کد مطلب: 32013

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

خبر فوری تعطیلی مدارس کشور فردا 27 اسفند | مدارس کدام شهرها فردا تعطیل خواهند شد ؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و همچنین ورود سامانه بارشی سیل آسا و سرمای شدید منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 27 اسفند 1402 خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس کشور فردا 27 اسفند | مدارس کدام شهرها فردا تعطیل خواهند شد ؟

تعطیلات عید یا سال نو از دیرباز در ایران مرسوم بوده است و وزارت آموزش و پرورش نیز معمولا چند روز قبل از شروع سال نو اقدام به برنامه ریزی برای تعطیلی مدارس می کند. معمولا این تعطیلی برای عید نوروز هرساله از اواخر اسفند ماه اعلام می شود که با توجه به تعطیلات پیشبینی نشده و اضطراری آموزش و پرورش در سال جاری، احتمال تعطیلی زودتر از موعد مدارس برای سال نو بسیار کم می باشد. اما سوال بسیاری از دانش آموزان این می باشد که مدارس برای عید کی تعطیل می شود؟

طبق تقویم شمسی سال ۱۴۰۲ روز‌های قبل از ۲۹ اسفند مربوط به روز‌های شنبه تا دوشنبه ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود. عده‌ای از خانواده‌ها را بدلیل ترافیک روز‌های قبل از عید و رفتن به مسافرت و درگیری خانه تکانی هایشان، دانش آموزان خود را از رفتن به مدرسه باز می‌دارند، باید دید که باتوجه به تعطیلات ضروری و برنامه ریزی نشده امسال که به دلیل آلودگی هوا و برودت هوا ایجاد شد و دانش آموزان حسابی از درس و مدرسه حضوری دور بودند باز هم چند روز قبل از عید مدارس تعطیل اعلام خواهد شد یا خیر؟ و مسئولان اداره آموزش و پرورش چند روز قبل از عید سال نو را تعطیل اعلام خواهند کرد؟

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

طبق گزارش هواشناسی باش باران و برف و وزش باد شدید در اغلب نقاط کشور رخ خواهد داد. با این همه هنوز از تعطیلی مدارس خبری نیست.

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف امروز در برخی مناطق کشور از جمله نوار غربی، مرکز و سواحل دریای خزر خبر داد و اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواسط هفته، روز چهارشنبه (یکم فروردین) برای تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب‌غرب بارش پیش‌بینی شده است.

تعطیلی مدارس

با نزدیک شدن به عید نوروز بسیاری از دانش آموزان خواستار تعطیل مدارس شده اند و معتقد هستن فردا یکشنبه 27 اسفند 1402 مدارس باید تعطیل شود خبر رسیده که دانش اموزان باید تا 28 اسفند به مدرسه بروند و در صورت عدم حضور در مدرسه غیبت خواهند خورد این در حالیست که برخی از دانش اموزان به صورت خودجوش اقدام به تعطیل مدارس کرده و با هماهنگی یکدیگر سعی کردند که مدرسه را تعطیل کنند.

هرساله در هفته اخر اسفندماه مدارس به اصطلاح تق و لق میشود و دانش آموزان تمایلی به رفتن به مدرسه ندارند در حالی که آموزش و پرورش رسما مدارس را تا 28 اسفند دایر اعلام کرده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه ۲۶ اسفند) در جنوب‌غرب، برخی مناطق غرب و شمال‌غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در قزوین، البرز و تهران، مناطقی از سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش‌بینی شده است.

فردا (یکشنبه ۲۷ اسفند) در برخی نقاط واقع در شرق و شمال‌شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

روز دوشنبه (۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور بارش در نوار غربی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی و در غرب سواحل دریای خزر آغاز می‌شود. شدت بارش‌ها در غرب و شمال خوزستان خواهد بود.

روز سه‌شنبه (۲۹ اسفند) بارش‌ها در نیمه غربی کشور تشدید شده و مناطقی از جنوب کشور را نیز فرا می‌گیرد.

روز چهارشنبه (یکم فروردین) سامانه بارشی با حرکت سمت شرق، تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب‌غرب را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود که شب وزش باد شدید می‌شود.

فردا نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با ورزش باد و در شب غبار رقیق برای تهران رخ خواهد داد. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۱ و ۱۶ درجه سانتیگراد است. 

منبع: شبونه
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی