کد مطلب: 32022

وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

آغاز واریز 3 وام قرض الحسنه 20 تا 500 میلیونی برای یارانه بگیران | فوری و با کارمزد 4 درصد وام آنلاین از دولت بگیرید

شرایط استثنایی و آسان دریافت سه وام قرض الحسنه 150 تا 500 میلیون تومانی برای همه مردم اعلام شد.

آغاز واریز 3 وام قرض الحسنه 20 تا 500 میلیونی برای یارانه بگیران | فوری و با کارمزد 4 درصد وام آنلاین از دولت بگیرید

بانک ملت طرح وام قرض الحسنه به نام «شایان» را تدارک دیده که براساس آن شخص این امکان را دارد تا با ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه، وام 500 میلیون تومانی دریافت کند.

افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداقل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند.

البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 18 درصدی و در نظر گرفتن حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان می‌رسد.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک دی

بانک دی برای این که بتواند ترازنامه مالی خود را مثبت کند، دست به عصا حرکت کرده و تنها ۳۰ درصد از سپرده های خود را تبدیل به تسهیلات کرده است.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی است در گزارش زیر وضعیت تسهیلات قرض الحسنه این بانک را بررسی کرده‌ایم:

بانک دی در جذب سپرده از مشتریان خود موفق نبوده و در ۹ ماه اول سال جاری تنها ۵۳ هزار میلیارد تومان سپرده داشته که میزان اندکی است، این سپرده نسبت به انتهای سال ۱۴۰۱ تفاوتی نکرده و نشان می‌دهد مردم سپرده جدیدی را در این بانک ثبت نکرده‌اند.

تسهیلات اعطایی این بانک ۱۶,۷۳۸ میلیارد تومان بوده که ۳۰ درصد از منابع سپرده بانکی است، بانک به علت ساختن زیان انباشته در سال‌های قبل موجودی نقد بیشتری را نگه داشته تا در زمانی که سپرده گذاران بخواهند بتواند به زودی حساب را تسویه کند.

رفتن به سمت سودسازی بیشتر یکی از دلایلی است که باعث شده بانک برنامه قرض الحسنه را برای سال ۱۴۰۳ شروع کند.

برنامه جدید بانک دی برای وام قرض الحسنه

بانک دی برای رهایی از زیان انباشته و ارائه تصویری بهتر از گذشته این واقعیت را دریافته است که در شرایط فعلی تسهیلات قرض الحسنه برای مردم جذابیت دارد، این تسهیلات برای بانک نیز صرفه اقتصادی داشته زیرا بابت سپرده‌ها سودی پرداخت نمی‌کند، از دو روز گذشته پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

وام قرض الحسنه

در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی و‌‌‌ حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره‌مند شوند.

مدت سپرده گذاری برای دریافت وام در این طرح، به درخواست مشتری، حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بین ۶ تا ۶۰ ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است. حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارمزد وام نیز ۴ درصد محاسبه می‌شود.

جذب سپرده بیشتر از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان با صرف کارمزد ۴ درصد می‌تواند وضعیت بانک را بهتر کرده و از زیان آن کاهش خواهد داد و بانک برای رهایی از ماده ۱۴۱ این اقدام را اجرایی کرده است.

وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود

طرح خرید اعتباری در قالب بیشتر از ۴۵ روز و اقساط بلند مدت با مبلغ بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

 مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت به ایسنا گفت : در حال حاضر اعتبار طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای هر فرد ۲۰ میلیون تومان است، اما با مذاکراتی که با دو بانک جدید انجام شده، احتمالاً بعد از عید اعتبار تا ۱۵۰ میلیون تومان با اقساط نهایتا تا شش ماهه اضافه می شود.

محمدحسین قمری ضمن بیان اینکه طرح عید تا عید به صورت پایلوت یا آزمایشی برای نوروز اجرا شده و احتمال تمدید این طرح وجود دارد، گفت: این طرح خرید اعتباری در قالب بیشتر از ۴۵ روز و اقساط بلند مدت با مبلغ بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

در حال حاضر اعتبار این طرح برای هر فرد ۲۰ میلیون تومان است، اما احتمالاً بعد از عید اعتبار تا ۱۵۰ میلیون تومان با یک سفته الکترونیک به عنوان ضامن و بدون سود پرداخت خواهد شد.

به گفته وی تاکنون ۵۰۰ هزار نفر وارد فرایند اعتبار گرفتن شدند و حدود ۳۴ تا ۳۵ هزار واحد صنفی به این طرح اضافه شدند تا محصولات خود را به صورت اعتباری به شهروندان عرضه کنند. چند پلتفرم فروش آنلاین هم در این طرح حضور دارند.

واحدهای صنفی بیشتر در حوزه کالاهای تند مصرف، پوشاک، کیف و کفش، موبایل، لوازم الکترونیک، لوازم خانگی و سایر خدمات مانند خدمات دندانپزشکی و گردشگری هستند.

وام قرض الحسنه عید تا عید بدون ضامن و وثیقه و بدون سود است

قمری با بیان اینکه دریافت اعتبار در طرح عید تا عید بدون ضامن و وثیقه و بدون سود است، تصریح کرد: تامین مالی این طرح از سوی اصناف انجام می‌شود و واحد صنفی می‌پذیرد که با تضمین دولت و بانک پرداخت پول به صورت اقساطی انجام شود و به همین دلیل هم وام بدون سود است و خلق نقدینگی هم انجام نمی‌شود.

گفتنی است پیش از این اتاق اصناف ایران اعلام کرد که با هدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال جاری و همچنین افزایش قدرت خرید عموم مردم و اقشار مختلف کشور، طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این راستا و بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان اتاق اصناف ایران و یکی از بانک‌ها، مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» درنظر گرفته شده و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی