و افسردگی پیدا کنند. حق کسی که زحمت میکشه این نیست، زندگی من به خاطر مسایل مادی از هم پاشید و نمیبخشم چه مسافری که گلایه از بالا بودن کرایه بسیار ناچیز میکنه و چه کسانی که میتونستند کاری کنند و نکردند. یه اسباب بازی که ماشین برقی هست و راننده هم خود فرده و دهه ماشین داره هر کدوم اونها ده برابر ما قیمت دارند، یک لحظه فکر کنید خودرو اسباب بازی که کودکان سوارش میشن ده برابر ما مبلغش هست.

  • احمد ارسالی در

    به من که عیدی ندادن نه لباس ونه کفش ونع چیزی برای خونه گرفتم چون همچی گرون شده هرکی هرکی شده هرکی هرقیمتی دلش بخوادمیده قبلا خیلی بهتربود الانم هیچکس اصلا پیگیری نمیکننن برای گرونی ها خدایش یکم باخودتون فکرکنید من جون مجرد ۱۰۰هزارتومن ندارم حتی جمعه هاهم میرم سرکاربخدا هیجانمیتونم برم چون یک روزسرکارنرم همون ۱۰۰هزارتومنم ندارم من دوبارازدواج کردم طلاق گرفتم بخدا این طلاقها ازکجاهستن فکرمیکنیدهمش ازبی پولیه روزی ۳۵۰تومن میگیرم باید یک هفته کارکنم تا بشه ۲تومن تابرم یک کیسه برنج ویک روغن ۵کیلویی بگیرم شاید یکم قندبهم بدن من که دیگه ناامیدم اززندگیم بخدا ۲۸سالمه آرزوی یک وسیله حتی موتوردارم نمیشه بخدا پول جم کنم تا یک وسیله برای کاربگیرم خاطره شده برای ما دهی ۷۰یا ۸۰ یی ها چون هرکی هرقیمتی دلش میخوادمیده خواهش میکنم از مسئولان عزیز یکم سخت گیرترباشن ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    این یارانه عیدی کی میگن کی میریزین به حساب کارگرم اجاره نشین عیدشرمنده زن،وبچم شدم والله اگه حرفتون درسته خوب همین حالا به حساب مردم زبون بسته بریزین تا یه کیلوشیرینی واسه بچشون بخرن شب عید.خوشابه حال شماهاکه ماهی خداتمن حقوق میگیرین وخبر از قشر ضعیف ندارین یادم نمییاداخرین بار کی گوشت بردم خونم بچم میگه چرانمیخری نمیدونم چه جوابی بهش بدم

  • عبدالله پارسایی ارسالی در

    امروز 29اسفندیارانه منه مستمری بگیر را نریختند چرا ومن یارانه معیشتی را اصلا نگرفتم و خواستم از دولت اینه معیشت مارا نقدی بدهید که لااقل بتوانیم دارو ودرمان دردمان را تامین کنیم فکر فروشگاه‌های زنجیره‌ای خودتان نباشید مادرحال روز مرگی هستیم وبه استقبال عزراییل میرویم

  • حسین اززاهدان ارسالی در

    غزیزان اگه پول یارانه رونقدمی خوایین کالابرگ نگیرین من ماه قبل کالابرگ گرفتم یارانه بهمی من روقطع کردن ویارانه خانوارم روندادن این دروغ میگن فجرانه یا مضاعف وجداازیارانه هست بدروغ میگن مضاعف

  • علی ارسالی در

    سلام نظر دوستان رو خوندم همه مشگل دارند چرا باید برای ۲۲۰تومان ۵۰۰خرید کنی بنظر من طرف دلش میخواد ۲۲۰تومن رو بخره اگر کارشناسی که نمیتونه نظر بده همون مبلغ رو مثل یارانه بریزه تو کارت بعد از عید نفری۷۰۰بدن که هر کس هر چی خواست بخره

  • ناشناس ارسالی در

    تا این لحظه آخرین روز سال دهک های چهار به بالا واریز نشده جهت اطلاع آبادان بانک ملی

  • نورمحمدی ارسالی در

    خدایا شکر یک خبر گزاری اخبار را واضح نوشته است بسیار خوب که مطالب کوتاه ومفید بیان شود واز تکراری بودن جلوگیری شود همچنین دروغ ننویسند درود برکارگزاران خبر گزاری

  • ناشناس ارسالی در

    هموز به ما اصل نپرداختند تا به فرع برسد ما همان یارانه نقدی بریزید

  • Shahin ارسالی در

    خودتی بوخودا......

  • مسعود اکبری ارسالی در

    اگر قراره برای عید و رمضان پول بدین زودتر بدین چونکه من هنوز حتی نتونستم لباس و کفش یا چیزی برای بچم بخرم بخاطر خدا هم شده عیدی دهک‌های ضعیف رو زودتر بدین من پیش بچم شرمنده شدم که میگه بابا پس کر برای عید برام خوراکی و اسباب بازی میخری . اگر واقعا مسلمان هستین و از خدا که قبولش دارین اون دنیا باید جوابگو باشین البته این دنیا به کنار که همش دروغ میگن اونجا دیگه نمیتونن سر خدا و فرشته ها کلاه بذارن

  • حمید کاظمی ارسالی در

    ماکه کارت عابر بانک نداریم چه،خاکی بریزیم سرمون این،دومرحله کالا برگ نتونستم استفاده بکنم چون سال ۹۳چک برگشتی داشتم وهیچ شکایتی ازم نکردن ولی بانک کارت صادر نمیکنه یه فکری بحال ما بکنیدماهم زن دوتا بچه کرایه خونه داریم حداقل بگین واسه سه ماه کارت صادر کنن که،هم از کالا برگ استفاده کنیم هم بریم دنبال کارهای چک امام انسانیم..الان بیشتر دهک‌های ضعیف هستند لی ابرو داری میکنن

  • حبیب ارسالی در

    همش مردم سر کار می‌گذارند ما ۶نفر هستیم باید ۳میلیون تو کارت داشته باشیم تا بتوانیم یک میلیون سیصد هزار تومن خرید کنیم اونهم کالایی به قیمت گرانتر وقتی حساب میکنیم پولی که دولت داد رو هوا شده وبه سود فروشگاه رفته وسرمان بی کلاه مانده در کل اشتباه میباشد

  • سواری ارسالی در

    سلام بنده گارگرم و خیلی خیلی شرمنده بچه هام ،مستاجرم بخدا تنها ی چیز نیاز دارم که اگر داشته باشم نه یارانه میخوام نه عیدی اون هم تو ی شرکت استخدام بشم تا شرمنده بچهام نشم

  • ح ص ارسالی در

    من پرونده بهزیستی دارم بیمارخاص هستم وجزودهک هشتم هیچ امتیازی برامن نیست این کار دولت باعث تفاوت بین مردم شده اگرکمکی هست باید به همه یارانه بگیران تعلق بگیره اما دولت وقتی نیاز به مردم داره همه یکسان ولی وقتی نیازندارن فقط دهک یک تا سه یا یک تا هفت این انصاف نیست

  • ناشناس ارسالی در

    یا انه اصلی که بهر ایرانی ۵۰۰۰۰۰۰تومان است را بریزید ارض ۴۲۰۰ برداشتید که به ماها یارانه بدهید پس کو معادل ریالی اش ۱۴۲۰۰۰هزار میلیارد تومان می شود دولت فقط از آن مبلغ ۲۲۰۰۰ هزارمیلیارد را در طول سال یارانه می دهد و ۱۲۰۰۰۰میلیارد اش کجا می رود تازه دلار الان ۶۰۰۰۰هزار تومان است دولت باید به هر نفر مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰میلیون تومان یارانه بدهد نه ۳۰۰ تومان ما تفاوت اش را کی پرداخت خواهد کرد آلن شب عید است همه احتیاج دارند چرا پرداخت نمی کنید منتظر چی هستید که یک نفر دیگر از راه برسد و ۳۰۰۰میلیارد دیگری بدهید برود برای خود اش ان ور آب جزیره بخرد بترسید از اه مظلومان که در این شب عیدی سر بی شام به بالش می گذارد

  • فرزانه یوسفی ارسالی در

    سلام والاهمه دلخوشی ما به این یارانه بودکه این ماه قطعش کردن به خدا این شب عیدی نه مواد غذای نه پول داریم که چیزی بگیریم هیچ راه درآمدی هم نداریم پس خرجی مابایدازکجابیادبا یک شوهرمریض حال که الان ۲۰سال هست مشکل ریه داره حتی پول ندارم کفسول اکسیژن پرکنم لطفا فکردرست وحسابی برامون بکنید ممنون میشویم

  • مهدی ارسالی در

    واریز لحظه آخری که قیمت ها وحشتناک شده ، به چه درد میخوره ، از بیستم به آخرماه موکول کردند
    فعلا دهک پایین ها با عیدانه و فجرانه خوب خرید کردند

  • مهیا ارسالی در

    اگه میخان عیدی بدن دولت ۲برابر از ما می گیرن 🤣

  • ناشناس ارسالی در

    خداشاهده انقدربااین گرانی اززندگی سیرشده ام فقط خدابدادم برسه با۲تابچه ۱۰۰ساعت اضافه کاری ۱۰ تومان گرفتم وبیست روزهست بعلت دیسک کمرنمیتونم بلندشم ..اگرخودکشی کنم ان دنیامکانم اسفل السافلین هست ولی بازهم هم بهتره ازاین زندگی باذلت

  • رضا ارسالی در

    ناعدالتی بیدادمیکنه

  • محمد ارسالی در

    سلام سال نو مبارک از خدا می خواهم سال نو سال ارزانی باشد چونکه قشرضعیف رمقی برایش نمونده باور کنید این روش کالا برگ اشتباه است حالا دولت می خواد کاری درحق مردم ضعیف بکنه ولی این پول که دولت برای قشرضعیف میده فروشگاه ها طوری برنامه ریزی کرده اند وجنس راگرون کرده اند که همش می‌ره به جیب این کسبه بی انصاف خودتان درکل مغازه ها بررسی کنید متوجه میشوید که به نام ما وکام سرمایه داران است

  • عبدی ارسالی در

    سلام اوایل پرداخت یارانه گفتند اول هر ماه پرداخت میشود و بعد از مدتی به ۱۵ همراه معوق گردید و و باز بعد از چند وقت به ۲۰ همراه موکول شد و الان هم که به پایان هر ماه موکول شده است ، نتیجه اینکه تمامی مردم دقیقا یکماه یارانه از دولت طلبکار هستند ، که با موکول کردن به تاریخ‌های بعدی انجام شده است ،

  • ناشناس ارسالی در

    به پول دارا تعلق میگیره چرت میگن

  • نازنین ارسالی در

    خداکمک همه بنده هاش بکنه فقط بایدباخدادرددل کنیم

  • پروانه افژول ارسالی در

    سلام خسته نباشیدبارانه سه نفری کی به حساب میریزید خیلی منتطر یارانه هستم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خسته نباشید ما که توان یک کیلو شیرنی را نداریم چه کار کنیم خدایا به دادمون برس

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من مستاجرم اجاره این ماهو ندادم منوزده جز دهک ۸ آخه. نه ماشین بنامم است نه خونه آی خداوکیلی ظلم در حق ماست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام کی صدای ما رو می‌شنوه دهک ما رو زدن 8 زنگ زدم میگم بر چه اساسی زدین میگن اعتراض بزن سالی دو بار برسی میشه میگم الان چکار کنم میگن کاری نمیشه کرد به همین راحتی بخوریم انشالله که پس بدین

  • مسلمان ارسالی در

    کدوم کار اینا رو حساب کتاب بوده این یکی باشه اینا همش حرفه اول جیب خودشون بعد ته مونده برای بیچارهها

  • ناشناس ارسالی در

    بابا جمع کنید بی عدالتی تا کی بترسید از آه فقرا

  • ایرانی ارسالی در

    بابا التماس بسه ناله بسه اینه هیچ توجهی نمیکنند خودشان این بلاها را سر ما آوردند بهتر از من و شما به همه مشکلات مردم واقفند اینها برای همین آمدند که ایرانیها را ذلیل کنند ماهم که خوابیم ما خانواده 3نفری باید 1/500تو کارت داشته باشیم تا بن
    تونیم از660تومان فجرانه استفاده کنیم و چون نداریم نمیتونیم تمام

  • ناشناس ارسالی در

    امروز رفتم به خیال خودم کالابرگ بگیرم اون هم به اسرار همسرم .وقتی شنیدم که هرنفر۲۲۰تومن دولت ریخته باید معادل همان به ازای هر نفر همین مقدار هم باید پول پرداخت کنی .آقایان دولت آنقدر منت نگذارید به خدا حق این ملت این نیست .شما سرسفره این ملت نشته اید و دستتان توی جیب این ملت است لطفا نمک نخورید ونمکدان بشکنید .!؟ به خدا این روزها بدجوری شرمنده زن وفرزندانم شده ام .الهی از هر دستی که می‌دهید ازهمان دست پس بگیرید.

  • حسن ارسالی در

    خواهشمندم بجای کالا برگ مثل یارانه نقدا پرداخت کنید چون مردم برابر مبلغ کالا برگ شما پول ندارند و از طرفی مغازه دارها سر مردم کلا می‌گزارند متشکرم

  • جلالمنش ارسالی در

    یارانه اسفند اصلن برای من و فرزندانم واریز نشده ، سود سهام عدالت هم نصف واریز شده بود . من یک زن و سرپرست خانواده هستم .آن قدر در این دو ماه وعده های زیاد دادیدکه چه ؟ اون از عیدی ، اون از سهام عدالتتون و امروز هم آخرین ساعات سال است که خبری از یارانه نشد . فکر کرده بودم این ماه با ت جه به رمضان و نوروز سر وقت واریز می‌شود ولی تا به حال که از همه جا کم آوردیم. عید شماست فقط بی درد ها

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام وسپاس..برای مجردین مستمری بگیر هم مزایایی در نظر بگیرید امروز یارانه منو نریخته اند ۲۹ اسفنده...این شب عیدی اقل کم یه جعبه شیرینی زولبامیه وچیزهای ارزان قیمت دیگری بخرم..ممنون از الطاف تان..یاحق...

  • یوسف ارسالی در

    واقعا حق این مردم چشم انتظاری این یارانه باید باشد

  • ناشناس ارسالی در

    رفتم برنجی بخرم نقدی فروسگاهی ۵۵۰ هزار بود تا اسم کالا برگ بردم هر جا رفتم ۶۵۰هزارتومن میدادن این عدله ۱۰۰هزار روی یه کیسه ده کیلویی برنج بالا سود بگیرن

  • علی ارسالی در

    ایا خودکشی واقعا عذاب اخرت داره بهتر از این زندگی افزار نیست

  • ناشناس ارسالی در

    منم با سه تا بچه شغل کارگری که جز دهک هشت قرار گرفتم با کلی بدهکاری بی خونگی تو این شب عیدی منتظر یارانه سیصدتومنی هستم هنوز امید وارم برامون بریزند تا بتونم برا بچه هام شیرینی و میوه بگیرم ولی هر چی کارتم چک میکنم هنوز پاریز نشده یارانه بهمن هم برامون واریز نشد اخه این چه عدالتی هست به کجا باید پناه برد 😔😥

  • ناشناس ارسالی در

    دا واپسین ساعتای اخر سال منی که سخت محتاج این یارانه هستم جز دهک هشت به شمار امدم با سه تا بچه قد ونیم قد خدا بدادمون برسه اخه چرا حقمون از کی بگیریم به شدت فکر خود کشی هستم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام یارانه ماروواریز نکردن خودمون هم مستجریم بااین وضیعت یک ماه که برنج نگرفتیم این همه دارین از عدالت حرف میزنین کو نمی بینیم عدالت

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاً فکر مردم فقیر بدبخت ندار باشید گرامی بیداد داره می‌کنه تو بازار میریم برای خرید جرعت خرید نداریم من خانه دارهستم دونفر بیشتر نیستیم من و همسرم یک کیلو نخود سبز ویک کیلو کوچه فرنگی ویک کیلو سبزی خورشت خریدم شده یک کیلو سیزمبنی همش شده سیصده پنجاه هزار تومان یارانه به جای نمی‌رسه باید قرار برخورد که چی

  • ناشناس ازسیستان وبلوچستان ارسالی در

    سلام ریس سازمان یارانه آقا سید بار اول کالابرگ فجر انه ازباردوم خیلی بهتر بود بااینکه اگرنقدبه ملت بدهید خیلی بهتر است هرکس هرچقدر دلش خواست به ملت جنسشو انداخت ولی باردوم رفتیم فروشگاه گفت نفری ۵۰۰۰۰۰هزارتومن باید توحساب باشد تا بتوانی خرید کنی ما ازکجا بیاریم این شرط دیگه چیه نکند چشمتون به مبلغ یارانه نقدی دوخته اید وبرایش نقشه کشیده اید 😞بخداملت رانابود کردید گریه مردم بدبخت درآوردید چرا؟تواین شب عیدی بجای که ازمشکلات ملت بکاهید برعکس اضافه می کنید ملت بخصوص دهک یک تا هفتم یارانه خود رانقدی می خواهند که هرچه دوست دارند خرید کنند بعضی ها مثل ما کرایه خانه داریم وآب وبرق این یارانه که به ما می دهید اضافش می کنیم پول همین آب وبرق وکرایه خانه می دهیم وکالابرگ دوم من که خرید نکردم وخرید هم نمی کنم چونکه ندارم پول اضافه کنم بهش پول یارانه نقدی که گفتم بهش احتیاج دارم آقا تورا به جدت مردم اذیت نکنید خوبیت ندارد مردم دل شکسته ایران رو اذیت کنید این ملت برشما حق دارند.

  • محمدرضا خلیل دوست ارسالی در

    سلام ،بخاطر ،نداشتن موجودی داخل کارت ،از کالا برگ نمی توانم استفاده کنم ،مریض توخونه دارم ،فاقد بیمه کارگر فصلی ،امپول آزاد ،برای مریضم به سختی گیر میارم کالا برگ ،مبارک دولت ،۲۲۰هزارتومان ،دیگه منتی ندارن ،مردم به گدایی،بردن ،مسعولین محترم این نظرها را بخوانند ،بعد اختلاس کنند ،هرروز،گند یکیش بالا میاد،متاسفم برای دولتمردان ،که حال روز مردم را نمی بینند ،

  • سمیه ارسالی در

    منکه فقط خوندم وگریه کردم چیزی ندارم بگم انقد که این دردا زیاد بود درد خودمو فراموش کردم هیچی نمیشه گفت تا دنیا دنیاست وضع همینه اما شک ندارم خداهست واسه همتون ناراحت شدم خودمم خیلی ناراحتم کاش کاری واسه تک تکتون میتونستم بکنم

  • ناشناس ارسالی در

    کلاغ.رفته.راه.رفتن.کبک.یاد.بگیره.راه.خودشم.یادش.رفت.تورا.خدا.همون.پول.مارو.بدین.خودرمون.میریم.خرید.میک‌ونیم.چه.کارشناسی.کجا.درس.خونده

  • اسماعیل ارسالی در

    با سلام من ۵ تا فرزند دارم مستاجر هستم دو ماه هست یارانه منو نمیدن، یک کارگر گذری ازکجا باید بیاره ،واقعا این هست ملیت ،نه یارانه نه سهام عدالت مگه ایرانی نیستیم ،چرا مردم فقیر باید همیشه زیر پا باشن،این یارانه تشویقی برای مردمی خوبه که اوضاع مالی خوبی دارن ما که نداریم باید بزاریم بسوزه،درک کنید مسولین محترم لطفا

  • ناشناس ارسالی در

    آقای ریسی قول انتخاباتیش این بود معیشت مردم درست کنه که بدتر کرد ما نمی‌فهمیم تورم نقطه به نقطه پایین آمده رشد اقتصادی بهتر شده اینو به دورغ وتبلیغ می‌گویند گرانی بی داد میکنه قبل ریسی کالایی که ۵۰۰۰۰۰ تومان میخریدی الان با یک میلیون نمیشه خرید پس این رشد اقتصادی پایین آمدن تورم کو همش جنبه تبلیغاتی دارد آن بالا نشستن حرف میزنن بیایید از مغازه سوپری یا فروشگاه زنجری خرید یک روز بکنید نسبت به حقوقت متوجه میشد تورم پایین نیامده بالا رفته پول بی ارزش شده اقتصاد خراب خرابتر شده شما بالا هرچه بگو اقتصاد بهتر شد حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه به داد ملت برسید اگر مسلمانید تورم ۴۸ درصد هست حقوق ۱۰ درصد افزایش میده ۳۰ درصد کسری در زندگی از کجا جبران کنیم آقای ریسی با دویدن کار حل نمیشه یجا بیاست مشکل مردم حل کن دخل خرج مردم بخونه این توقع زیادیه است که مردم از شما انتظار دارند

  • ناشناس ارسالی در

    وای خیلی زیاده ما با1 تومان یخچال رو پر میکنیم واقعا زحمت کشیدید این همه پول ما ملت میره کشورهای دیگه این همه اختلاس میشه بوجه کشور خالی میشه بعد 1 تومان میخوان بریزن اونم در حد حرف فقط

  • نازی ارسالی در

    عید فقط مال پولداراست،
    هر موقع پول داری همون روز هم عیده ودلت خوشه
    نه آدمهایی مثل ما که از غصه نداری ،قلبمون به درد اومده

  • محمدنادری ارسالی در

    سلام چرا برای ما پس نریختن یارانه برج 12

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدا ازتون نگذره من تحصیلدار شرکتم از وزارت کار هم کمتر میدن من دهک نهم زدن دختر دانشجو دارم کالابرگ ندادن هنوز هم یارانه منو نریختن تورو خدا رسیدگی کنید

  • امیر فرزین ارسالی در

    یارانه اسفند ماه واریز نشده قرار بود ۲۹ اسفند واریز بشه الان ۱ فروردین هنوز واریز نشده لعنت به بی عدالتی

  • احمد ارسالی در

    عیدی که هیچی یارانه اسفند ماه رو هم خوردن رفت. یه سامانه شکایت گذاشتن که تازه بررسی کنن ماه بعدی رو بدن یا نه. یعنی یه ماه در میان پولتو بخورن واسه ماه دیگش باید شکایت کنی نه اون ماهی که پولتو خوردن.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی