کد مطلب: 32008

مدیران خودرو | مدیران خودرو اقساطی| مدیران خودرو قیمت| مدیران خودرو فروش

مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ با 750 میلیون تیگو بخرید | آغاز فروش اقساطی 4 محصول جوان پسند مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه + لینک ثبت نام

دور جدید فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه عید نوروز و عید فطر بدون قرعه کشی و با قیمت بسیار استثنایی آغاز شد.

مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ با 750 میلیون تیگو بخرید | آغاز فروش اقساطی 4 محصول جوان پسند مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه + لینک ثبت نام

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

ثبت نام مدیران خودرو با شرایط اقساطی آغاز شد

 

ثبت نام مدیران خودرو با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه آغاز شده است. جزییات جدیدترین فروش اقساطی مدیران خودرو را در ادامه بخوانید.

فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی های فونیکس است. جزییات را در تصویر زیر بخوانید.

مدیران خودرو

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی خودرو می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

مدیران خودرو

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

مدیران خودرو

بررسی چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو

در زمستان 1396 یا 2017 بود که شاسی بلند چری تیگو 8 برای اولین بار رونمایی شد، یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با قابلیت حمل 7 سرنشین که با تایید شرکت خودروسازی چری، در ماه مارس 2018 راه اندازی و به بازار عرضه شد.خودروی شاسی بلند چری تیگو 8 که پیش از این تحت عنوان "چری T18" شناخته می ‌شد، به نوعی بزرگ‌ ترین عضو خانواده "تیگو" به شمار می ‌آید که از لحاظ ابعاد و اندازه باتوجه به نام گذاری اتومبیل، در یک کلاس بالاتر از خودروی شاسی بلند چری تیگو 7 قرار می ‌گیرد که سال هاست شاهد حضور آن در بازار کشور هستیم، ولی حالا چری تیگو 8 پرو برای عرضه در بازار کشور عرض اندام کرده است تا در مقابل رقبای تازه وارد بازار کشور قرار گرفته و نگذارد که بازار خودروهای کراس اوور از دست چری و مدیران خودرو خارج شود.چری تیگو 8 سال 2018 میلادی راه اندازی و به مشتریان عرضه شد، اما نسخه ارتقا یافته و جدید آن با پسوند Pro به تازگی راه اندازی شده و با پیشرفت های خوبی که در بخش های مختلف خود تجربه کرده، سعی دارد تا بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده و سهم خود را از فروش بازار خودرو افزایش دهد.همگام با بازارهای جهانی، چری قصد دارد تا محصول جدید خود را با همکاری شریک قدیمی خود یعنی مدیران خودرو، در بازار ایران هم عرضه کند و به تازگی خبرهای زیادی در رابطه با ورود این خودرو به بازار ایران شنیده ایم که می تواند خبر خوبی برای ایجاد تنوع در بازار ایران و عرضه محصولات تازه نفس در بازار کشور باشد.

مدیران خودرو

داخل چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو

با ورود به داخل کابین چری تیگو 8 پرو، با فضای کابینی کاملا پیشرفته و بروز مواجه خواهید شد که چیزی از خودروهای اروپایی و ماشین های لوکس آنان کم ندارد. طراحی داخل کابین چری تیگو 8 پرو به خوبی ثابت کرده است که چینی ها جهش فوق العاده ای در طراحی محصولات خود داشته اند و امروزه خود را به عنوان یکی از مدعیان تولید محصولات پیشرفته و جذاب معرفی می کنند.در مقابل راننده غربیلک فرمان جذاب با فرم D کات یا همان فرم ته صاف خودمان دیده می شود که بیشتراز همه در خودروهای اسپرت استفاده می شود و پشت آن هم می توانیم شاهد صفحه نمایشگری بزرگ تمام دیجیتال باشیم که اطلاعات حیاتی خودرو و میزان سرعت و دور موتور را در اختیار راننده قرار می دهد و به احتمال زیاد قابلیت شخصی سازی هم دارد.

مدیران خودرو

مشخصات چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو

قلب تپنده چری تیگو 8 پرو را یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری تشکیل می دهد که مجهز به پرخوران های توربوشارژر شده و می تواند در محدوده 5500 دور بر دقیقه، حداکثر قدرت 197 اسب بخاری تولید کرده و یا در محدوده 2000 دور بر دقیقه، می تواند حداکثر گشتاور 290 نیوتن متری تولید کند.وظیفه دریافت و ارسال نیرو به چرخ های جلو برعهده جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه خواهد بود که تنها گزینه قابل عرضه به مشتریان بوده و می تواند شتاب صفر تا صد 8.9 ثانیه طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد.

مدیران خودرو

این خودرو با طول کلی 4722 میلی متر، عرض 1860 میلی متر، ارتفاع 1745 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متری ساخته شده است که از مجموع این ابعاد و اندازه، حداقل وزن 1541 کیلوگرمی بدست آمده است.با وزن بیش از 1.5 تنی، استاندارد یورو 6 و استفاده از جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته در خط انتقال، مصرف سوخت این خودرو برای استفاده های شهری معادل 8.6 لیتر و برای استفاده های برون شهری معادل 5.7 لیتر اعلام شده است که در مجموع مصرف سوخت 6.8 لیتری به صورت ترکیبی برای کاربرانش خواهد داشت.

مدیران خودرو

امکانات و تجهیزات چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو

از امکانات این خودرو اول از همه، در بخش ایمنی می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و یا حتی کیسه هوای ایمنی برای زانوها اشاره داشت که می تواند ایمنی سرنشینان را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.در کنار این مورد، تجهیزات ایمنی متعددی هستند که بر روی این خودرو نصب شده و در این رابطه می توان به سیستم ترمز ضدقفل ABS، توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی و یا کنترل حرکت خودرو در سرپایینی اشاره کرد.درحالی به تجهیزات ایمنی چری تیگو 8 پرو اشاره کردیم که از تجهیزات کمک راننده و یا فناوری های ایمنی آن می توان به دوربین 360 درجه، سنسور پارک، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، سیستم هشدار نقاط کور، ترمز پارک برقی، چراغ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سنسور باران یا حتی چراغ های تمام LED و استارت دکمه ای اشاره کرد که از تجهیزات منحصربه فرد چری تیگو 8 پرو به شمار می روند.

مدیران خودرو

امکانات چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو

کیسه هوا

کیسه هوا برای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده ای - کیسه هوا مخصوص زانو

سیستم صوتی

صفحه نمایش بزرگ لمسی - کنترل سیستم صوتی از طریق Voice - بلوتوث

ترمز و پایداری

ABS - EBD - BA - TCS - ESP - HSA - HDC

مدیران خودرو

دیگر امکانات

سنسور پارک - دوربین 360 درجه - سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS - سیستم کنترل نقطه کور - ترمز پارک برقی - چراغ های LED - چراغ های مخصوص روز - کروز کنترل - سیستم ورود بدون کلید - دکمه استارت - سنسور باران

مدیران خودرو

آنچه دیگران میخوانند
  • محمدمهدی اوسطی ارسالی در

    همش رانت من که نتونستم بخرم

  • عدالت ارسالی در

    با این رویش می خواهند مردم بدهکار بکنند ۷۵۰میلیون از مردم بگیرن ۶۰ماه هم کاربکن مدیران خودرو قیمت جهانی حساب کنم ۲۸۰الی ۳۶۰میلیون قیمت تماشده خودروها هست

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی دلم میخواد ولی میترسم قسطش نتونم بدم

    • ناشناس ارسالی در

      برادر من ماشین کجا هست که نتونی قستش رو بدی؟
      باید باج بدی بااااج تا ماشین به اسمت در بیارن

  • ناشناس ارسالی در

    الان پنج ماه گذشته میگن سه چهار ماه دیگه صبر کن، بانکها وامشونو پرداخت نمیکنن و ماشین مون مونده

  • واقعا همه این تیگوها و تعریف میکنن جرف نداره ارسالی در

    واقعا عالی هستن هرکی میگه ماشین های چینی اشغال هستن حتما تا امروز نتونسته سوار بشه چون من خودم پنج مدلشو سوار شدم همشون یکی ازیکی بهتر واقعا عالیند

  • کریم ارسالی در

    عجب عنوانی
    آتش زد به مالش
    آقا تو کشور های همسایه با خود همین پیش پرداخت ۷۵۰ میلیونی میشه بهترین ماشینو سوار بشی اونم نه ماشین چینی
    هنر کردن

  • عای ارسالی در

    همش دروغه ماشین به اسم خودشان برمدارند باروشهای وکالتی به مردم میفروشند

  • موسی ارسالی در

    به این راحتی که میفرمایید نیست. ۲ماهه تیگو۷ نقد میخام بگیرم نیست دیگه چه برسه به اقساط.
    تیگو۸ پرو دیگه تولید نمیشه پس چه دلیلی داره که در موردش مطلب میذارید. باید مدل بالاترش رو که پرومکس هستش رو ارایه بدید

  • ناشناس ارسالی در

    هم سر مردم کلاه بسیار بزرگی می گذاریم وخودروهای بی کیفیت چینی را ۴ یا ۵ برابر قیمت دیگر کشورها به مردم قالب می کنند و می گویند آتش به مالشان زدند حداقل به شعور مردم توهین نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    سکه امامی ۴ تا ۵ تا علنا بدون ترس مطالبه میکنن (رشوه) تا ثبت نامت کنن

  • گراندوست ارسالی در

    قیمت واقعی این ماشین ۳۰۰میلزون هست موش جون بخرید دو میلیارد نازه رشوه هم بده تا بهت بفروشند بعد گرانفروش را مفصر بدانید عزت نفس میخواد نخرید بیاد به قیما واقعی این هزارمین کلکشان در یک سال هست که مشتری جمع کنند

  • ناشناس ارسالی در

    خودرو مونتاژ داخل رو با پول برق و انرژی و کارگر مفت مونتاژ می کنند بعد با سه برابر قیمت اصلیش می اندازن به مردم اسم خودشون هم میزان تولید کننده
    شما دلالین نه تولید کننده این کارخانه های مونتاژ هم فقط بهانه‌ای برای توجیه دلالی شماست نه تولید و اشتغال

  • محمد ارسالی در

    دوستان سلام ،از الان تا آخر عمرتون همچین معامله هایی نکنید پول رو میدید ماشینی بهتون نمی‌دن پولتونم ارزشش کم میشه باید بیفتید دنبال شکایت و این حرفا ،خلاصه همون پیش پرداخت رو اندازش هر چی میشه بخرید شبم راحت بخوابید خودم شخصاً ضربه ی همچین معامله ای رو خوردم خواستم بقیه ام در جریان باشند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی