کد مطلب: 31998

فال تاروت | فال تاروت کبیر | فال تاروت اصلی | فال تاروت عشق

فال تاروت فردا 1 فروردین 1403 | در اولین روز سال سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده ؟

در ادامه با فال تاروت سایت دیجی سرگرمی همراه شوید.

فال تاروت فردا 1 فروردین 1403 | در اولین روز سال سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده ؟

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند.

فال تاروت برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

فروردینی ماهی جان، بگذارید تمرکزتان روی پیشبرد هدفتان باشد. مشخص کنید چه چیزی به شما انرژی می دهد، برای چه چیزی می جنگید و به چه چیزهایی علاقه دارید - حتی زمانی که خسته یا دلسرد هستید. سعی کنید آن را به عنوان محور اصلی ماموریت خود قرار دهید. اینگونه است که معیشت خود را پیدا می کنید و مسیر خدمت خود را تعیین می کنید.

فال تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

اردیبهشت ماهی، به خود اجازه دهید با خوش بینی به آینده نگاه کنید. این می تواند زمانی برای کاهش ضرر و زیان شما باشد. اگر چنین است، تشخیص دهید که چقدر زمان و انرژی را فدای راهی کرده اید که برای شما مناسب نیست. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به این زمان از زندگی خود به عنوان یک نقطه عطف نگاه خواهید کرد. این ممکن است فرصتی برای بهبودی باشد زیرا بار سنگینی را که شما را سنگین می کند، از دست می دهید.

فال تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت تک جام

خرداد ماهی عزیز، چشمه فراوانی زندگی شما را تغذیه می کند. با چشم یک والدین یا همراه مهربان به افراد و چیزهایی که با آنها در تماس هستید نگاه کنید. تصمیمی آگاهانه بگیرید که حتی از پیشرفت‌های عجیب و غریبی که دنیا را به چرخش در می‌آورند، رضایت دهید و از آن لذت ببرید. هیچ کس نمی تواند در چنین پذیرش بی قید و شرط کامل باشد. با این حال این تمرین زندگی روزمره شما را شیرین می کند. خاصیت مغناطیسی شما افزایش می یابد و افراد دوست داشتنی بیشتری ممکن است وارد زندگی شما شوند. تمام دنیا سود خواهند برد زیرا این طبیعت دوم شماست.

فال تاروت برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت عشاق

تیرماهی جان، این کارت در مورد روابط و انتخاب است. این می تواند تصمیمی در مورد یک رابطه موجود باشد، چه کسی از انتخاب های انجام شده سود می برد؟ این می تواند نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ باشد که در آن روح از شهوت و وابستگی کاذب به عشق واقعی حرکت می کند. این کارت هشدار می دهد که فقط کورکورانه هر کاری را که شریک زندگی تان می خواهد انجام دهید، انجام دهید، مراقب تصمیم گیری های تکانشی در این زمینه باشید. عاشقان گاهی اوقات می توانند به معنای پیشنهاد ازدواج یا نامزدی باشند. - عشاق کارت انتخابی تاروت است. اگر با یک تصمیم مهم در مورد رابطه فعلی خود روبرو هستید، ممکن است بخواهید کارت دیگری برای راهنمایی بیشتر برای کمک به فرآیند تصمیم گیری بکشید.

فال تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

مرداد ماهی، نگرش مثبت و پتانسیل قوی شما را برای دستیابی به بهترین های شخصی خود آغاز می کند. حتی اگر کمی آمادگی نداشته باشید، ممکن است بخواهید خود را فراتر از محدودیت های معمول خود فشار دهید، با عبارات بزرگ تر فکر کنید و ماهیت رقابتی خود را تغییر دهید. زمان و تلاش صرف شده برای آماده سازی می تواند نتیجه خوبی داشته باشد. ممکن است شما همان کسی باشید که درست بالای سر کسانی که فکر می‌کردند می‌توانند از شما پیشی بگیرند، می‌چرخید. فراتر از چالش های لفاظی و کلامی حرکت کنید. اکنون می تواند لحظه ای باشد که با نشان دادن آن در عمل ثابت کنید که چه چیزی سر و شانه شما را بالاتر از بقیه قرار می دهد.

فال تاروت

فال تاروت برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

شهریور ماهی، وضعیت خود را با صبر و خویشتن داری ارزیابی کنید. مدیتیشن، تماشای موقعیت و مشاهده نیروها در کار را ادامه دهید. در برخی مواقع اطلاعات کافی برای مشاهده واضح خواهید داشت. فرآیند تصمیم گیری به پایان خواهد رسید و انتخاب مشخص خواهد شد.

فال تاروت برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

مهرماهی عزیز، شما آماده ریسک پذیری برای کشف فرصت ها یا شرکت های جدید هستید. هر تار وجود شما ممکن است بگوید این یک فرصت عالی است، حتی اگر اطرافیان شما آنقدرها متقاعد نباشند. هیچ چیز برای از دست دادن ریسک وجود ندارد. این لحظه بزرگی در رشد کارآفرینی شماست. حرکت خود را انجام دهید و بعداً جزئیات را مرتب کنید.

فال تاروت برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

آبان ماهی ها، به خود اجازه دهید با خوش بینی به آینده نگاه کنید. این می تواند زمانی برای کاهش ضرر و زیان شما باشد. اگر چنین است، تشخیص دهید که چقدر زمان و انرژی را فدای راهی کرده اید که برای شما مناسب نیست. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به این زمان از زندگی خود به عنوان یک نقطه عطف نگاه خواهید کرد. این ممکن است فرصتی برای بهبودی باشد زیرا بار سنگینی را که شما را سنگین می کند، از دست می دهید.

فال تاروت برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت امپراطور

آذر ماهی جان، توانایی رهبری را جذب می کند. این نوید آسایش و کمک های مادی را می دهد. این کارت با انرژی قاطعیت و انباشت همبستگی دارد - یک تجربه رئیس‌ جمهور اما جلب توجه. به این ترتیب، نیاز به نظم و ساختار، زمانی برای تصمیم‌گیری‌های سخت و شکست‌های احتمالی را پیش‌بینی می‌کند. شما در برابر هر چالشی هستید و می توانید آن را سریع و بسیار خوب انجام دهید. قدرت، جاه طلبی و اشتیاق دستور کار شما را برای اقدام در جهان شکل می دهد. شما واقعاً به دلیل اعتقاد و دلیل خود در رأس همه چیز هستید. از لاف زدن در مورد نظم و کنترل خود بپرهیزید. بیان این کارت نشان می دهد که شما آنچه را که از مبارزه خود می خواستید ایجاد کردید - پادشاهی که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد. تلاش مجدانه با روش های مؤثر، شادی طولانی مدت را به ارمغان می آورد. شما این قدرت را دارید که کاری را که باید انجام دهید بدون شکست انجام دهید، بدون اینکه از واکنش های ناگوار دیگران منصرف شوید.

فال تاروت برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت ده چوبدست

دی ماهی عزیز، شما در حال درک این موضوع هستید که آنچه دنبال کرده اید در واقع درونی است. اکنون ممکن است زمان آن باشد که به عمق خود برسید و خالص ترین و سالم ترین انگیزه های خود را شناسایی کنید. در حین انجام این کار، به طرف خوش بین و شرافتمند خود اجازه دهید تا ببیند چه چیزی در جهان خوب است. به چالش‌ها، شکست‌ها، ناامیدی‌ها و ناامیدی‌هایی که به راحتی می‌بینید نگاه کنید. همانطور که کودک درونی خود را دوباره بیدار می کنید، زندگی روزمره خود را با هدف شادی تازه خواهید کرد.

فال تاروت برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نه جام

بهمن ماهی عزیز، بالاخره به جایی رسیدی که امیدوار بودی و آرزویش را داشتی. به خودتان اجازه دهید که جذب چیزی شوید که احساس حمایت می کند. از چیزهایی که احساس خشن، انتقادی و قضاوتی می کند دوری کنید. اگر این مستلزم این است که سبک خود را تغییر دهید، همینطور باشد. نتایج شهودی بودن عموماً بسیار برتر از نتایج محافظت عاطفی و بیش از حد منطقی بودن است.

فال تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت زاهد

اسفند ماهی ها، این یک مرحله طولانی مدت و تکرارشونده از خود تحقیق است که به شما امکان می دهد منابع داخلی خود را به آرامی کشف و دوباره جمع آوری کنید تا با اعتماد به نفس بالایی با چالش های جدید روبرو شوید. در این حالت، دسترسی بیشتری به دانش ناخودآگاه خود خواهید داشت. چه عملیات ها، رویدادها، افراد و مواردی از این قبیل برای شما منشا تنش های درونی هستند؟ وقتی صحبت از کارت تاروت زاهد به میان می آید، همه چیز در مورد درون نگری  است، بنابراین اگر در این مرحله گیر افتادید نگران نباشید. مدتی از روز خود را به جایی اختصاص دهید که بتوانید فکر کنید. این کارت می‌تواند وضعیت شما را در زمانی که برای مدتی از جامعه کناره‌گیری می‌کنید، توصیف کند که برای درون‌نگری، جستجوی روح یا پاکسازی مناسب است. شما در مرحله ای از خود انعکاس هستید - دوره ای از زندگی که در طی آن تفکر غالب است و تصمیمات آگاهانه گرفته می شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی